Usługa nadzoru autorskiego i serwisu zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526063-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego i serwisu zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego. Zamówienie składa się z jednej niepodzielnej części o łącznej wartości poniżej 221 000,00 euro

Dodatkowe informacje

GuidZP400 228b8309-b5d8-4684-b399-1ba277fd065b
Biuletyn 526063-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Regon 67020935600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juliana Aleksandrowicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-617
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48) 361 39 00
Zamawiajacy fax (48) 345 11 18, 3451043
Zamawiajacy email dzp@wss.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wss.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych; ul. Aleksandrowicza 5; 26-617 Radom, pokój nr 63
Nazwa nadana zamowieniu Usługa nadzoru autorskiego i serwisu zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego
Numer referencyjny DZP.341.17.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego i serwisu zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego. Zamówienie składa się z jednej niepodzielnej części o łącznej wartości poniżej 221 000,00 euro
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na nadzorze autorskim i serwisu zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto w skali jednego roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na nadzorze autorskim i serwisu zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto w skali jednego roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w punkcie III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy , c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ d) dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt. 9.1, tj. pisemne oświadczenie Wykonawcy i/lub pisemne oświadczenia pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzające, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku niezrealizowania całości Przedmiotu Umowy lub innych okoliczności wskazanych w Umowie; 2. Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego Przedmiot umowy pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto; 4 . Zamawiający, w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części. 5. Wykonawcy przysługuje zmiana wysokości należnego wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy o minimalny wynagrodzeniu za pracę; c) zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu na zgłoszenie
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)