| GuidZP400 |
ac08474d-12d3-4701-9b7d-0c20762dc263
|
| Biuletyn |
528421-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury
|
| Regon |
35013684328100
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mogilska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
85
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 13 10 40
|
| Zamawiajacy fax |
261 13 13 06
|
| Zamawiajacy email |
rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków - kancelaria
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka
|
| Numer referencyjny |
19/2019/ZP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
Wzór umowy,
Opis przedmiotu zamówienia,
Druk „Wycena ofertowa”,
Wzór protokołu przyjęcia przekazania,
Dokument gwarancyjny.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia:
- butów strażackich skórzanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości
do 10 par;
- ubrań koszarowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 6
kompletów;
- obuwia koszarowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 2 par;
- rękawic specjalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 5 par;
- butów strażackich gumowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości
do 6 par;
- rękawic specjalnych do ratownictwa technicznego, zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia, w ilości do 5 par.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18832000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4.Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 5. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - dokumenty wskazane w pkt III.4ppkt 1-4 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tego podwykonawcy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Dla dostawy przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka, na wezwanie Zamawiającego, należy złożyć kartę katalogową, umożliwiającą jednoznaczną identyfikację towaru.
2.Na wezwanie Zamawiającego, należy złożyć ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP dla dostawy następujących pozycji:
- buty strażackie skórzane;
- kominiarka niepalna;
- rękawice specjalne;
- buty strażackie gumowe
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia,następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę(wzór – zał. nr1 do siwz). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2.Wypełniony druk – „Wyceny ofertowa” – sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz –odpowiedni dla części,na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 5 do siwz). 3. Wykonawca,w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 zł ( dwa tysiące złotych)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres,charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian - zawiera załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy
|
| IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|