Zamówienie zostaje podzielone na sześć Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na dowolna liczbę części zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 1 - Dostawa różnych artykułów spożywczych”
w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 1) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze
Formularz cenowy (Załącznik nr 2 dla Części 1) określa standardy jakościowe, o których mowa
w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
1) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
2) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
2. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 2 - Dostawa makaronu”, w ilościach
i rodzajach szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym
Załącznik nr 2 (Część 2) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15850000-1 produkty z ciasta makaronowego
3. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 3 - Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych”,
w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym
w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 3) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . Wyroby powinny być produkowane zgodnie z wdrożonymi standardami BRC lub IFS. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają w/w wymaganiom, wykonawca powinien przedłożyć odpowiednie zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające stosowanie standardów BRC lub IFS. Ponadto do oferty należy dołączyć specyfikacje pełnego składu (jakościowo i ilościowo) oferowanych wyrobów.
CPV: 15890000-3 różne produkty spożywcze i produkty suszone
4. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 4 - Dostawa ryb, drobiu mrożonego, warzyw mrożonych”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym
w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 4) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane
15331170-9 warzywa mrożone
15131500-0 produkty drobiowe
5. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 5 - Dostawa jaj spożywczych”, w ilości wymienionej
i opisanej w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 5) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 03142500-3 jaja
6. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 6 - Dostawa cukru”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 6) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15831000-2 cukier
Koszty transportu, załadunku i rozładunku towarów, łącznie z przeniesieniem towarów
do pomieszczeń magazynowych ponosi Wykonawca. Miejsce dostaw – Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1, magazyn DPS.
Formularze cenowe (Załącznik nr 2) dla każdej Części określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
|
GuidZP400 |
13e16daf-ec51-4dcc-8725-10c48527a995
|
Biuletyn |
526785-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
|
Regon |
65459800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kwiatowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krasnystaw
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 576 32 15
|
Zamawiajacy fax |
82 576 10 84
|
Zamawiajacy email |
dpskrasnystaw@op.pl
|
Adres strony url |
www.dpskrasnystaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-krasnystaw.bipstrona.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejscem składania ofert jest Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1 – SEKRETARIAT, 22-300 Krasnystaw
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie zostaje podzielone na sześć Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na dowolna liczbę części zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 1 - Dostawa różnych artykułów spożywczych”
w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 1) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze
Formularz cenowy (Załącznik nr 2 dla Części 1) określa standardy jakościowe, o których mowa
w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
1) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
2) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
2. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 2 - Dostawa makaronu”, w ilościach
i rodzajach szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym
Załącznik nr 2 (Część 2) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15850000-1 produkty z ciasta makaronowego
3. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 3 - Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych”,
w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym
w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 3) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . Wyroby powinny być produkowane zgodnie z wdrożonymi standardami BRC lub IFS. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają w/w wymaganiom, wykonawca powinien przedłożyć odpowiednie zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające stosowanie standardów BRC lub IFS. Ponadto do oferty należy dołączyć specyfikacje pełnego składu (jakościowo i ilościowo) oferowanych wyrobów.
CPV: 15890000-3 różne produkty spożywcze i produkty suszone
4. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 4 - Dostawa ryb, drobiu mrożonego, warzyw mrożonych”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym
w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 4) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane
15331170-9 warzywa mrożone
15131500-0 produkty drobiowe
5. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 5 - Dostawa jaj spożywczych”, w ilości wymienionej
i opisanej w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 5) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 03142500-3 jaja
6. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 6 - Dostawa cukru”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 6) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15831000-2 cukier
Koszty transportu, załadunku i rozładunku towarów, łącznie z przeniesieniem towarów
do pomieszczeń magazynowych ponosi Wykonawca. Miejsce dostaw – Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1, magazyn DPS.
Formularze cenowe (Załącznik nr 2) dla każdej Części określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
. Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio pozyskał dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia
o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 7
Wykonawca składający ofertę na wykonanie zamówienia w Części 3-Dostawa przypraw
i koncentratów spożywczych, dołącza do oferty dokument potwierdzający, że oferowane wyroby spełniają wymagania jakościowe stawiane przez zamawiającego i że produkowane są zgodnie
z wdrożonymi standardami BRC lub IFS. W tym celu należy przedłożyć odpowiednie, aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające stosowanie standardów BRC lub IFS. Ponadto do oferty należy dołączyć specyfikacje pełnego składu (jakościowo i ilościowo) oferowanych wyrobów.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 - Dostawa różnych artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Część 1 - Dostawa różnych artykułów spożywczych”
w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 1) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze
Formularz cenowy (Załącznik nr 2 dla Części 1) określa standardy jakościowe, o których mowa
w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 - Dostawa makaronu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15850000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Część 2 - Dostawa makaronu”, w ilościach
i rodzajach szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym
Załącznik nr 2 (Część 2) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15850000-1 produkty z ciasta makaronowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 - Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Część 3 - Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych”,
w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym
w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 3) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . Wyroby powinny być produkowane zgodnie z wdrożonymi standardami BRC lub IFS. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają w/w wymaganiom, wykonawca powinien przedłożyć odpowiednie zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające stosowanie standardów BRC lub IFS. Ponadto do oferty należy dołączyć specyfikacje pełnego składu (jakościowo i ilościowo) oferowanych wyrobów.
CPV: 15890000-3 różne produkty spożywcze i produkty suszone
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 - Dostawa ryb, drobiu mrożonego, warzyw mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Część 4 - Dostawa ryb, drobiu mrożonego, warzyw mrożonych”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym
w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 4) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane
15331170-9 warzywa mrożone
15131500-0 produkty drobiowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5 - Dostawa jaj spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Część 5 - Dostawa jaj spożywczych”, w ilości wymienionej
i opisanej w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 5) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 03142500-3 jaja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6 - Dostawa cukru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15831000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Część 6 - Dostawa cukru”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 6) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15831000-2 cukier
|
| |