Zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych.

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-26 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Jodłownik
Miejscowość Jodłownik
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526336-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302131006, 391000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych, do prowadzenia zajęć przedszkolnych, dla wychowanków Samorządowego Przedszkola w Jodłowniku i Samorządowego Przedszkola w Szczyrzycu. Zamówienie podzielone jest na trzy części :
Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego;
Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych;
Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części znajduje się w formularzu kalkulacji cenowych stanowiących Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Jeżeli w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ użyte są nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło, które charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Nazwy pomocy lub producentów, które mogą pojawić się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia załączonym do SIWZ nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie pomoce, zabawki muszą spełniać polskie normy dotyczące dopuszczania ich do użytku w przedszkolach i kontaktu z dziećmi w wieku przedszkolnym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef8c0c2b-205f-4ad0-b05a-f10a7af35011
Biuletyn 526336-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Jodłownik
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Plac im. III Rzeczpospolitej
Zamawiajacy miejscowosc Jodłownik
Zamawiajacy kod pocztowy 34-620
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy email zp@jodlownik.iap.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/ugjodlownik
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta i oświadczenia z art.25a w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Jodłownik, 34-620 Jodłownik 198
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych.
Numer referencyjny IZP.271.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych, do prowadzenia zajęć przedszkolnych, dla wychowanków Samorządowego Przedszkola w Jodłowniku i Samorządowego Przedszkola w Szczyrzycu. Zamówienie podzielone jest na trzy części : Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego; Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych; Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części znajduje się w formularzu kalkulacji cenowych stanowiących Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Jeżeli w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ użyte są nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło, które charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Nazwy pomocy lub producentów, które mogą pojawić się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia załączonym do SIWZ nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie pomoce, zabawki muszą spełniać polskie normy dotyczące dopuszczania ich do użytku w przedszkolach i kontaktu z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum.
Zakresie warunkow udzialu -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty - przykład wypełniony załącznik nr 1 do siwz (pisemnie) Załącznik/załączniki cenowe nr 2a, 2b, 2c do siwz (pisemnie) Dokument wadium - potwierdzający/informujący o wniesienie wadium (pisemnie) Oświadczenie składane przez podmiot udostępniający zasoby (gdy ma zastosowanie) - wypełniony załącznik nr 6 do siwz (pisemnie) Pełnomocnictwo, jeżeli wynika to ze sposobu reprezentacji i podpisywanych dokumentów przez wykonawcę (pisemnie). Oświadczenie dotyczące tzw. grup kapitałowych złożone w terminie 3 dni od otwarcia ofert - wypełniony załącznik nr 5 do siwz (pisemnie).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 26.03.2019 roku, do godz. 9.30, na każdą część zamówienia osobno, odpowiednio w wysokości : - Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego - 2 000,00 złotych (słownie : dwa tysiące złotych i zero groszy); - Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych - 5 000,00 złotych (słownie : pięć tysięcy złotych i zero groszy); - Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia - 2 000,00 złotych (słownie : dwa tysiące złotych i zero groszy); 2. Jeżeli wadium zostanie wniesione łącznie na kilka części jednym przelewem lub dokumentem wadialnym; z treści przelewu lub dokumentu wadialnego musi jednoznacznie wynikać na które części przedmiotu zamówienia i w jakiej kwocie wadium zostało wniesione. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do właściwego opisu przelewu lub dokumentu wadialnego przy jednorazowym złożeniu wadium na kilka części Zamawiający uzna wniesienie wadium za nieskuteczne i wykluczy wykonawcę z postępowania. 3. Wadium może być wniesione : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2016r. poz.359). 4. Wadium w pieniądzu : a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Jodłownik w Banku Spółdzielczym Limanowa, Numer Konta - 57 88040000 0000 0019 8000 0033. b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania żądania. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe -
Elementy aukcji elektronicznej -
Informaje udostepnione wykonawcom -
Informaje przebiegu aukcji -
Warunki do licytacji -
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego -
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja -
Warunki zamkniecia aukcji -
IV 4 4 data 2019-03-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego. Wielkość, zakres oraz ilość określa załącznik cenowy nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych. Wielkość, zakres oraz ilość określa załącznik cenowy nr 2b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia. Wielkość, zakres oraz ilość określa załącznik cenowy nr 2c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)