Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Miejscowość Nysa
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526817-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych, zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części:
Część nr 1 – dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów
Część nr 2 – dostawa narzędzi do ERCP
Część nr 3 – dostawa narzędzi endoskopowych
Część nr 4 – dostawa jednorazowych narzędzi do opanowania krwawienia po usunieciu polipów
Część nr 5 – dostawa stentów samorozprężalnych
Część nr 6 – dostawa zestawów do opaskowania żylaków przełyku
Część nr 7 – dostawa balonów do poszerzania zwężeń w obrębie przewodu pokarmowego i akcesoriów do zabiegów ERCP
Część nr 8 – dostawa pętli do polipektomii
Część nr 9 – dostawa preparatu do tamowania krwawień
Część nr 10 – dostawa akcesoriów endoskopowych
Część nr 11 – dostawa akcesoriów endoskopowych jednorazowego użytku
Część nr 12 – dostawa jednorazowych nasadek
Część nr 13 – dostawa ustników wielorazowego użytku
Część nr 14 – dostawa szczoteczek do czyszczenia
Część nr 15 – dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi
Część nr 16 – dostawa sterylnych igieł do skleroterapii
Część nr 17 – dostawa pętli
Część nr 18 – dostawa markera do diagnostyki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de566253-b8d9-4c25-b896-2dfcb93ed6c5
Biuletyn 526817-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Regon 31344300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Nysa
Zamawiajacy kod pocztowy 48-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 087 830
Zamawiajacy fax 774 333 038
Zamawiajacy email zp@zoznysa.pl
Adres strony url www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać drogą pocztową lub dostarczyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych
Numer referencyjny ZZP-344/12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych, zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części: Część nr 1 – dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów Część nr 2 – dostawa narzędzi do ERCP Część nr 3 – dostawa narzędzi endoskopowych Część nr 4 – dostawa jednorazowych narzędzi do opanowania krwawienia po usunieciu polipów Część nr 5 – dostawa stentów samorozprężalnych Część nr 6 – dostawa zestawów do opaskowania żylaków przełyku Część nr 7 – dostawa balonów do poszerzania zwężeń w obrębie przewodu pokarmowego i akcesoriów do zabiegów ERCP Część nr 8 – dostawa pętli do polipektomii Część nr 9 – dostawa preparatu do tamowania krwawień Część nr 10 – dostawa akcesoriów endoskopowych Część nr 11 – dostawa akcesoriów endoskopowych jednorazowego użytku Część nr 12 – dostawa jednorazowych nasadek Część nr 13 – dostawa ustników wielorazowego użytku Część nr 14 – dostawa szczoteczek do czyszczenia Część nr 15 – dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi Część nr 16 – dostawa sterylnych igieł do skleroterapii Część nr 17 – dostawa pętli Część nr 18 – dostawa markera do diagnostyki
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2) Deklarację Zgodności - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ((DZ. U. 2017.211) art. 2 ust. 1 pkt. 11(oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi ) 3) Certyfikat Zgodności – Deklarację Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu (art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadcząjący przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”): zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych - dla wyrobów medycznych : a/ klasy I z funkcją po miarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B 4) Formularza Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych(DZ. U. 2017 poz. 211) art. 2.1 pkt. 2, pkt.45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) lub dokumentu potwierdzającego przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych ( art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r (DZ. U. 2017 poz. 211), poz. 876 i 1918) 5) Materiałów informacyjnych dotyczących oferowanych wyrobów zawierających zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia”, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim 6) Oświadczenia, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) oraz z Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 i 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego -2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. 2016 poz. 211) - załącznik nr 5 do SIWZ 7) Oświadczenia, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami wymienionymi w SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ 8) Instrukcji dezynfekcji, mycia i sterylizacji – dotyczy wszystkich wyrobów przeznaczonych do wielorazowego użytku zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13.6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego -2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. 2016 poz. 211)
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 2. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. § 12. 1. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów mowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jedynie w przypadku zaprzestania produkcji oferowanego wyrobu przez producenta. 2. Na potwierdzenie powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia wydanego przez producenta wyrobu potwierdzającego fakt zaprzestania produkcji. 3. Zaoferowany nowy wyrób musi posiadać identyczne lub lepsze parametry niż wskazane w ofercie. Cena zaoferowanego wyrobu nie ulegnie podwyższeniu. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – dostawa narzędzi do ERCP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 2 – dostawa narzędzi do ERCP
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 – dostawa narzędzi endoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 3 – dostawa narzędzi endoskopowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 – dostawa jednorazowych narzędzi do opanowania krwawienia po usunieciu polipów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 4 – dostawa jednorazowych narzędzi do opanowania krwawienia po usunieciu polipów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 – dostawa stentów samorozprężalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 5 – dostawa stentów samorozprężalnych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 – dostawa zestawów do opaskowania żylaków przełyku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 6 – dostawa zestawów do opaskowania żylaków przełyku
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7 – dostawa balonów do poszerzania zwężeń w obrębie przewodu pokarmowego i akcesoriów do zabiegów ERCP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 7 – dostawa balonów do poszerzania zwężeń w obrębie przewodu pokarmowego i akcesoriów do zabiegów ERCP
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8 – dostawa pętli do polipektomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 8 – dostawa pętli do polipektomii
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9 – dostawa preparatu do tamowania krwawień
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 9 – dostawa preparatu do tamowania krwawień
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10 – dostawa akcesoriów endoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 10 – dostawa akcesoriów endoskopowych
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część nr 11 – dostawa akcesoriów endoskopowych jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 11 – dostawa akcesoriów endoskopowych jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część nr 12 – dostawa jednorazowych nasadek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 12 – dostawa jednorazowych nasadek
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część nr 13 – dostawa ustników wielorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 13 – dostawa ustników wielorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część nr 14 – dostawa szczoteczek do czyszczenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 14 – dostawa szczoteczek do czyszczenia
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część nr 15 – dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 15 – dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część nr 16 – dostawa sterylnych igieł do skleroterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 16 – dostawa sterylnych igieł do skleroterapii
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część nr 17 – dostawa pętli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 17 – dostawa pętli
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Część nr 18 – dostawa markera do diagnostyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 18 – dostawa markera do diagnostyki
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 35,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)