GuidZP400 |
16a83462-ebe6-489c-a303-34761a530cc2
|
Biuletyn |
524346-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
|
Regon |
19891800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
344
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wejherowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 722 415,
|
Zamawiajacy fax |
586 722 095
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zspg4.wejher.pl,
|
Adres strony url |
www.pzs4.wejher.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt 3.3.1 RPO WP 2014-2020 „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzs4.wejher.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy dostarczyć lub przesłać na adres: Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie, ul. Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, sekretariat, I piętro.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
|
Numer referencyjny |
PZS4.070.2.2.2.2.2019.EC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej i obuwia roboczego, które stanowiły będą wyposażenie stanowiska pracy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie realizujących staże i praktyki w ramach projektu 3.3.1 RPO WP 2014-2020 „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamawiający zamawia odzież roboczą i obuwie robocze spełniające min. wymagania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia/ formularzem cenowym określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu cenowym następujące informacje: nazwę producenta oraz do wyboru: model, symbol lub kod produktu, a także uśrednioną cenę jednostką brutto dla wszystkich rozmiarów i wartość (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto) oraz łączną sumę wszystkich pozycji formularza cenowego. Dane przedstawione odnośnie poszczególnych produktów muszą pozwolić Zamawiającemu na jednoznacznie zidentyfikowanie oferowanego produktu i sprawdzenie na etapie badania ofert, czy zaoferowany produkt spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zamawia poszczególne rodzaje odzieży roboczej i obuwie robocze dla 90 uczniów (89 mężczyzn i 1 kobiety), przy czym zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy o 15 sztuk każdego rodzaju odzieży i obuwia roboczego męskiego (tj. maksymalnie łącznie dla 105 uczniów, w tym 104 mężczyzn). Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia w dwóch partiach. Dostawa I partii musi nastąpić najpóźniej do 17.04.2019, natomiast dostawa II partii najpóźniej do 14.06.2019 r.
5. Szczegóły każdej partii – wykaz rozmiarów poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia przypisanych konkretnym uczniom , Zamawiający przekaże drogą elektroniczną najpóźniej w dniu podpisania umowy – w przypadku pierwszej partii i najpóźniej do 30.04.2019 - w przypadku II partii.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-06-14T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w całości ( II partia) do dnia 14.06.2019 r., przy czym realizacja I partii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia musi nastąpić najpóźniej do 17.04.2019 roku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełniania warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę dowolnej odzieży roboczej (za odzież roboczą zamawiający uzna również obuwie robocze) o wartości co najmniej 10 000 zł brutto. W przypadku podania wartości w innej walucie niż PLN zamawiający dokona ich przeliczenia według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia będącego ostatnim dniem terminu na składanie ofert.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia , w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także odrębne oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1 specyfikacji dla każdego z tych podmiotów.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1. specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 10.3. specyfikacji składa każdy z Wykonawców.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ,
|
Zakresie warunkow udzialu |
- oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ,
- wykaz dostaw (wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 6 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie:
1) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu ceny netto,
2) końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:
a) przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę,
b) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
3) zmiany zaoferowanego producenta i modelu odzieży i obuwia stanowiących przedmiot umowy, w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego modelu i zaproponowanie innego – przy zachowaniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów oraz przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia, zawartych w zapytaniu ofertowym; Wykonawca zapewni pisemnie Zamawiającego, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji – przy zachowaniu zaoferowanych cen,
4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów – przy zachowaniu zaoferowanych cen,
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przekłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności dla oferentów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
|