GuidZP400 |
49c04711-d486-4d35-aae1-93183aafcbca
|
Biuletyn |
526769-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
3 Regionalna Baza Logistyczna, Ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów technicznych
|
Numer referencyjny |
101/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych dla 3 RBLog w zakresie 4 zadań:
Zadanie nr 1 – Artykuły chemiczne /RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin/
Zadanie nr 2 – Akcesoria i wyroby z tworzyw sztucznych /RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin/
Zadanie nr 3 – Wyroby przemysłu gumowego /RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin/
Zadanie nr 4 – Wyroby przemysłu papierniczo-ściernego /RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin/
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,
zakończenie: 30.09.2019 r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w szczególności w następujących przypadkach i następujących warunkach:
1) zmiany miejsca dostawy – w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą,
2) zmiany Odbiorcy,
3) przedłużenia terminu realizacji umowy – gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie
z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Odbiorcy; pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe, wojnę, zamieszki, strajki, zmianę przepisów prawnych, działanie organów państwowych, samorządowych, instytucji cywilnych, wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy,
a których udział w realizacji umowy wynika bądź to z przepisów prawa bądź został Wykonawcy narzucony przez Zamawiającego;
w przypadku wystąpienia siły wyższej terminy mogą zostać przedłużone o okres działania siły wyższej, jeżeli jej wystąpienie miało wpływ na realizację umowy,
4) przedłużenia terminu realizacji umowy – o okres nie dłuższy niż okres trwania postepowania odwoławczego przez Krajową Izbę Odwoławczą oraz sąd powszechny, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zmawiającego, a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO bądź Sąd,
5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych
(np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami,
6) zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w pkt. 7 lub 8,
7) zmiany przedmiotu umowy – gdy przed umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, ze wyrób zamienny będzie równoważny
z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz, że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu,
8) zmiany przedmiotu umowy – w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, ze warunki gwarancji nowego wyrobu nie ulegną pogorszeniu oraz cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu,
9) rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji asortymentowych – w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy, bądź na wniosek Wykonawcy, gdy dane pozycje asortymentowe nie będą dostępne na rynku,
10) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna
w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Artykuły chemiczne /RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin/
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,
zakończenie: 30.09.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemicznych dla RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Akcesoria i wyroby z tworzyw sztucznych /RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin/
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44424200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,
zakończenie: 30.09.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i wyrobów z tworzyw sztucznych dla RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Wyroby przemysłu gumowego /RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin/
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33682000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,
zakończenie: 30.09.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów przemysłu gumowego dla RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Wyroby przemysłu papierniczo-ściernego /RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin/
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14810000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,
zakończenie: 30.09.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów przemysłu papierniczo-ściernego dla RWT Rzeszów, RWT Żurawica, SR Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |