GuidZP400 |
5851fc82-5a7a-4c78-bbb9-2a6fdb1baec0
|
Biuletyn |
526082-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Regon |
93213309000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żnin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 3031341 w. 181
|
Zamawiajacy fax |
523 031 344
|
Zamawiajacy email |
szpitalznin@szpitalznin.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalznin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalznin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłanca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap.
|
Numer referencyjny |
PCZ/II-ZP/06/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap.
2. Przedmiotem postępowania jest określenie warunków, na jakich Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim, zapewniając bieżącą eksploatację systemu informatycznego Eskulap firmy Nexus Polska Sp. z o.o. z siedzibą Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań, znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca realizował będzie usługi serwisowe w postaci: usuwanie awarii, usuwanie błędów aplikacji, konsultacje, nadzór autorski, serwis motoru bazy danych.
4. Przedmiot zamówienia – usługi serwisowe i usługi nadzoru autorskiego - realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych w umowie (załącznik nr 6 do SIWZ) i załącznikach do umowy:
- Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi;
- Załącznik nr 2 do umowy - Specyfikacja usług serwisowych i usług nadzoru autorskiego oraz szczegółowe zasady ich realizacji;
- Załącznik nr 3 do umowy – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych; które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się przy uwzględnieniu zawodowego charakteru swej działalności, świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia ze szczególną starannością i w zgodzie ze standardami branżowymi przyjętymi dla podobnych usług, przy uwzględnieniu specyfiki działalności Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
48
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług serwisowania i wsparcia technicznego Zintegrowanego systemu informatycznego HIS Eskulap, o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 zł brutto każda wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały zrealizowane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunki udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
- pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenie lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dn. 17 lutego 2005r, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r poz. 570).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca przedstawia wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były świadczone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz sporządzony wg wzoru Załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz Oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ zawierający w szczególności: łączną cenę brutto, cenę ryczałtową za jeden miesiąc, termin realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) oświadczenia, o których mowa w pkt. VII.1. SIWZ o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli Wykonawcę reprezentuje i składa ofertę pełnomocnik;
4) oryginał pełnomocnictwa dla lidera lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli Wykonawcy występują wspólnie na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp);
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału trzeciego.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (na zasadach określonych w art. 23 Ustawy Pzp). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wszystkich stron, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.szpitalznin.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wszystkie pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmiany w umowie, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.)
2. Z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 1, może wystąpić każda ze stron.
3. We wniosku o dokonanie zmian, Strona winna uzasadnić konieczność takich zmian. W przypadku niewystarczającego uzasadnienia, Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na dokonanie zmian Umowy.
4. Szczegółowe dopuszczalne zmiany umowy zostały uregulowane we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-03-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|