GuidZP400 |
7949af85-d6ad-43ae-b199-c3f5ae36e04a
|
Biuletyn |
528759-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań
|
Regon |
63125782200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kolegiacki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-841
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 785 210
|
Zamawiajacy fax |
61 878 50 85
|
Zamawiajacy email |
zp@um.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://bip.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań, pok. 152
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sortów mundurowych.
|
Numer referencyjny |
ZOU-XII.271.32.2019.MM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej w ilościach wskazanych w załącznikach do wzorów umów (dla każdej z części). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część 1:
Dostawa:
- spodni męskich i damskich;
- spódnic letnich i zimowych;
- kurtek i spodni polowych;
- spodni krótkich polowych;
- wiatrówek letnich;
- swetrów służbowych;
- czapek garnizonowych;
- czapek letnich typu sportowego bez siatki i z siatką;
- czapek zimowych dzianych;
- ocieplaczy polarowych służbowych z wstawkami;
- mundurów galowych.
Część 2:
Dostawa:
- kurtek o długości ¾ i uniwersalnych krótkich ocieplanych;
- bezrękawników ocieplanych;
- kurtek przeciwdeszczowych.
Część 3:
Dostawa:
- koszul służbowych w kolorze białym z długim rękawem;
- koszul służbowych w kolorze białym z krótkim rękawem;
- koszul służbowych w kolorze błękitnym z długim rękawem;
- koszul służbowych w kolorze błękitnym z krótkim rękawem;
- koszulek polo w kolorze granatowym;
- krawatów tzw. bezpiecznych z gumką i wiązanych.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów z załącznikami, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw.
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia
Część nr 1 - od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.
Część nr 2 - od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.
Część nr 3 - od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się) wykaże, że:
Część nr 1:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sortów mundurowych: spodnie, kurtki, swetry, czapki służbowe, ocieplacze polarowe, mundury galowe - o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto.
Część nr 2:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sortów mundurowych: kurtki - o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto.
Część nr 3:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sortów mundurowych: koszule - o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
UWAGA:
Jeżeli w wykazie dostaw będzie produkt o innej nazwie, ale tożsamy funkcjonalnie
z przeznaczonym do zakupu przez Zamawiającego, uzna się, że Wykonawca zrealizował dostawę w wyznaczonym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty składające się na ofertę:
wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 1 do wzorów umów (odpowiednio dla każdej części);
Część nr 1:
- wzory składników umundurowania będących przedmiotem zamówienia po 1 sztuce, które zostaną zwrócone po podpisaniu umowy, przy czym wzory przedstawione przez wybranego Wykonawcę zostaną mu zwrócone po zakończeniu umowy;
- Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w kolumnach załącznika do umowy „nazwa asortymentu”
w pozycji 1-16.
Część nr 2:
- wzory składników umundurowania będących przedmiotem zamówienia po 1 sztuce, które zostaną zwrócone po podpisaniu umowy, przy czym wzory przedstawione przez wybranego Wykonawcę zostaną mu zwrócone po zakończeniu umowy;
- Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w kolumnach załącznika do umowy „nazwa asortymentu”
w pozycjach 1-4;
Część nr 3:
- wzory składników umundurowania będących przedmiotem zmówienia po 1 sztuce, które zostaną zwrócone po podpisaniu umowy, przy czym wzory przedstawione przez wybranego Wykonawcę zostaną mu zwrócone po zakończeniu umowy
- Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w kolumnach załącznika do umowy „nazwa asortymentu”
w pozycjach 1-7;
oraz inne, wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą:
Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia Pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1:
Dostawa:
- spodni męskich i damskich;
- spódnic letnich i zimowych;
- kurtek i spodni polowych;
- spodni krótkich polowych;
- wiatrówek letnich;
- swetrów służbowych;
- czapek garnizonowych;
- czapek letnich typu sportowego bez siatki i z siatką;
- czapek zimowych dzianych;
- ocieplaczy polarowych służbowych z wstawkami;
- mundurów galowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa:
- kurtek o długości ¾ i uniwersalnych krótkich ocieplanych;
- bezrękawników ocieplanych;
- kurtek przeciwdeszczowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa:
- koszul służbowych w kolorze białym z długim rękawem;
- koszul służbowych w kolorze białym z krótkim rękawem;
- koszul służbowych w kolorze błękitnym z długim rękawem;
- koszul służbowych w kolorze błękitnym z krótkim rękawem;
- koszulek polo w kolorze granatowym;
- krawatów tzw. bezpiecznych z gumką i wiązanych.
|
| |