Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Suwałkach i Oddziału Zewnętrznego w Giżycku

Data publikacji 2019-03-21
Data zakończenia 2019-04-02 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528056-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów:
Część I – artykuły mleczarskie – dostawa do AŚ Suwałki
1) Serek topiony (bez dodatków mięsnych) , kostka, opakowanie jednostkowe 100 g –
1.110,00 kg
2) Serek topiony w kiełbasce (bez dodatków mięsnych) – opakowanie jednostkowe 100 g – 950,00 kg
3) Serek homogenizowany waniliowy, bez żelatyny, opakowanie jednostkowe od 125 g do 150 g,– 3.000,00 kg
4) Serek śmietankowy naturalny, opakowanie jednostkowe 125-150 g – 310,00 kg
5) Śmietana homogenizowana 18%, opakowanie jednostkowe max. 5 l, – 2.850,00 l
6) twaróg półtłusty krajanka opakowanie jednostkowe max. 500 g, – 2.700,00 kg
7) Mleko w proszku odtłuszczone, bez dodatku tłuszczy roślinnych opakowanie jednostkowe max
25 kg, klasa I , 1.850,00 kg
Część II – artykuły mleczarskie – dostawa do Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
1) Serek topiony (bez dodatków mięsnych) , kostka, opakowanie jednostkowe 100 g, – 200,00 kg
2) Serek topiony w kiełbasce (bez dodatków mięsnych) – opakowanie jednostkowe 100 g – 150,00 kg
3) Serek homogenizowany waniliowy, bez żelatyny, opakowanie jednostkowe od 125 g do 150 g,– 470,00 kg
4) Serek śmietankowy naturalny, opakowanie jednostkowe 125-150 g – 50,00 kg
5) Śmietana homogenizowana 18%, opakowanie jednostkowe max. 5 l, – 450,00 l
6) twaróg półtłusty krajanka opakowanie jednostkowe max. 500 g, – 450,00 kg
7) Mleko w proszku odtłuszczone, bez dodatku tłuszczy roślinnych opakowanie jednostkowe max 25 kg, klasa I 300,00 kg
8) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia.
2. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych.
3. Podane ilości są szacunkowe (maksymalne) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie.
4. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru.
5. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne.
6. Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy:

1) Miejsce realizacji zamówienia: część 1 – magazyn żywnościowy Aresztu Śledczego w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 29 , część 2 –magazyn żywnościowy Oddziału Zewnętrznego w Giżycku, ul. Warszawska 28A
2) Transport towaru odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.
3) Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie bądź faxem do godziny 900 na dwa dni przed dostawą.
4) Dostawa towaru odbywać się będzie od poniedziałku do soboty do godz. 110 0 z wyłączeniem niedziel i świąt.
5) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii.
6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
8) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
10) Wszystkie opakowania powinny być bezzwrotne.
11) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. W przypadku produktów żywnościowych, ze względu na ich specyfikę nie ma możliwości uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia kosztu cyklu życia produktu.
12) Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia o innej gramaturze, niż podana w opisie przedmiotu zamówienia

CPV – 15500000-3 Produkty mleczarskie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 25ec8f62-3cb0-4361-9ebf-89bd09b550bb
Biuletyn 528056-N-2019
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Suwałkach
Regon 31959800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 875 651 207
Zamawiajacy fax 875 650 328
Zamawiajacy email as_suwalki@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Suwałkach i Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
Numer referencyjny DKW.2232.2.2019.BO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów: Część I – artykuły mleczarskie – dostawa do AŚ Suwałki 1) Serek topiony (bez dodatków mięsnych) , kostka, opakowanie jednostkowe 100 g – 1.110,00 kg 2) Serek topiony w kiełbasce (bez dodatków mięsnych) – opakowanie jednostkowe 100 g – 950,00 kg 3) Serek homogenizowany waniliowy, bez żelatyny, opakowanie jednostkowe od 125 g do 150 g,– 3.000,00 kg 4) Serek śmietankowy naturalny, opakowanie jednostkowe 125-150 g – 310,00 kg 5) Śmietana homogenizowana 18%, opakowanie jednostkowe max. 5 l, – 2.850,00 l 6) twaróg półtłusty krajanka opakowanie jednostkowe max. 500 g, – 2.700,00 kg 7) Mleko w proszku odtłuszczone, bez dodatku tłuszczy roślinnych opakowanie jednostkowe max 25 kg, klasa I , 1.850,00 kg Część II – artykuły mleczarskie – dostawa do Oddziału Zewnętrznego w Giżycku 1) Serek topiony (bez dodatków mięsnych) , kostka, opakowanie jednostkowe 100 g, – 200,00 kg 2) Serek topiony w kiełbasce (bez dodatków mięsnych) – opakowanie jednostkowe 100 g – 150,00 kg 3) Serek homogenizowany waniliowy, bez żelatyny, opakowanie jednostkowe od 125 g do 150 g,– 470,00 kg 4) Serek śmietankowy naturalny, opakowanie jednostkowe 125-150 g – 50,00 kg 5) Śmietana homogenizowana 18%, opakowanie jednostkowe max. 5 l, – 450,00 l 6) twaróg półtłusty krajanka opakowanie jednostkowe max. 500 g, – 450,00 kg 7) Mleko w proszku odtłuszczone, bez dodatku tłuszczy roślinnych opakowanie jednostkowe max 25 kg, klasa I 300,00 kg 8) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia. 2. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. 3. Podane ilości są szacunkowe (maksymalne) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. 4. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. 5. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne. 6. Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy: 1) Miejsce realizacji zamówienia: część 1 – magazyn żywnościowy Aresztu Śledczego w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 29 , część 2 –magazyn żywnościowy Oddziału Zewnętrznego w Giżycku, ul. Warszawska 28A 2) Transport towaru odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. 3) Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie bądź faxem do godziny 900 na dwa dni przed dostawą. 4) Dostawa towaru odbywać się będzie od poniedziałku do soboty do godz. 110 0 z wyłączeniem niedziel i świąt. 5) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10) Wszystkie opakowania powinny być bezzwrotne. 11) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. W przypadku produktów żywnościowych, ze względu na ich specyfikę nie ma możliwości uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia kosztu cyklu życia produktu. 12) Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia o innej gramaturze, niż podana w opisie przedmiotu zamówienia CPV – 15500000-3 Produkty mleczarskie
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Z uwagi na to, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Z uwagi na to, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Z uwagi na to, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ceny mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie umowy o wskaźnik za poprzedni kwartał wzrostu cen towarów i usług ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny. Zmiana ceny dokonywana będzie na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego złożony nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem zmiany. Zmiana ceny nastąpić może również w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy
IV 6 1 sposob udostepniania 1) Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 419, z późn. zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2) Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał/udowodnił, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności gdy: a) wykaże/oświadczy, że informacje te nie zostały nigdzie upublicznione, b) wykaże, że stanowią one wartość techniczną lub/i technologiczną lub/i organizacyjną przedsiębiorstwa lub/i inne informacje posiadają wartość gospodarczą, c) wykaże jakie podjął działania w celu zachowania ich poufności. Sam fakt włożenia do koperty i oznakowania „tajemnica przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności. 3) jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania, 4) zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt Śledczy w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29, Tel. 87 565 12 07 reprezentowany przez Dyrektora Aresztu ;  inspektorem ochrony danych osobowych w Areszcie Śledczym w Suwałkach jest Pan Paweł Krupiński, kontakt: adres e-mail: iod_as_suwalki@sw.gov.pl; telefon Tel. 87 566 12 55  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer DKW.2232.2.2019.BO. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Suwałkach i Oddziału Zewnętrznego w Giżycku , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania danych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
IV 4 4 data 2019-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa artykuły mleczarskie – dostawa do AŚ Suwałki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Serek topiony (bez dodatków mięsnych) , kostka, opakowanie jednostkowe 100 g – 1.110,00 kg 2) Serek topiony w kiełbasce (bez dodatków mięsnych) – opakowanie jednostkowe 100 g – 950,00 kg 3) Serek homogenizowany waniliowy, bez żelatyny, opakowanie jednostkowe od 125 g do 150 g,– 3.000,00 kg 4) Serek śmietankowy naturalny, opakowanie jednostkowe 125-150 g – 310,00 kg 5) Śmietana homogenizowana 18%, opakowanie jednostkowe max. 5 l, – 2.850,00 l 6) twaróg półtłusty krajanka opakowanie jednostkowe max. 500 g, – 2.700,00 kg 7) Mleko w proszku odtłuszczone, bez dodatku tłuszczy roślinnych opakowanie jednostkowe max 25 kg, klasa I , 1.850,00 kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa artykuły mleczarskie – dostawa do Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Serek topiony (bez dodatków mięsnych) , kostka, opakowanie jednostkowe 100 g, – 200,00 kg 2) Serek topiony w kiełbasce (bez dodatków mięsnych) – opakowanie jednostkowe 100 g – 150,00 kg 3) Serek homogenizowany waniliowy, bez żelatyny, opakowanie jednostkowe od 125 g do 150 g,– 470,00 kg 4) Serek śmietankowy naturalny, opakowanie jednostkowe 125-150 g – 50,00 kg 5) Śmietana homogenizowana 18%, opakowanie jednostkowe max. 5 l, – 450,00 l 6) twaróg półtłusty krajanka opakowanie jednostkowe max. 500 g, – 450,00 kg 7) Mleko w proszku odtłuszczone, bez dodatku tłuszczy roślinnych opakowanie jednostkowe max 25 kg, klasa I 300,00 kg
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)