Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524346-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej i obuwia roboczego, które stanowiły będą wyposażenie stanowiska pracy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie realizujących staże i praktyki w ramach projektu 3.3.1 RPO WP 2014-2020 „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamawiający zamawia odzież roboczą i obuwie robocze spełniające min. wymagania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia/ formularzem cenowym określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu cenowym następujące informacje: nazwę producenta oraz do wyboru: model, symbol lub kod produktu, a także uśrednioną cenę jednostką brutto dla wszystkich rozmiarów i wartość (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto) oraz łączną sumę wszystkich pozycji formularza cenowego. Dane przedstawione odnośnie poszczególnych produktów muszą pozwolić Zamawiającemu na jednoznacznie zidentyfikowanie oferowanego produktu i sprawdzenie na etapie badania ofert, czy zaoferowany produkt spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zamawia poszczególne rodzaje odzieży roboczej i obuwie robocze dla 90 uczniów (89 mężczyzn i 1 kobiety), przy czym zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy o 15 sztuk każdego rodzaju odzieży i obuwia roboczego męskiego (tj. maksymalnie łącznie dla 105 uczniów, w tym 104 mężczyzn). Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia w dwóch partiach. Dostawa I partii musi nastąpić najpóźniej do 17.04.2019, natomiast dostawa II partii najpóźniej do 14.06.2019 r.
5. Szczegóły każdej partii – wykaz rozmiarów poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia przypisanych konkretnym uczniom , Zamawiający przekaże drogą elektroniczną najpóźniej w dniu podpisania umowy – w przypadku pierwszej partii i najpóźniej do 30.04.2019 - w przypadku II partii.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16a83462-ebe6-489c-a303-34761a530cc2
Biuletyn 524346-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Regon 19891800000000
Zamawiajacy adres ulica Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 344
Zamawiajacy miejscowosc Wejherowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 722 415,
Zamawiajacy fax 586 722 095
Zamawiajacy email sekretariat@zspg4.wejher.pl,
Adres strony url www.pzs4.wejher.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt 3.3.1 RPO WP 2014-2020 „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzs4.wejher.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy dostarczyć lub przesłać na adres: Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie, ul. Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, sekretariat, I piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
Numer referencyjny PZS4.070.2.2.2.2.2019.EC
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej i obuwia roboczego, które stanowiły będą wyposażenie stanowiska pracy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie realizujących staże i praktyki w ramach projektu 3.3.1 RPO WP 2014-2020 „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający zamawia odzież roboczą i obuwie robocze spełniające min. wymagania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia/ formularzem cenowym określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu cenowym następujące informacje: nazwę producenta oraz do wyboru: model, symbol lub kod produktu, a także uśrednioną cenę jednostką brutto dla wszystkich rozmiarów i wartość (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto) oraz łączną sumę wszystkich pozycji formularza cenowego. Dane przedstawione odnośnie poszczególnych produktów muszą pozwolić Zamawiającemu na jednoznacznie zidentyfikowanie oferowanego produktu i sprawdzenie na etapie badania ofert, czy zaoferowany produkt spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zamawia poszczególne rodzaje odzieży roboczej i obuwie robocze dla 90 uczniów (89 mężczyzn i 1 kobiety), przy czym zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy o 15 sztuk każdego rodzaju odzieży i obuwia roboczego męskiego (tj. maksymalnie łącznie dla 105 uczniów, w tym 104 mężczyzn). Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia w dwóch partiach. Dostawa I partii musi nastąpić najpóźniej do 17.04.2019, natomiast dostawa II partii najpóźniej do 14.06.2019 r. 5. Szczegóły każdej partii – wykaz rozmiarów poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia przypisanych konkretnym uczniom , Zamawiający przekaże drogą elektroniczną najpóźniej w dniu podpisania umowy – w przypadku pierwszej partii i najpóźniej do 30.04.2019 - w przypadku II partii.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w całości ( II partia) do dnia 14.06.2019 r., przy czym realizacja I partii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia musi nastąpić najpóźniej do 17.04.2019 roku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełniania warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę dowolnej odzieży roboczej (za odzież roboczą zamawiający uzna również obuwie robocze) o wartości co najmniej 10 000 zł brutto. W przypadku podania wartości w innej walucie niż PLN zamawiający dokona ich przeliczenia według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia będącego ostatnim dniem terminu na składanie ofert.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia , w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także odrębne oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1 specyfikacji dla każdego z tych podmiotów. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1. specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 10.3. specyfikacji składa każdy z Wykonawców.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu - oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ, - wykaz dostaw (wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 6 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu ceny netto, 2) końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, 3) zmiany zaoferowanego producenta i modelu odzieży i obuwia stanowiących przedmiot umowy, w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego modelu i zaproponowanie innego – przy zachowaniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów oraz przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia, zawartych w zapytaniu ofertowym; Wykonawca zapewni pisemnie Zamawiającego, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji – przy zachowaniu zaoferowanych cen, 4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów – przy zachowaniu zaoferowanych cen, 2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przekłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności dla oferentów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)