Dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla NASK-PIB

Data publikacji 2019-03-21
Data zakończenia 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524841-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322500000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) sukcesywna dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla NASK-PIB o wymaganiach minimalnych określonych szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia według dwóch Grup:
Grupa B – telefony komórkowe – 40 szt.
Grupa C – telefony komórkowe – 235 szt.
Telefony z Grupy A i D stanowią przedmiot odrębnego postępowania.
2) zapewnienie gwarancji dla Sprzętu, o którym mowa w pkt 1) przez okres co najmniej 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia Jednostkowego bez zastrzeżeń dla danego Zamówienia jednostkowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ tj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany w dalszej części „SOPZ”.
3. Wszystkie dostarczone telefony komórkowe muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r. i tworzyć handlowy komplet tak, jak to przewiduje producent Sprzętu. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć przedmiot umowy opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Handlowy komplet składa się z dołączonych do telefonu komórkowego minimum: karty gwarancyjnej, zestawu słuchawkowego, ładowarki sieciowej oraz kabla USB z możliwością podłączenia do komputera.
4. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
5. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
6. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać
z wyrazami „lub równoważne”.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a80e105-f5d3-4128-acd6-e6278feed4aa
Biuletyn 524841-N-2019
Zamawiajacy nazwa Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
Regon 10464542000000
Zamawiajacy adres ulica Kolska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-045
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 808 200
Zamawiajacy fax 22 3808201,3808391
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@nask.pl
Adres strony url www.nask.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania: • ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Działanie nr 3.4 „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystania technologii cyfrowych” w związku z realizacją zobowiązań NASK – PIB wynikających z Porozumienia nr POPC.03.04.00-00-0001/17-00 o dofinansowanie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 3. „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Działanie nr 3.4. „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystania technologii cyfrowych” zawartego w dniu 7 grudnia 2017 roku oraz Porozumienia o partnerstwie na rzecz wspólnego przygotowania i realizacji Projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” zawartego w dniu 30 października 2017 roku (NASK Nr 23538/KEI). • ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „Cyfrowa E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”. • ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego internetu”, Działanie nr 1.1 Ogłoszenie nr 508372-N-2019 z dnia 2019-02-19 r. „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”. • w ramach projektu pt. „System zdalnego mobilnego uwierzytelnienia biometrycznego wykorzystujący niespecjalizowane urządzenia mobilne” w ramach II Konkursu „CyberSecIdent -Cyberbezpieczeństwo i e-Tożsmość” [BIOMOBI].
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kolska 12 01-045 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla NASK-PIB
Numer referencyjny ZZ.2111.119.2019.PKO[OSE-B][OSE-D][OSE-S][OSE-2019][KEI][EZD RP][BIO MOBI]
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla NASK-PIB o wymaganiach minimalnych określonych szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia według dwóch Grup: Grupa B – telefony komórkowe – 40 szt. Grupa C – telefony komórkowe – 235 szt. Telefony z Grupy A i D stanowią przedmiot odrębnego postępowania. 2) zapewnienie gwarancji dla Sprzętu, o którym mowa w pkt 1) przez okres co najmniej 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia Jednostkowego bez zastrzeżeń dla danego Zamówienia jednostkowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ tj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany w dalszej części „SOPZ”. 3. Wszystkie dostarczone telefony komórkowe muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r. i tworzyć handlowy komplet tak, jak to przewiduje producent Sprzętu. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć przedmiot umowy opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Handlowy komplet składa się z dołączonych do telefonu komórkowego minimum: karty gwarancyjnej, zestawu słuchawkowego, ładowarki sieciowej oraz kabla USB z możliwością podłączenia do komputera. 4. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 5. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 6. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 32250000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. W przypadku niewykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia wskazanej w Umowie do dnia 31 grudnia 2019 r., Zamawiający przewiduje możliwość przedłużeniu okresu obowiązywania umowy, w drodze pisemnego aneksu, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące. 2. Telefony komórkowe będą dostarczane do Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w § 7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do Tomu III SIWZ – Wzoru Umowy. Termin realizacji Zamówienia Jednostkowego nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych liczonych od chwili wysłania przez Zamawiającego formularza Jednostkowego Zamówienia drogą elektroniczną- email, z zastrzeżeniem odmiennych uzgodnień Stron.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5 ppkt A lit. a) Tomu I SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ – IDW wraz z: 1) Formularzem cenowym sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ-IDW. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdziału VII pkt 1 Tomu I SIWZ - IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Tomu I SIWZ- IDW. b) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że upoważnienie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. d) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Niniejszego oświadczenia (wypełnionego Załącznika nr 4 do SIWZ) nie należy składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było skutecznie złożone, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.); W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej. 3. Przewiduje się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy: 1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 14 , która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania Przedmiotu Umowy; 2) W przypadku niewykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia wskazanej w Umowie do dnia 31 grudnia 2019 r., Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy, w drodze pisemnego aneksu, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące. 4. Strony zmienią wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług; 5. Strony dokonają zmiany o której mowa w ust. 4 powyżej, wtedy gdy okoliczności te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Ciężar wykazania związku pomiędzy tymi okolicznościami, a kosztem wykonania przedmiotu Umowy, spoczywa na Wykonawcy. 6. W sytuacji dokonania zmiany Umowy na podstawie ust. 4 pkt 1 powyżej, wartość netto wynagrodzenia nie ulega zmianie, a zmianie podlega wyłącznie wartość brutto, zgodnie z nowymi przepisami w tym zakresie. Ponadto zmiana ta obejmować będzie wyłącznie część przedmiotu Umowy realizowaną po dniu wejścia w życie odpowiednich przepisów i odnosić się będzie tylko do tej części przedmiotu Umowy, gdzie zastosowana zostanie zmieniona stawka podatku od towarów i usług. 7. Z wnioskiem o zawarcie aneksu dotyczącego zmiany Umowy na skutek okoliczności wskazanych w ust. 4 powyżej, może wystąpić każda ze Stron. Wykonawca dostarczy niezwłocznie Zamawiającemu na jego żądanie szczegółowe uzasadnienie konieczności zmiany polegające w szczególności na przedstawieniu wysokości kwoty o którą powinno zmienić się wynagrodzenie Wykonawcy oraz określeniu terminu od którego Wykonawca ponosi lub będzie ponosił zwiększone koszty będące bezpośrednim skutkiem okoliczności opisanych w ust. 4 powyżej. Zamawiający potwierdzi to uzasadnienie lub wprowadzi zastrzeżenia i poprosi Wykonawcę o przedstawienie dalszych wyjaśnień dotyczących przedstawionych danych. 8. Możliwa jest zmiana Umowy: 1) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego Sprzętu pod warunkiem, że nowy Sprzęt odpowiada Sprzętowi będącemu Przedmiotem Umowy i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w Umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego Sprzętu nie spowoduje przekroczenia cen jednostkowych dla poszczególnych Grup wynikających z Oferty Wykonawcy w Załączniku nr 2 do Umowy; 2) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie; 3) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami Umowy; - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia; 5) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości; - w opisanym przypadku zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowy netto/brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia. 6) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 7) zmiany zakresu Przedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom; 8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a podmiotem trzecim, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 9) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 10) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp; 11) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu Sprzętu wskazanego w Załączniku nr 2 do Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ sprzętu o parametrach nie gorszych od wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w formularzu cenowym. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu Sprzętu wskazanego w Załączniku nr 2 do Umowy wraz z konfiguracją Sprzętu obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego, 12) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego modelu Sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w Formularzu cenowym. Umowy danego modelu Sprzętu, zastępczym modelem Sprzętu, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku 1 do Umowy dla Sprzętu zastępowanego dla danej Grupy, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez zastępczy model Sprzętu wymagań określonych w Załączniku nr 1 do Umowy.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)