GuidZP400 |
0711e153-b1a5-4b41-a1c9-dba5c4ee2faf
|
Biuletyn |
526258-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Regon |
47165836000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
191
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-531
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 371 322,
|
Zamawiajacy fax |
426 371 322
|
Zamawiajacy email |
zampub@pirogow.pl,
|
Adres strony url |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/strona-glowna.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195. Dział Zamówień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro SALA A – dawny Oddz. Kardiologiczny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawy materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz podkładów ginekologicznych z podziałem na 32 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi.”
|
Numer referencyjny |
ZP/26/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2. Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz podkładów ginekologicznych z podziałem na 32 pakiety wyszczególnione w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
1 Materiały opatrunkowe
2 Materiały opatrunkowe
3 Folia chirurgiczna
4 Opatrunki specjalistyczne
5 Opatrunki specjalistyczne
6 Materiały opatrunkowe
7 Opatrunki specjalistyczne
8 Plastry specjalistyczne
9 Opatrunek hemostatyczny
10 Opatrunki do zaopatrywania wkłuć
11 Opatrunki specjalistyczne
12 Preparat do terapii ran
13 Opatrunki hemostatyczne
14 Materiały opatrunkowe
15 Materiały opatrunkowe
16 Materiały opatrunkowe
17 Pieluchomajtki dla wcześniaków i noworodków
18 Podkłady ginekologiczne
19 Jałowe i niejałowe materiały opatrunkowe
20 Jałowe materiały opatrunkowe
21 Opatrunki z wkładem chłonnym
22 Plastry
23 Opatrunek specjalistyczny
24 Opatrunek specjalistyczny
25 Opatrunek specjalistyczny
26 Opatrunek specjalistyczny
27 Opatrunek specjalistyczny
28 Opatrunek specjalistyczny
29 Opatrunek specjalistyczny
30 Opatrunek specjalistyczny
31 Opatrunek specjalistyczny
32 Preparat przeciw odleżynom
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 33 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (dotyczy pakietu 1-32).
6.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 34 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu.
6.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
6.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 35 do SIWZ.
6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.:
6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
6.3.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z:
• Ustawą z dn. 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 175) – dotyczy Pakietów 1-8, 10 - 32
• Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. 2018r. poz. 650 z późn. zm.) – dotyczy pakietu 9
• posiadają atesty PZH i IMiD - dopuszczające do stosowania produktu u noworodków i wcześniaków i niezagrażają ich zdrowiu – dotyczy Pakietu 17
wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 38 do SIWZ,
W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie 1-32 może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu
6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład chemiczny, rozmiar, właściwości, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów 1– 32.
6.3.1.3. Próbkę w ilości 2 szt. do każdej z pozycji – dotyczy Pakietu 10
6.3.1.4. Aktualna karta charakterystyki – dotyczy Pakietu 12
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak:
1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.2. zmiany numeru katalogowego produktu,
1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.4. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości,
1.5. nie uzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy, bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|