GuidZP400 |
c2056216-8355-4daf-844a-69f5e4a389d9
|
Biuletyn |
527296-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
http://www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty elektronicznie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Kancelaria, pok. 134 (Budynek Główny, parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa i modernizacja sieci LAN na potrzeby audiowizualne Centrum Konferencyjno-Dydaktycznego w Centrum Onkologii-Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziale w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO / DZ – 381 – 1 – 27 / 19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i modernizacja sieci LAN na potrzeby audiowizualne Centrum Konferencyjno-Dydaktycznego w Centrum Onkologii-Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziale w Gliwicach.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2.1
b) Parametry techniczne przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2.2
c) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2.3
d) Wzór umowy – załącznik nr 5
3. Zamawiający ustala, że w dniu 21.03.2019 r. o godz. 10.00 na terenie siedziby Zamawiającego odbędzie się wizja lokalna, której celem będzie sprawdzenie przez wykonawców miejsca oraz warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Spotkanie uczestników wizji lokalnej rozpocznie się
w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – w sali narad pok. 103 (Budynek Główny, parter).
Uwagi:
1) Zamawiający sugeruje wykonawcom zasadność uczestniczenia w wizji lokalnej, jednak nie nakłada na nich takiego obowiązku (uczestnictwo w wizji jest prawem, a nie obowiązkiem wykonawców);
2) Brak rozpoznania przedmiotu zamówienia w ramach wizji lokalnej nie będzie skutkował dyskwalifikacją oferty;
3) Ryzyko związane np. z błędnym skalkulowaniem ceny lub niedoszacowaniem oferty z powodu braku udziału w wizji lokalnej w pełni obciąża wykonawcę;
4) W związku z wyznaczeniem wizji lokalnej Zamawiający ustalił termin składania ofert dłuższy od minimalnego terminu określonego w ustawie.
4. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 90 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że:
1. wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu oferowanych przełączników aktywnych wraz z systemem zarządzania.
2. dysponuje lub będzie dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
1) co najmniej jednym certyfikowanym specjalistą zdolnym do wykonania zamówienia, posiadającym doświadczenie i kwalifikacje zawodowe w zakresie zaoferowanych przełączników sieci LAN, legitymującym się certyfikatem wystawionym przez producenta oferowanego sprzętu lub inną, autoryzowaną jednostkę certyfikującą uprawnioną do wydawania certyfikatów;
2) co najmniej jednym certyfikowanym instalatorem okablowania strukturalnego. Certyfikat musi być wystawiony przez producenta zaoferowanego systemu okablowania sieci LAN;
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa:
1) w pkt. 1) zostanie spełniony pod warunkiem, że jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że wykonał zamówienie w zakresie określonym w pkt. pkt. 1) powyżej;
Wykonawca który w ramach zawartego konsorcjum wykaże posiadanie stosownego doświadczenia musi realizować sam, tą części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania wymaganego doświadczenia.
Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
2) w pkt. 2) ppkt.1 -2 zostanie spełniony jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia lub wszyscy łącznie Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne wykaże/ą dysponowanie osobami o których mowa w pkt. pkt. 2 ppkt. 1 - 2 powyżej.
Wykonawca który w ramach zawartego konsorcjum wykaże posiadanie stosownych kwalifikacji zawodowych musi realizować sam, tą części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania wymaganych kwalifikacji.
Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub
miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 20017 r. poz. 570 ze zm.). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub
dokumenty. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski
wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o
których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy ( brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Forma składania dokumentów została określona w SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowaniu tymi osobami - załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Karty katalogowe proponowanego sprzętu tj.: zaoferowanych szaf Rack,, okablowania strukturalnego LAN i przełączników sieci LAN.
2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym z wyłączeniem j. angielskiego należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody,
wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
( t.j.: Dz. U. z 2019 poz. 369 ). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści umowy jedynie w następujących przypadkach:
1) zmiany stawek podatku od towarów i usług - przy czym zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto, bez zmiany wynagrodzenia netto,
2) zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy (wymienionych
w załączniku nr 5 do umowy) pod warunkiem, że inne osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ,
3) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
4) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami stosownych władz,
5) zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian organizacyjnych, które uniemożliwiają Wykonawcy realizację umowy w terminie określonym w umowie lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego.
3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) oraz pkt. 4) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów.
4. Wszystkie zmiany dotyczące postanowień umowy za wyjątkiem określonych w ust. 2 pkt 1) oraz pkt.4) powyżej będą miały postać aneksów i wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygo¬rem nieważności.
5. Aneksy do umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
6. Nie stanowi zmiany Umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec Podwykonawców,
3) zmiana danych teleadresowych Stron.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|