DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526981-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000, 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych z podziałem na 5 pakietów. Pakiet nr 1 - Materiały elektryczne; Pakiet nr 2 - Materiały hydrauliczne; Pakiet nr 3 - Materiały ogólnobudowlane; Pakiet nr 4 - Materiały metalowe; Pakiet nr 5 - Materiały inne. Dostawa wraz z transportem materiałów technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1÷2.5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce9fd52e-d98d-43a7-b7e3-dd015f7e5d14
Biuletyn 526981-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Regon 24151294000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pyskowicka
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42-612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 285 40 58
Zamawiajacy fax 32 384 54 04
Zamawiajacy email zp@wspsa.pl
Adres strony url www.zp.wspsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.Pyskowicka 47-51; 42-612 Tarnowskie Góry
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
Numer referencyjny WSP-DZP-2100-10/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych z podziałem na 5 pakietów. Pakiet nr 1 - Materiały elektryczne; Pakiet nr 2 - Materiały hydrauliczne; Pakiet nr 3 - Materiały ogólnobudowlane; Pakiet nr 4 - Materiały metalowe; Pakiet nr 5 - Materiały inne. Dostawa wraz z transportem materiałów technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1÷2.5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna także zawierać: 1) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1; 2) Formularze cenowe – Załącznik Nr 2.1 ÷ 2.5 (w zależności na jaki pakiet Wykonawca składa ofertę); 3) Oświadczenie Wykonawcy art.25 ust.1 – Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie (jeżeli dotyczy); 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.2 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z pkt 8.2. SIWZ; 7) Pozostałe dokumenty, zgodnie z wezwaniem Zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy Prawa zamówień publicznych, w szczególności art. 144 Prawa zamówień publicznych, nie stanowią inaczej. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku: a) zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji, b) przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 umowy, w przypadku niewykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy licząc od upływu terminu obowiązywania umowy, c) zakończenia produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej. d) wstrzymania / czasowego braku produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej. e) zmiany numeru katalogowego produktu wynikającej z procesu produkcyjnego, bez zmiany ceny produktu zaproponowanej w złożonej ofercie. f) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.). 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4.Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający: a) Opis proponowanej zmiany; b) Termin wprowadzenia zmian; c) Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Materiały elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem materiałów technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Materiały hydrauliczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem materiałów technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Materiały ogólnobudowlane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem materiałów technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Materiały metalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem materiałów technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Materiały inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem materiałów technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)