Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie

Data publikacji 2019-03-22
Data zakończenia 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528721-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie. Zamawiający oczekuje dostaw do siedzib wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, zgodnie z adresami dostaw określonymi w załącznikach nr 1A – 21 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. Załącznik nr 22 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowi wykaz asortymentu przewidzianego prawem opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c36d34b6-5f08-4b51-846f-39174e317cc9
Biuletyn 528721-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Mazowieckie
Regon 15528910000000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 79 100,
Zamawiajacy fax 22 59 79 043
Zamawiajacy email zamowienia@mazovia.pl,
Adres strony url www.mazovia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,Plan działań Pomocy Technicznej UMWM na lata 2019-2023 w zakresie wsparcia procesów zarządzania i wdrażania RPO WM,Plan Działań Pomocy Technicznej WUP na lata 2019-2023 w zakresie wsparcia procesów wdrażania RPO WM,Pomoc Techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie na lata 2019 – 2020,Mazowsze – stypendia dla uczniów szkół zawodowych,Zakup sprzętu, wyposażenia, materiałów i usług oraz najem i eksploatacja powierzchni biurowej na potrzeby PROW 2014-2020 – 2019 rok
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.mazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.mazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca pod adres: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Numer referencyjny OR-D-IV.ZP.D.272.27.2019.LB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie. Zamawiający oczekuje dostaw do siedzib wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, zgodnie z adresami dostaw określonymi w załącznikach nr 1A – 21 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. Załącznik nr 22 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowi wykaz asortymentu przewidzianego prawem opcji.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 420740,64
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 50
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy i montaż mebli biurowych, przy czym wartość każdej dostawy była nie mniejsza niż 100 tys. PLN brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 ustawy Pzp zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; (w przypadku, gdy w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca poda wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na odpowiednią część zamówienia, na wezwanie Zamawiającego przedłoży: 1) protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN-EN 1335-1 lub normą równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz. U. z 1998 r. Nr 148, poz. 973) dla krzeseł obrotowych, 2) atest wytrzymałościowy zgodnie z normą EN 1335-1, EN 1335-2 oraz EN 1335-3 lub normami równoważnymi dla krzeseł obrotowych; 3) kartę katalogową dla krzeseł obrotowych, zawierającą co najmniej model krzesła, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła, wymiary oraz szczegóły techniczne krzesła pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a p.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądał zobowiązania, o którym mowa w ust. 1, które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia realizowane będzie z uwzględnieniem opcji ilościowych określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji oraz załączniku nr 22 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku uruchomienia opcji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w zakresie wskazanym w uruchamianej opcji w terminie do 50 dni kalendarzowych od daty otrzymania informacji o zakresie uruchamianej opcji. 3. Z uwagi na automatyczną numerację części zamówienia w niniejszym ogłoszeniu, części od 1 do 25 w ogłoszeniu odpowiadają częściom od 1A do 21 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wraz z ofertą (formularzem oferty) Wykonawca składa wypełnione załączniki do formularza oferty odpowiednio dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę oraz zał. nr 22 do formularza oferty (asortyment przewidziany prawem opcji). Brak załączenia przez Wykonawcę chociażby jednego załącznika będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie – budżet Województwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 169837,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 1A do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie – RPO WM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5447,15
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 1B do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie – PROW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7398,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 1C do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie – DEPiS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11382,11
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 1D do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2575,61
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 2 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44715,45
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 3 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28629,91
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 4 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Mazowiecki Zarząd Nieruchomości w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4878,05
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 5 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18699,19
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 6 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie – budżet Województwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4878,05
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 7A do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie – RPO WM/PO WER
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8440,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 7B do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Mazowieckie Biuro Geodezji i Urządzeń Rolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9756,10
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 8 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7154,47
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 9 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12520,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 10 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16666,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 11 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1788,62
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 12 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Biblioteka Pedagogiczna w Ostrołęce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8373,98
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 13 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2439,02
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 14 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ostrołęce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 813,01
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 15 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Radomiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2276,42
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 16 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32178,86
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 17 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8813,01
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 18 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane w Dąbku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4065,04
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 19 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zespół Szkół Specjalnych w Mazowieckim Centrum Rehabilitacji w Konstancinie-Jeziornie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2379,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 20 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zespół Placówek w Gołotczyźnie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4634,15
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, w ilościach opisanych w załączniku 21 do szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)