GuidZP400 |
f0a1f027-6698-4432-80bc-045c8228adcb
|
Biuletyn |
527214-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
|
Regon |
63016100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. Na Skarpie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-913
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(012) 6441956,
|
Zamawiajacy fax |
(012) 6444756
|
Zamawiajacy email |
zpubl@zeromski-szpital.pl,
|
Adres strony url |
www.zeromski-szpital.pl
|
Adres strony internetowej |
www.zeromski-szpital.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie os. Na Skarpie 66 31-913 Kraków Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych, papieru ksero oraz kopert.
|
Numer referencyjny |
ZP 10/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych, papieru ksero oraz kopert zgodnie z opisem i ilościami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dostawca może w każdym czasie obniżyć ceny jednostkowe, co wymaga aneksu do umowy.
Postanowienia nie dotyczą zmiany stawki VAT, której zmiana następuje z mocy prawa i nie wymaga zawierania pisemnych aneksów do umowy. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto proporcjonalnie do wprowadzonej zmiany stawki podatku VAT.
W przypadku ustawowej zmiany:
a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
c. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- cena wynagrodzenia pozostaje bez zmian.
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy, na podstawie jednostronnego oświadczenia złożonego Dostawcy, przed upływem terminu określonego w umowie, o czas niezbędny na zrealizowanie umowy w całym jej zakresie wartościowym.
W przypadku zakończenia lub wycofania z rynku przedmiotu umowy Zamawiający dopuszcza zmianę przedmiotu umowy na nowy o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej określonej dla zastępowanego przedmiotu umowy oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w tym zakresie.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały papiernicze i biurowe zgodnie z opisem i ilościami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Materiały papiernicze i biurowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199230-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Koperty zgodnie z opisem i ilościami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ.
Koperty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Papier ksero zgodnie z opisem i ilościami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Papier ksero
|
| |