GuidZP400 |
01004ed9-715b-4bc6-91c8-d612a08223eb
|
Biuletyn |
527126-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Dom Kultury
|
Regon |
64748600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mińsk Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 758 39 17
|
Zamawiajacy fax |
25 758 39 17
|
Zamawiajacy email |
dyrektor@mdkmm.pl
|
Adres strony url |
https://mdkminskmazowiecki.bip.e-zeto.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka kultury posiadająca osobowość prawną
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://mdkminskmazowiecki.bip.e-zeto.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mdkminskmazowiecki.bip.e-zeto.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Dom Kultury ul. Warszawska 173, 05-300 Mińsk Mazowiecki, sekretariat I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostosowanie budynku Miejskiego Domu Kultury do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
|
Numer referencyjny |
DAG.2413.1.2019
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wewnątrz zabytkowego budynku Pałacu Dernałowiczów dostosowujących budynek do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty w szczególności:
- obudowę ścian wentylatorni;
- wymianę okien na okna oddymiające na klatkach K2 i K3;
- zamontowanie klapy odcinającej wentylacji kuchni;
- doposażenie dróg ewakuacyjnych;
- instalację oddymiania klatki K2 i K3;
- instalację systemu sygnalizacji pożarowej;
- instalację systemu ewakuacyjnego i awaryjnego;
|
Cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
co najmniej jedną robotę budowlaną w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, polegającą na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż o wartości co najmniej 200 000,00 zł. brutto.
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że do realizacji zamówienia dysponuje:
a) osobą posiadającą dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy wskazanej branży, będącą członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego;
b) osobą posiadającą dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót wskazanej branży, będącą członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego;
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoby nabyły prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018, poz. 2272).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ad. 1) Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć Wykaz robót budowlanych, potwierdzający wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, polegającej na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż o wartości co najmniej 200 000,00 zł. brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. (Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do siwz);
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
b) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale 5 pkt od 5.1.1 do 5.1.3 siwz.
c) Pełnomocnictwo, w przypadkach o którym mowa w pkt 9.5 lub 9.6 siwz.
d) Kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie przedmiarów robót, zgodnie z rozdz. 11 pkt 5 siwz.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następującym zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek:
a) wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy, pomimo zachowania należytej staranności o czas niezbędny do usunięcia lub ustania przyczyny zewnętrznej;
b) konieczności zlecenia dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2) Pzp, o czas niezbędny na wykonanie zlecenia dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych.
c) konieczności zlecenia robót dodatkowych, które są objęte przedmiotem zamówienia ale nie były przewidziane w przedmiarach robót, które były podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, albo ilość faktycznie wykonanych robót jest inna niż wynika z przedmiaru robót.
d) konieczności wykonania robót zamiennych lub nieprzewidzianych na etapie udzielenia zamówienia, a wynikłych w trakcie realizacji zadania i koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
e) ujawnienia w trakcie wykonywania prac elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji o czas niezbędny na ewentualną zmianę dokumentacji projektowej oraz usunięcie kolizji.
f) wystąpienie nieprzewidzianych sytuacji, po wykonaniu odkrywek i rozbiórek na terenie budowy.
2) wynagrodzenia w przypadku:
a) wystąpienia tzw. robót zaniechanych. Dopuszcza się możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy, przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w §1 niniejszej umowy. Sposób wyliczenia wartości tych robót określa ust. 6 pkt 1.
b) konieczności zlecenia robót dodatkowych, które są objęte przedmiotem zamówienia ale nie były przewidziane w przedmiarach robót, które były podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, albo ilość faktycznie wykonanych robót jest inna niż wynika z przedmiaru robót.
c) Konieczności zlecenia robót zamiennych lub nieprzewidzianych na etapie udzielenia zamówienia, a wynikłych w trakcie realizacji zadania i koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
3) podwykonawstwa - w przypadku gdy Wykonawca nie wskazał w ofercie, że przedmiot umowy wykona z udziałem Podwykonawców, może na etapie realizacji umowy powierzyć im wykonanie części przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem §6 ust. 9-19.
|
IV 4 4 data |
2019-04-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|