Dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-28 00:00:00
Instytucja 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Maszyny kodujące sygnał wideo,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526319-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 32210006, 32121001, 153310007, 32223219, 32222005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki nr 1.1.-1.5. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 5 zadaniach:
Zadanie nr 1 – Dostawa ziemniaków.
Zadanie nr 2 – Dostawa warzyw.
Zadanie nr 3 – Dostawa kiszonek.
Zadanie nr 4 – Dostawa jabłek.
Zadanie nr 5 – Dostawa owoców cytrusowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73f9b4f1-f6a2-4fb8-8293-3aa890ee024f
Biuletyn 526319-N-2019
Zamawiajacy nazwa 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Regon 43102223200011
Zamawiajacy adres ulica Al. Racławickie
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-049
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 183 203
Zamawiajacy fax 261 183 203
Zamawiajacy email zamowienia.publ@1wszk.pl
Adres strony url www.1wszk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.1wszk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.1wszk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta może zostać złożona wyłącznie pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek
Numer referencyjny DZP/PN/17/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki nr 1.1.-1.5. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 5 zadaniach: Zadanie nr 1 – Dostawa ziemniaków. Zadanie nr 2 – Dostawa warzyw. Zadanie nr 3 – Dostawa kiszonek. Zadanie nr 4 – Dostawa jabłek. Zadanie nr 5 – Dostawa owoców cytrusowych.
Cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań odnośnie powyższego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. b) Oświadczenie własne Wykonawcy – w celu wstępnego potwierdzenia, że ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, Zamawiający będzie żądał nw. dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane przez niego produkty spełniają normy jakościowe zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami lub normami równoważnymi, prawem żywnościowym oraz obowiązującym zasadom GMP/GHP i systemu HACCP lub równoważnym – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ b) Wypełnione formularze cenowe, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załącznikach nr 1.1-1.5 do SIWZ c) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Pzp oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie Załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie należnego wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) obniżenia ceny produktów będących przedmiotem niniejszej umowy na skutek ustalania okresowo przez producentów cen promocyjnych produktów.
IV 4 4 data 2019-03-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Dostawa ziemniaków.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Dostawa warzyw.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Dostawa kiszonek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – Dostawa jabłek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222321-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – Dostawa owoców cytrusowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)