PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę fabrycznie nowych regałów magazynowych dla KWP w Gdańsku

Data publikacji 2019-03-21
Data zakończenia 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528319-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych regałów magazynowych, wykonanych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 i załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ.

Wysoka estetyka i jakość wykonania np. kolor regału jednolity bez przebarwień i niedomalowanych elementów; brak ostrych krawędzi.


L.p. Asortyment J.m Ilość min Ilość
max
1. 2. 3. 4. 5.
1 regał magazynowy metalowy 2000/900/350


Szt. 26 36
2 regał magazynowy metalowy 2000/600/350
Szt. 3 3
3 regał magazynowy metalowy 2000/600/800
Szt. 2 2
4 regał magazynowy metalowy 2000/1000/350
Szt. 14 14
5 regał magazynowy metalowy 2000/1000/800
Szt. 5 5


Dodatkowe informacje

GuidZP400 cceaccca-2f83-42e9-a82b-669afe7d8828
Biuletyn 528319-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Regon 19123609400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okopowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-819
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 214 817
Zamawiajacy fax 583 214 810
Zamawiajacy email zamowienia-kwp@pomorska.policja.gov.pl
Adres strony url https://www.pomorska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.pomorska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę fabrycznie nowych regałów magazynowych dla KWP w Gdańsku
Numer referencyjny 20/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych regałów magazynowych, wykonanych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 i załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ. Wysoka estetyka i jakość wykonania np. kolor regału jednolity bez przebarwień i niedomalowanych elementów; brak ostrych krawędzi. L.p. Asortyment J.m Ilość min Ilość max 1. 2. 3. 4. 5. 1 regał magazynowy metalowy 2000/900/350 Szt. 26 36 2 regał magazynowy metalowy 2000/600/350 Szt. 3 3 3 regał magazynowy metalowy 2000/600/800 Szt. 2 2 4 regał magazynowy metalowy 2000/1000/350 Szt. 14 14 5 regał magazynowy metalowy 2000/1000/800 Szt. 5 5
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 16260,16
Waluta calosc pln
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 3/1 i 3/2 );
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1i ust 5 pkt 1i art. 25a ust.1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferty ( zał. nr 2); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 3.Wykonawca do oferty powinien dołączyć : atest na wytrzymałość. Przedmiotowy dokument podlega uzupełnieniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy , które mogą dotyczyć kwestii: 1) zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, 2) zmian formy prawnej Wykonawcy, 3) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy (zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia), 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej. 6) realizacji dodatkowych dostaw: łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy. 1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w ust.1 zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. 2. Propozycja każdej zmiany musi być zgodna z prawem zamówień publicznych i zgłoszona nie później niż 10 dni przed jej planowanym wprowadzeniem. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień następujące zmiany: 1) danych teleadresowych, 2) osób określonych w § 6, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:50
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria a) Cena – (w OPZ wpisano wszystkie istotne elementy, wzięto pod uwagę wszystkie koszty cyklu życia produktu. Całokształt życia produktu związany z eksploatacją nie generuje kosztów.)-wg.wzoru z SIWZ
Znaczenie 70,00
  
Kryteria B) okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)