ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO – PROMOCYJNYCH

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525916-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów informacyjno – promocyjnych wraz z rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, ul. Sienkiewicza 63, pokój 409; IV piętro.
2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane części zamówienia (jedną lub dwie).
3. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia na poszczególne części został opisany w załączniku do ogłoszenia.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1A (część I zamówienia) i 1B (część II zamówienia) do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz w/w załączniku do SIWZ.
5. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ - „Formularz cenowy”, w którym wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty składanej przez wykonawcę.
6. Zmawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe pełnowartościowe, kompletne, wykonane przy zachowaniu należytej staranności.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego
w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń produktów lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań, ubytków lub kształcie.
8. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4b3b86c-1c6d-4f2f-a312-f537ffabfede
Biuletyn 525916-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Regon 29101900500000
Zamawiajacy adres ulica al. IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3421901
Zamawiajacy fax 41 3445265
Zamawiajacy email marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Adres strony url www.swietokrzyskie.pro
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w części I zamówienia w ramach projektu pn. „Świętokrzyskie – hard to pronounce, easy to do business in”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działanie 2.4 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sejmik.kielce.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony dorota.bednarczyk@sejmik.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO – PROMOCYJNYCH
Numer referencyjny OK -III.272.1.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów informacyjno – promocyjnych wraz z rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, ul. Sienkiewicza 63, pokój 409; IV piętro. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane części zamówienia (jedną lub dwie). 3. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia na poszczególne części został opisany w załączniku do ogłoszenia. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1A (część I zamówienia) i 1B (część II zamówienia) do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz w/w załączniku do SIWZ. 5. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ - „Formularz cenowy”, w którym wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 6. Zmawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe pełnowartościowe, kompletne, wykonane przy zachowaniu należytej staranności. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń produktów lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań, ubytków lub kształcie. 8. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 41
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy mogą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na przeniesienie praw i obowiązków z niniejszej umowy w przypadku zmiany formy prawnej Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie dotyczących terminu wykonania umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28765,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 41
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów informacyjno – promocyjnych wraz z rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, ul. Sienkiewicza 63, pokój 409; IV piętro. 2. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia (część I zamówienia): 1) Kubek termiczny – 50 szt.; 2) Etui na wizytówki – 100 szt.; 3) Torba płócienna eko miejska – 100 szt.; 4) Koszula z długim rękawem męska – 35 szt.; 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1A (część I zamówienia) do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz w/w załączniku do SIWZ. 5) Koszula z długim rękawem damska – 10 szt.; 6) Koszulka polo damska – 5 szt.; 7) Koszulka polo męska – 15 szt.; 8) Krawat jedwabny wraz z opakowaniem – 130 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24133,33
Zalacznik okres w dniach 41
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów informacyjno – promocyjnych wraz z rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, ul. Sienkiewicza 63, pokój 409; IV piętro. 2. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia (część II zamówienia): 1) Spinki do mankietów srebrne z krzemieniem pasiastym - 25 szt.; 2) Zawieszka srebrna z krzemieniem pasiastym – 25 szt.; 3) Portfel damski wraz z opakowaniem – 50 szt.; 4) Portfel męski wraz z opakowaniem – 50 szt. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1B (część II zamówienia) do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz w/w załączniku do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)