Wznowienie wsparcia technicznego dla oprogramowania MicroFocus

Data publikacji 2019-03-21
Data zakończenia 2019-03-29 00:00:00
Instytucja PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii Sp. z o. o
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527768-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania MicroFocus (GWAVA, RELOAD, RETAIN, NOVELL).
Szczegółowy opis został określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad0bf6b8-7dd4-4d6a-9df1-9b75b5d4c859
Biuletyn 527768-N-2019
Zamawiajacy nazwa PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii Sp. z o. o
Regon 00003007360000
Zamawiajacy adres ulica Stabłowicka
Zamawiajacy adres numer domu 147
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48 71 720 16 01,
Zamawiajacy fax +78 71 720 16 00
Zamawiajacy email malgorzata.blaszkowska@port.org.pl,
Adres strony url www.port.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.port.org.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.port.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak w formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii sp. z o.o.; ul. Stabłowicka 147; 54-066 Wrocław, budynek 1 Recepcja
Nazwa nadana zamowieniu Wznowienie wsparcia technicznego dla oprogramowania MicroFocus
Numer referencyjny TZ.271.7.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania MicroFocus (GWAVA, RELOAD, RETAIN, NOVELL). Szczegółowy opis został określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy co najmniej 2 usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania MicroFocus o wartości min. 20 000 zł każda. b) dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wykształcenie informatyczne, która w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, brała udział w zespole wsparcia produktów MicroFocus wskazanych w OPZ oraz została przeszkolona w zakresie wsparcia ww. produktów przez autoryzowane przez MicroFocus ośrodki szkolenia (potwierdzone certyfikatem lub oświadczeniem jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie istnieje możliwość złożenia wymaganego dokumentu).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z wykazu usług ma wynikać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.1. a). - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z wykazu osób ma wynikać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.1. b).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (lub inny miarodajny dokument), o którym mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa w takiej sytuacji zmiana umowy polegać będzie na dostosowaniu jej treści do tych regulacji 2) nastąpi działanie siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy - w takim wypadku możliwa jest zmiana terminu jej realizacji maksymalnie o czas jej występowania. 3) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, 4) zmiany osób reprezentujących strony, Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, 5) Wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust. 1 ulegnie zmianie w przypadku: a. zmiany stawki podatku od towarów i usług, b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o ile u Wykonawcy wystąpi zatrudnienie pracowników z minimalnym wynagrodzeniem. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonej w niniejszej umowie w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, wynikający z obowiązujących przepisów prawa, proporcjonalnie do wzrostu kosztów osobowych wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia, w jakiej ten wzrost dotyczy pracowników Wykonawcy, c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 6) W przypadkach, o których mowa w pkt. 5 powyżej Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu: a) że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, oraz b) o jaką dokładnie wartość zmienią się koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)