GuidZP400 |
0907d04b-f2c7-4d00-b1ca-68361607c67d
|
Biuletyn |
523557-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
|
Regon |
10401369000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Księcia Bolesława
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-494
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 851 482
|
Zamawiajacy fax |
261 851 450
|
Zamawiajacy email |
przetargi@itwl.pl
|
Adres strony url |
bip.itwl.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.itwl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.itwl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.itwl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna (budynek nr 1, pokój nr 5)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku: a) stacji roboczych (zestawów komputerowych) – 11 kpl. (część I zamówienia), b) laptopów - 8 szt. (część II zamówienia), c) monitorów - 5 szt. (część III zamówienia), d) drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - 6 szt. (część IV zamówienia), e) zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych – 1 kpl. (część V zamówienia).
|
Numer referencyjny |
5/ITWL/PIiZ 2018/PN/2019/D
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku:
a) stacji roboczych (zestawów komputerowych) – 11 kpl. (część I zamówienia),
b) laptopów - 8 szt. (część II zamówienia),
c) monitorów - 5 szt. (część III zamówienia),
d) drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - 6 szt. (część IV zamówienia),
e) zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych – 1 kpl. (część V zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia w zakresie: 1) części I , części II oraz części V zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy; 2) części III, części IV zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 a oraz ust. 1 b ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
A) zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę, fabrycznie nowych, nieużywanych stacji roboczych
o wartości brutto minimum 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy zł), w zakresie części I zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę, fabrycznie nowych, nieużywanych laptopów
o wartości brutto minimum 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy zł), w zakresie części II zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę, fabrycznie nowych, nieużywanych monitorów o wartości brutto minimum 7 000,00 zł (siedem tysięcy zł), w zakresie części III zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę, fabrycznie nowych, nieużywanych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto minimum 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy zł),
w zakresie części IV zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę, fabrycznie nowych, nieużywanych elementów zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych o wartości brutto minimum 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy zł), w zakresie części V zamówienia.
Poprzez:
- jedną dostawę należy rozumieć wszystkie dostawy realizowane w ramach jednej umowy.
- wartość dostawy należy rozumieć łączną wartość wszystkich dostaw realizowanych w ramach jednej umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wstępnego potwierdzenia warunków, o których mowa w pkt. 4.1 SIWZ Wykonawca wraz z ofertą złoży Zamawiającemu aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie, o którym mowa w pkt 4.3 SIWZ należy złożyć:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Wykonawca zagraniczny, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny
w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
c) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszenie obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7) ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ;
d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 8) ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ;
e) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązana z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 4.2 A) SIWZ należy złożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a1) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydanie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
a2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - stacji roboczych (zestawów komputerowych) – 11 kpl. (część I zamówienia).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - stacji roboczych (zestawów komputerowych) – 11 kpl. (część I zamówienia),
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - laptopów - 8 szt. (część II zamówienia).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - laptopów - 8 szt. (część II zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - monitorów - 5 szt. (część III zamówienia).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - monitorów - 5 szt. (część III zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - 6 szt. (część IV zamówienia).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - 6 szt. (część IV zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych – 1 kpl. (część V zamówienia).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku - zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych – 1 kpl. (część V zamówienia).
|
| |