GuidZP400 |
2baf30fd-e14f-4b87-8be1-ab71008e0c11
|
Biuletyn |
526229-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o.
|
Regon |
27795145600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żory
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 341 781
|
Zamawiajacy fax |
324 341 271
|
Zamawiajacy email |
dzp@mzoz.zory.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mzoz.zory.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PN 06-DZP-2019 DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO
|
Numer referencyjny |
PN 06-DZP-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa sprzętu endoskopowego: videogastroskop - 2 sztuki; videokolonoskop - 2 sztuki; videobronchoskop - 1 sztuka
wartość poniżej 221 000,00 euro
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek uzna się za spełniony, gdy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru (załącznik 3 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek uzna się za spełniony, gdy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru (załącznik 3 do SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym jedną dostawę o minimalnej wartości 100.000 zł brutto oraz, wykaże, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz potwierdzający, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym jedną dostawę o minimalnej wartości 100.000 zł brutto oraz, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. aktualne świadectwa rejestracyjne dla wyrobów medycznych wydanych przez upoważnione do tego jednostki, w tym świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. D. U. z 2019r., poz. 175), poświadczenie nadania znaku C€ oferowanym wyrobom, bądź deklaracji zgodności wydanych przez niezaleną organizację potwierdzającą zgodność wyrobów z odpowiednimi normami lub też deklaracji zgodności dla wyrobów wydanej przez producentów potwierdzających zgodność wyrobów z odpowiednimi normami, lub atestów i certyfikatów wystawionych przez upoważnione do tego jednostki badawcze w obszarze gospodarczym Unii Europejskiej.
Uwaga! Wymienione powyżej dokumenty potwierdzające oznakowanie wyrobów jest uzależnione od klasy wyrobu medycznego i wymagań określonych w odpowiednich normach danego wyrobu.
2. katalog, ulotka, strona z katalogu lub folder lub inny dokument opisujący oferowany produkt producenta szczegółowo opisujący oferowane urządzenie celem potwierdzenia jego parametrów technicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w ING Bank nr rachunku 03 1050 1070 1000 0023 5654 4151, z dopiskiem na przelewie: "Wadium w PN 06-DZP-2019 na dostawę sprzętu endoskopowego".
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-03-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|