GuidZP400 |
c36d34b6-5f08-4b51-846f-39174e317cc9
|
Biuletyn |
528721-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
Regon |
15528910000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 79 100,
|
Zamawiajacy fax |
22 59 79 043
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mazovia.pl,
|
Adres strony url |
www.mazovia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,Plan działań Pomocy Technicznej UMWM na lata 2019-2023 w zakresie wsparcia procesów zarządzania i wdrażania RPO WM,Plan Działań Pomocy Technicznej WUP na lata 2019-2023 w zakresie wsparcia procesów wdrażania RPO WM,Pomoc Techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie na lata 2019 – 2020,Mazowsze – stypendia dla uczniów szkół zawodowych,Zakup sprzętu, wyposażenia, materiałów i usług oraz najem i eksploatacja powierzchni biurowej na potrzeby PROW 2014-2020 – 2019 rok
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca pod adres: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
|
Numer referencyjny |
OR-D-IV.ZP.D.272.27.2019.LB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie. Zamawiający oczekuje dostaw do siedzib wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, zgodnie z adresami dostaw określonymi w załącznikach nr 1A – 21 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. Załącznik nr 22 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowi wykaz asortymentu przewidzianego prawem opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
420740,64
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
50
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy i montaż mebli biurowych, przy czym wartość każdej dostawy była nie mniejsza niż 100 tys. PLN brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o
których mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych
podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5
ustawy Pzp zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; 4) W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu
podmiotu).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
(w przypadku, gdy w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca poda wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na odpowiednią część zamówienia, na wezwanie Zamawiającego przedłoży: 1) protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN-EN 1335-1 lub normą równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz. U. z 1998 r. Nr 148, poz. 973) dla krzeseł obrotowych, 2) atest wytrzymałościowy zgodnie z normą EN 1335-1, EN 1335-2 oraz EN 1335-3 lub normami równoważnymi dla krzeseł obrotowych;
3) kartę katalogową dla krzeseł obrotowych, zawierającą co najmniej model krzesła, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła, wymiary oraz szczegóły techniczne krzesła pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.W celu oceny, czy wykonawca
polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a p.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia
publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądał zobowiązania, o którym mowa w
ust. 1, które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
IV 4 4 data |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia realizowane będzie z uwzględnieniem opcji ilościowych określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji oraz załączniku nr 22 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku uruchomienia opcji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w zakresie wskazanym w uruchamianej opcji w terminie do 50 dni kalendarzowych od daty
otrzymania informacji o zakresie uruchamianej opcji. 3. Z uwagi na automatyczną numerację części zamówienia w niniejszym ogłoszeniu, części od 1 do 25 w ogłoszeniu odpowiadają częściom od 1A do 21 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wraz z ofertą (formularzem oferty) Wykonawca składa wypełnione załączniki do formularza oferty odpowiednio dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę oraz zał. nr 22 do formularza oferty (asortyment przewidziany prawem opcji). Brak załączenia przez Wykonawcę chociażby jednego załącznika będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie – budżet Województwa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
169837,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 1A do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie – RPO WM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5447,15
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 1B do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie – PROW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7398,37
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 1C do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie – DEPiS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11382,11
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 1D do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2575,61
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 2 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
44715,45
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 3 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
28629,91
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 4 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Mazowiecki Zarząd Nieruchomości w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4878,05
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 5 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18699,19
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 6 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie – budżet Województwa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4878,05
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 7A do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie – RPO WM/PO WER
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8440,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 7B do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Mazowieckie Biuro Geodezji i Urządzeń Rolnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9756,10
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 8 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7154,47
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 9 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12520,33
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 10 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16666,67
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 11 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1788,62
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 12 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Biblioteka Pedagogiczna w Ostrołęce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8373,98
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 13 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2439,02
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 14 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ostrołęce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
813,01
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 15 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Radomiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2276,42
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 16 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32178,86
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 17 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8813,01
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 18 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane w Dąbku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4065,04
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 19 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Zespół Szkół Specjalnych w Mazowieckim Centrum Rehabilitacji w Konstancinie-Jeziornie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2379,67
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 20 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Zespół Placówek w Gołotczyźnie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4634,15
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z
rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 21 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |