1.Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.
1.1. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę własnym transportem do siedziby ZDW w Krakowie, ul. Głowackiego 56 oraz siedzib Rejonów ZDW (w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, w Krakowie z/s w Zabierzowie ul. Spokojna 1a, w Myślenicach ul. Drogowców 2, w Jakubowicach Jakubowice 75) papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym – zał. nr 2.1 SIWZ.
Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – zał. nr 1 SIWZ.
1.2. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy).
1.3. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz datę ważności. Data ta nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów zamawiającemu.
1.4. Wymagany okres gwarancji dla oferowanych materiałów eksploatacyjnych wynosi 12 miesięcy od daty ich dostarczenia zamawiającemu.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie, iż wydajność/ pojemność materiałów nie może być mniejsza niż została określona w ofercie cenowej.
1.6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów były oryginalne.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych.
1.7. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta danego sprzętu (drukarki, kserokopiarki, faxu), które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
1.8. W przypadku oferowania przez wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (pożądanego przez zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
W przypadku dostawy tonerów innych niż producenta sprzętu do drukarek laserowych, produkty równoważne muszą mieć zastosowane fabrycznie nowe, nieodnawialne żadną metodą elementy:
− wałek optyczny,
− listwę czyszcząca wałek optyczny,
− pasek zamykający zbiornik z tonerem,
− toner,
− chipy sterujące pracą kasety, jeżeli jest to niezbędne.
Zamawiający nie dopuszcza tonerów i tuszy posiadających pojemności startowe. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu/tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału). W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.
UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony.
Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności.
Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia po 1 szt. każdego z asortymentów składających się na przedmiot zamówienia w zakresie którego składa ofertę na produkt równoważny (próbki) wraz z wypożyczeniem sprzętu wymienionego w formularzu cenowym, na którym będą przeprowadzane testy.
1.9. Maksymalny zakres rzeczowy przedmiotu umowy został opisany w formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w formularzu cenowym ilości zamawianego papieru i materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego.
Zamawiający zapewnia zakup papieru i materiałów eksploatacyjnych do wysokości 50 % wartości wynagrodzenia umownego; niezrealizowanie zakupu pozostałej części wartości przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu.
|
GuidZP400 |
ca32ab05-9736-4d25-86f9-9cf4d40f2a26
|
Biuletyn |
523855-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
|
Regon |
58889000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. B. Głowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
56
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-085
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 44 65 700, 44 65 810
|
Zamawiajacy fax |
12 44 65 702
|
Zamawiajacy email |
i.gesiarz@zdw.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.zdw.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zdw.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej - za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul Głowackiego 56 , 30-085 Kraków , pok. 220
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul Głowackiego 56 , 30-085 Kraków , pok. 220
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów
|
Numer referencyjny |
ZDW-DN-4-271-10/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.
1.1. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę własnym transportem do siedziby ZDW w Krakowie, ul. Głowackiego 56 oraz siedzib Rejonów ZDW (w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, w Krakowie z/s w Zabierzowie ul. Spokojna 1a, w Myślenicach ul. Drogowców 2, w Jakubowicach Jakubowice 75) papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym – zał. nr 2.1 SIWZ.
Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – zał. nr 1 SIWZ.
1.2. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy).
1.3. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz datę ważności. Data ta nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów zamawiającemu.
1.4. Wymagany okres gwarancji dla oferowanych materiałów eksploatacyjnych wynosi 12 miesięcy od daty ich dostarczenia zamawiającemu.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie, iż wydajność/ pojemność materiałów nie może być mniejsza niż została określona w ofercie cenowej.
1.6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów były oryginalne.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych.
1.7. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta danego sprzętu (drukarki, kserokopiarki, faxu), które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
1.8. W przypadku oferowania przez wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (pożądanego przez zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
W przypadku dostawy tonerów innych niż producenta sprzętu do drukarek laserowych, produkty równoważne muszą mieć zastosowane fabrycznie nowe, nieodnawialne żadną metodą elementy:
− wałek optyczny,
− listwę czyszcząca wałek optyczny,
− pasek zamykający zbiornik z tonerem,
− toner,
− chipy sterujące pracą kasety, jeżeli jest to niezbędne.
Zamawiający nie dopuszcza tonerów i tuszy posiadających pojemności startowe. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu/tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału). W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.
UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony.
Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności.
Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia po 1 szt. każdego z asortymentów składających się na przedmiot zamówienia w zakresie którego składa ofertę na produkt równoważny (próbki) wraz z wypożyczeniem sprzętu wymienionego w formularzu cenowym, na którym będą przeprowadzane testy.
1.9. Maksymalny zakres rzeczowy przedmiotu umowy został opisany w formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w formularzu cenowym ilości zamawianego papieru i materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego.
Zamawiający zapewnia zakup papieru i materiałów eksploatacyjnych do wysokości 50 % wartości wynagrodzenia umownego; niezrealizowanie zakupu pozostałej części wartości przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. (lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne) – sukcesywnie, stosowanie do potrzeb Zamawiającego, zgodnie z formularzem cenowym
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do: a) podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP,
b)Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP,
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1) ich dotyczące.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). 2. OŚWIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, tj. potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) po 1 szt. każdego z asortymentów składających się na przedmiot zamówienia, w zakresie którego Wykonawca składa ofertę na produkt równoważny (próbki) celem przeprowadzenia testów mających na celu ustalenie spełnienia przez oferowane produkty równoważne wymogów określonych przez Zamawiającego wraz z wypożyczeniem sprzętu wymienionego w formularzu cenowym, na którym będą przeprowadzane testy.
Próbki (testery) i sprzęt do testów trzeba będzie złożyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym napisem: „Próbki i sprzęt do testów do przetargu „Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów” (nr ZDW-DN-4-271-10/19) oraz nazwą i adresem wykonawcy”.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przetestowania załączonego produktu na sprzęcie Wykonawcy bez możliwości ponoszenia kosztów finansowych z tego tytułu. Negatywny wynik przeprowadzonych testów wskazujący, iż wydajność oraz jakość oferowanych produktów równoważnych jest niższa niż produktów oryginalnych, będzie podstawą do odrzucenia oferty. Wykonawca ponosi koszty transportu materiałów testowych i wypożyczonego sprzętu. Po zakończeniu czynności testowych wypożyczony sprzęt testowy podlega zwrotowi na koszt Wykonawcy - Wykonawca zostanie poinformowany o możliwości odbioru wypożyczonego sprzętu.
2) zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty.
Właściwymi normami, według których określona zostanie wydajność są stosowane od 2004 r. przez producentów sprzętu normy:
• ISO/IEC 19752 – norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe);
• ISO/IEC 19798 – norma pomiarów wydajności cartridgy tonerowych dla kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe);
• ISO/IEC 24711:2007– norma pomiarów wydajności dla kolorowych cartridgy atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe);
• ISO/IEC 24712:2007– norma pomiarów wydajności cartridgy atramentowych lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe).
Zaświadczenie, o którym mowa wyżej, składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie oświadczeń i dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Niewykazanie w powyższym trybie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z zapisami zał. nr 5 SIWZ – wzór umowy (§ 6).
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Kryterium rodzaj materiałów eksploatacyjnych – waga 50 % - w przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie rodzaj materiałów eksploatacyjnych zaoferowanych przez Wykonawcę. W ramach przedmiotowego kryterium
W ramach przedmiotowego kryterium Wykonawcy zostaną przyznane punkty (w ilości maksymalnie 50) za zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych od podstaw przez producentów danego sprzętu wskazanego w formularzu cenowym (poz. od 1 do 97).
|