GuidZP400 |
ef8c0c2b-205f-4ad0-b05a-f10a7af35011
|
Biuletyn |
526336-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Jodłownik
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac im. III Rzeczpospolitej
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jodłownik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-620
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy email |
zp@jodlownik.iap.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/ugjodlownik
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta i oświadczenia z art.25a w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Jodłownik, 34-620 Jodłownik 198
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych.
|
Numer referencyjny |
IZP.271.7.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych, do prowadzenia zajęć przedszkolnych, dla wychowanków Samorządowego Przedszkola w Jodłowniku i Samorządowego Przedszkola w Szczyrzycu. Zamówienie podzielone jest na trzy części :
Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego;
Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych;
Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części znajduje się w formularzu kalkulacji cenowych stanowiących Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Jeżeli w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ użyte są nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło, które charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Nazwy pomocy lub producentów, które mogą pojawić się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia załączonym do SIWZ nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie pomoce, zabawki muszą spełniać polskie normy dotyczące dopuszczania ich do użytku w przedszkolach i kontaktu z dziećmi w wieku przedszkolnym.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum.
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty - przykład wypełniony załącznik nr 1 do siwz (pisemnie) Załącznik/załączniki cenowe nr 2a, 2b, 2c do siwz (pisemnie) Dokument wadium - potwierdzający/informujący o wniesienie wadium (pisemnie) Oświadczenie składane przez podmiot udostępniający zasoby (gdy ma zastosowanie) - wypełniony załącznik nr 6 do siwz (pisemnie) Pełnomocnictwo, jeżeli wynika to ze sposobu reprezentacji i podpisywanych dokumentów przez wykonawcę (pisemnie). Oświadczenie dotyczące tzw. grup kapitałowych złożone w terminie 3 dni od otwarcia ofert - wypełniony załącznik nr 5 do siwz (pisemnie).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 26.03.2019 roku, do godz. 9.30, na każdą część zamówienia osobno, odpowiednio w wysokości :
- Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego - 2 000,00 złotych (słownie : dwa tysiące złotych i zero groszy);
- Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych - 5 000,00 złotych (słownie : pięć tysięcy złotych i zero groszy);
- Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia - 2 000,00 złotych (słownie : dwa tysiące złotych i zero groszy);
2. Jeżeli wadium zostanie wniesione łącznie na kilka części jednym przelewem lub dokumentem wadialnym; z treści przelewu lub dokumentu wadialnego musi jednoznacznie wynikać na które części przedmiotu zamówienia i w jakiej kwocie wadium zostało wniesione. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do właściwego opisu przelewu lub dokumentu wadialnego przy jednorazowym złożeniu wadium na kilka części Zamawiający uzna wniesienie wadium za nieskuteczne i wykluczy wykonawcę z postępowania.
3. Wadium może być wniesione :
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2016r. poz.359).
4. Wadium w pieniądzu :
a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Jodłownik w Banku Spółdzielczym Limanowa, Numer Konta - 57 88040000 0000 0019 8000 0033.
b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz.
6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania żądania.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
-
|
Elementy aukcji elektronicznej |
-
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
-
|
Informaje przebiegu aukcji |
-
|
Warunki do licytacji |
-
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
-
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
-
|
Warunki zamkniecia aukcji |
-
|
IV 4 4 data |
2019-03-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego. Wielkość, zakres oraz ilość określa załącznik cenowy nr 2a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych. Wielkość, zakres oraz ilość określa załącznik cenowy nr 2b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia. Wielkość, zakres oraz ilość określa załącznik cenowy nr 2c do SIWZ.
|
| |