Modernizacja serwerów

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-28 00:00:00
Instytucja Gmina Knurów
Miejscowość Knurów
Województwo śląskie
Branża
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526658-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę wraz z montażem trzech serwerów (węzłów klastra) z licencjami oraz zainstalowanym systemem wirtualizacji Vmware vSphere 6.7 U1 , na których będą uruchamiane krytyczne aplikacje Urzędu. Dostarczone serwery muszą zostać podłączone do posiadanej przez zamawiającego platformy wirtualizacji Vmwer vSphere 6.7 (VMware vCenter Server 6.7 Standard for vSphere 6, licencja Per Instance) .
2) Wdrożenie systemu zdalnego dostępu do konsoli serwerów.
3) Dostawę dodatkowych dwóch modułów bateryjnych SURT192XLBP.
4) Dostawę przełącznika KVM
5) Wykonanie czynności konserwacyjnych.
6) Rozbudowę oraz konfigurację używanych przez zamawiającego systemów monitoringu infrastruktury i systemu gromadzenia logów
7) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
2. Przedmiot umowy o którym mowa w rozdz. III ust.1 pkt.1 SIWZ zostanie dostarczony do siedziby zamawiającego transportem i na koszt Wykonawcy wraz z bezpłatnym wniesieniem sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń.
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu do miejsca przeznaczenia.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe oferowanego sprzętu równoważnego nie mogą być gorsze od opisanych i wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
6. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, sprawny, wolny od wad fizycznych oraz prawnych.
7. Wraz ze sprzętem zostanie dostarczona pełna jego dokumentacja techniczna, sterowniki, standardowo dołączone oprogramowanie wraz z licencjami na jego użytkowanie.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy – realizowaną w miejscu instalacji urządzenia, zgodnie z deklaracją zawartą w złożonej ofercie,
9. Obowiązki wynikające z udzielonej gwarancji określone zostały w § 5 wzoru umowy.
10. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c62af038-dab4-4215-a5cd-02e48e6edc09
Biuletyn 526658-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Knurów
Regon 27625758700000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr. Floriana Ogana
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Knurów
Zamawiajacy kod pocztowy 44-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 392 308
Zamawiajacy fax 32 2351521, 3392292
Zamawiajacy email zp@knurow.pl
Adres strony url www.knurow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą, pocztą kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres URZĄD MIASTA KNURÓW, Wydział Zamówień Publicznych, 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja serwerów
Numer referencyjny ZP.271.2.27.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wraz z montażem trzech serwerów (węzłów klastra) z licencjami oraz zainstalowanym systemem wirtualizacji Vmware vSphere 6.7 U1 , na których będą uruchamiane krytyczne aplikacje Urzędu. Dostarczone serwery muszą zostać podłączone do posiadanej przez zamawiającego platformy wirtualizacji Vmwer vSphere 6.7 (VMware vCenter Server 6.7 Standard for vSphere 6, licencja Per Instance) . 2) Wdrożenie systemu zdalnego dostępu do konsoli serwerów. 3) Dostawę dodatkowych dwóch modułów bateryjnych SURT192XLBP. 4) Dostawę przełącznika KVM 5) Wykonanie czynności konserwacyjnych. 6) Rozbudowę oraz konfigurację używanych przez zamawiającego systemów monitoringu infrastruktury i systemu gromadzenia logów 7) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej. 2. Przedmiot umowy o którym mowa w rozdz. III ust.1 pkt.1 SIWZ zostanie dostarczony do siedziby zamawiającego transportem i na koszt Wykonawcy wraz z bezpłatnym wniesieniem sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu do miejsca przeznaczenia. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe oferowanego sprzętu równoważnego nie mogą być gorsze od opisanych i wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, sprawny, wolny od wad fizycznych oraz prawnych. 7. Wraz ze sprzętem zostanie dostarczona pełna jego dokumentacja techniczna, sterowniki, standardowo dołączone oprogramowanie wraz z licencjami na jego użytkowanie. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy – realizowaną w miejscu instalacji urządzenia, zgodnie z deklaracją zawartą w złożonej ofercie, 9. Obowiązki wynikające z udzielonej gwarancji określone zostały w § 5 wzoru umowy. 10. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 41
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie z deklaracją złożoną wraz z ofertą. Zadeklarowanie terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 41 dni będzie skutkować odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) PZP
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli: a) wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu co najmniej trzech dostaw polegających na dostarczeniu sprzętu komputerowego, serwerowego lub sieciowego, o łącznej wartości minimum 200.000,00 zł brutto Warunek, o którym mowa powyżej zostanie spełniony, jeżeli jeden podmiot wykaże, że posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej trzech dostaw opisanych powyżej.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa wyżej zostaną spełnione jeżeli: 1) żaden z wykonawców występujących wspólnie nie będzie podlegać wykluczeniu z postępowania, 2) łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie, za wyjątkiem sytuacji wskazanej wyżej w pkt. III.1.3) lit.a
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) PZP; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt a)- c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym w terminie określonym odpowiednio dla danego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ). 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) - 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z późn.zm.) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, żąda się od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz.VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1) Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, 2) Podinspektor Wydziału Zamówień Publicznych – Julita Macionczyk, faks nr: (32) 441-97-44, (32) 339-22-92 lub (32) 235-15-21, albo e-mail: zp@knurow.pl.

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji dla dostarczanych serwerów
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)