| GuidZP400 |
73f9b4f1-f6a2-4fb8-8293-3aa890ee024f
|
| Biuletyn |
526319-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
| Regon |
43102223200011
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-049
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 183 203
|
| Zamawiajacy fax |
261 183 203
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publ@1wszk.pl
|
| Adres strony url |
www.1wszk.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.1wszk.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1wszk.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może zostać złożona wyłącznie pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek
|
| Numer referencyjny |
DZP/PN/17/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki nr 1.1.-1.5. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 5 zadaniach:
Zadanie nr 1 – Dostawa ziemniaków.
Zadanie nr 2 – Dostawa warzyw.
Zadanie nr 3 – Dostawa kiszonek.
Zadanie nr 4 – Dostawa jabłek.
Zadanie nr 5 – Dostawa owoców cytrusowych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań odnośnie powyższego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
b) Oświadczenie własne Wykonawcy – w celu wstępnego potwierdzenia, że ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, Zamawiający będzie żądał nw. dokumentów:
a) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane przez niego produkty spełniają normy jakościowe zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami lub normami równoważnymi, prawem żywnościowym oraz obowiązującym zasadom GMP/GHP i systemu HACCP lub równoważnym – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
b) Wypełnione formularze cenowe, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załącznikach nr 1.1-1.5 do SIWZ
c) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 Pzp oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie Załącznika nr 6 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie należnego wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) obniżenia ceny produktów będących przedmiotem niniejszej umowy na skutek ustalania okresowo przez producentów cen promocyjnych produktów.
|
| IV 4 4 data |
2019-03-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Dostawa ziemniaków.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Dostawa warzyw.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Dostawa kiszonek.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.3 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Dostawa jabłek.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03222321-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.4 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 – Dostawa owoców cytrusowych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03222200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1.5 do SIWZ
|
| | |