GuidZP400 |
e77d3954-cacc-4353-a871-aafba9e9a20f
|
Biuletyn |
524668-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Zamkowe w Malborku
|
Regon |
27607328111000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Starościńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy email |
b.mizgala@zamek.malbork.pl
|
Adres strony url |
http://bip.zamek.malbork.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury. Muzeum.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamek.malbork.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej ofertę wraz z załącznikami należy złożyć zgodnie z punktem 10 SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego tj. sekretariat Muzeum Zamkowego w Malborku ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż gablot pulpitowych i witryn wystawienniczych, demontowalnych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
|
Numer referencyjny |
ZP.2611.3.2019.bm
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona na rzecz Zamawiającego pn. Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż gablot pulpitowych i witryn wystawienniczych, demontowalnych dla Muzeum Zamkowego.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ) oraz załączniku nr 4 do SIWZ (Wzór umowy).
3. Wymagania organizacyjne: umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej wnętrz w którym odbędzie się montaż gablot, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
3.1. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-15.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami.
3.2. Zamawiający w czasie wizji lokalnej nie będzie udzielał wyjaśnień ani odpowiadał na pytania Wykonawcy.
3.3. Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia nie mogą zakłócać bieżącego funkcjonowania zamku. Prace transportowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia odbywać się mogą jedynie w godzinach 05:00-11:00. Powyższe należy uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
4.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub Podwykonawcy w rozumieniu art. 2 pkt 9b PZP) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu gablot wg Załącznika nr 1 do SIWZ.
4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu (osobie wskazanej w § 9 ust. 4 we wzorze umowy) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.5.1. SIWZ oraz poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych tych osób. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
4.3. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
4.4. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dot. zatrudniania ww. osób. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5.2. SIWZ.
4.5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5.2. SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, o którym mowa w pkt. 3.5.1. SIWZ.
4.6. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, obowiązków określonych w pkt. 3.5.2. SIWZ Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto wynikającego ze złożonej oferty, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. Ponadto Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
5. Wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia:
5.1. Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy winni być ubrani w jednolite oznakowane stroje umożliwiające ich jednoznaczną identyfikację z Wykonawcą.
5.2. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania przepisów bhp i p.poż. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. przez podległe mu osoby,
5.3. Pracownicy Wykonawcy muszą być zobowiązani do: przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 j.t.) oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2018r. poz. 412 j.t. ze zm.).
6. Inne wymagania stawiane Wykonawcy
6.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy.
6.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec Zamawiającego.
6.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
6.4. Ustalenia i decyzje dot. wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
6.5. Wykonawca dostarczy i zamontuje oraz dokona pierwszego uruchomienia przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego tj. Muzeum Zamkowe w Malborku ul. Starościńska 1.
6.6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na okres nie mniej niż 24 miesiące. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zawiera § 7 Wzoru umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39154000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-08-26T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 26 sierpnia 2019r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca w celu spełnienia ww. warunku: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, w sposób należyty co najmniej jedną umowę - dostawę (zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż gablot pulpitowych i witryn wystawienniczych, demontowalnych) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).
U W A G A !
1.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek udziału w postępowaniu musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.W przypadku, gdy wartość wykazanej umowy została kreślona w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia dostawy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a PZP.
2. Wykonawca, który będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść dokumentu lub dokumentów mających potwierdzić, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz celem dokonania oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych/uprawnień i doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
3.Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 5.3.3.3. SIWZ należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
4.Zamawiający oceni czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 ustawy PZP.
5.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.1 ustawy PZP, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy PZP.
6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6.1.1. i 2. SIWZ oraz składa także ich oświadczenia, o których mowa w tych punktach.
7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o Podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 6.1.1. i 2. SIWZ.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1.1. i 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
9. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów także dokumentów wymienionych w 5.3.3.4; 6.1.3. i 6.3.2. SIWZ.
10. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć do oferty Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie;
11. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z zastrzeżeniem punktu 6.5.6. SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostarczone gabloty zostały dostarczone zgodnie z przepisami prawa i wszelkimi obowiązującymi normami;
1.1. dowodami, o których mowa w pkt. 6.5.1. SIWZ, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
1.2. w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Wzór wykazu dostaw będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w 6.5. SIWZ.
2. Wykonawca, który będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść dokumentu lub dokumentów mających potwierdzić, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz celem dokonania oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych/uprawnień i doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 5.3.3.3. SIWZ należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
3. Zamawiający oceni czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 ustawy PZP.
4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.1 ustawy PZP, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy PZP.
5. Jeżeli dokumenty, o których mowa powyżej, dostępne są w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570), Informację w tym zakresie Wykonawca składa w Formularzu oferty a Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz, dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym.
6. Jeżeli wymagane od Wykonawcy dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca wskazuje te dokumenty i oświadczenia w Formularzu oferty podając nazwę i numer postępowania a Zamawiający korzysta z nich o ile są aktualne.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów także dokumentów wymienionych w 5.3.3.4; 6.1.3. i 6.3.2. SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp sporządzone wg wzoru, który Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z złożeniem oświadczenia, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
2. Wykonawca załączy do oferty witrynę prototypową wraz z rysunkiem warsztatowym niezbędną do oceny jakości świadczonej realizacji w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, o parametrach określonych w punkcie 7 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
3.1. wypełniony i podpisany Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
3.2. wypełnione i podpisane Oświadczenia stanowiące odpowiednio załączniki nr 2 i 2a do SIWZ, o których mowa w pkt. 6.1.1. i 6.1.2. SIWZ;
3.3.dowód wniesienia wadium;
3.4.stosowne pełnomocnictwo(a) do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik, o którym mowa w pkt. 6.9.2. i 3. SIWZ;
3.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.3.3.4. SIWZ – jeżeli dotyczy;
3.6. dowody, o których mowa w pkt. 6.7. SIWZ – jeżeli dotyczą;
3.7. informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (w Formularzu oferty) zgodnie z pkt. 22 SIWZ;
3.8. witrynę prototypową wraz z rysunkiem warsztatowym, o którym mowa pkt. 6.1.6. SIWZ wykonany przez Wykonawcę. Uwaga! Zamawiający zastrzega, że złożony prototyp może ulec uszkodzeniu w trakcie dokonywania oceny jej jakości.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 27.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1.1. pieniądzu,
1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
1.3. gwarancjach bankowych;
1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
1.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 110 ze zm.).
2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Gdańsk Nr 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001 z dopiskiem: dostawa gablot – ZP.2611.3.2019.bm
2. 1. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuję z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 2. SIWZ przed upływem składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składnia ofert).
2. Zamawiający zaleca aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Z jego treści winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
4. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy, określający szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
A.Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w 6.4.2. SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6.8.1. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.8.1. SIWZ stosuje się.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
B. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt. 16 SIWZ oraz przekazać Zamawiającemu:
1. kopię umowy (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2. kopię umów z Podwykonawcami, przy czym zakres ich robót powinien być tożsamy z określonym w dokumentach dołączonych do oferty.
3. Brak przekazania przed podpisaniem umowy powyższych dokumentów oraz należytego zabezpieczenia będzie jednoznaczny z faktem, iż zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|