Dostawa sprzętów neonatologicznych / akcesoriów dla Kliniki Neonatologii w lokalizacji przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej

Data publikacji 2019-03-22
Data zakończenia 2019-04-03 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523816-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętów neonatologicznych / akcesoriów dla Kliniki Neonatologii w lokalizacji przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej:
Pakiet nr 1 - Respirator Fabian HFO – akcesoria do wentylacji inwazyjnej,
Pakiet nr 2 - Respirator Fabian – akcesoria do wentylacji nieinwazyjnej,
Pakiet nr 3 - Akcesoria do aparatu do terapii tlenkiem azotu NoxBoxi,
Pakiet nr 4 - Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW,
Pakiet nr 5 - Akcesoria do stanowiska do resuscytacji RESUSCITAIRE,
Pakiet nr 6 - Akcesoria do Inkubatora otwarto-zamkniętego (hybrydowy) BABYLEO TN500,
Pakiet nr 7 - Akcesoria do inkubatora zamkniętego do podstawowej opieki ISOLETTE C2000,
Pakiet nr 8 - Linie do pomp infuzyjnych ALARIS,
Pakiet nr 9 - Cewnik LIS cath.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 76b1b2cc-f20f-4328-b527-eea4ae692eef
Biuletyn 523816-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Regon 28901200000000
Zamawiajacy adres ulica Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-556
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 734 24 77,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@usk.wroc.pl,
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Adres strony internetowej www.usk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie oryginału, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza – Radeckiego we Wrocławiu, lokalizacja: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr -1.13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętów neonatologicznych / akcesoriów dla Kliniki Neonatologii w lokalizacji przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej
Numer referencyjny USK/DZP/PN-69/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętów neonatologicznych / akcesoriów dla Kliniki Neonatologii w lokalizacji przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej: Pakiet nr 1 - Respirator Fabian HFO – akcesoria do wentylacji inwazyjnej, Pakiet nr 2 - Respirator Fabian – akcesoria do wentylacji nieinwazyjnej, Pakiet nr 3 - Akcesoria do aparatu do terapii tlenkiem azotu NoxBoxi, Pakiet nr 4 - Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW, Pakiet nr 5 - Akcesoria do stanowiska do resuscytacji RESUSCITAIRE, Pakiet nr 6 - Akcesoria do Inkubatora otwarto-zamkniętego (hybrydowy) BABYLEO TN500, Pakiet nr 7 - Akcesoria do inkubatora zamkniętego do podstawowej opieki ISOLETTE C2000, Pakiet nr 8 - Linie do pomp infuzyjnych ALARIS, Pakiet nr 9 - Cewnik LIS cath. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej: złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zdolność techniczną lub zawodową: 1) złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) dostarczą katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
Zakresie warunkow udzialu Wykonawcy dostarczą katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową dla poszczególnych pakietów brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, terminu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) wypełnione Formularz(e) cenowy(e) stanowiący(e) Rozdział nr VI SIWZ. 3)1. Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO 5) Dowód wniesienia wadium 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4. Oświadczenia, jakie Wykonawcy składają po otwarciu ofert, samodzielnie 1). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 powtórzenie ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 561,00 PLN przed upływem terminu składania ofert Dla poszczególnych zadań: nr pakietu wadium w PLN Pakiet 1 1 800,00 Pakiet 2 3 849,00 Pakiet 3 8,00 Pakiet 4 365,00 Pakiet 5 188,00 Pakiet 6 49,00 Pakiet 7 9,00 Pakiet 8 1 125,00 Pakiet 9 68,00 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu USK/DZP/PN-69/2019 na sprzętów neonatologicznych / akcesoriów dla Kliniki Neonatologii w lokalizacji przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy, odstąpienia od umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy; w takiej sytuacji zmniejszeniu ulegnie cena jednostkowa przedmiotu umowy, natomiast od zgodnej woli stron zależeć będzie, czy proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie wartość umowy przy jednoczesnym pozostawieniu ilości produktów w niezmienionej formie, czy też wartość umowy pozostanie bez zmian z jednoczesnym proporcjonalnym zwiększeniem ilości produktów; b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, d) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, 2) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, 3) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia waloryzacji może zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 357 k.c. Zmiana taka wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej. 8. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie wykonana całość usług, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykonanie usług w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamych usług. 9. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2019-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Respirator Fabian HFO – akcesoria do wentylacji inwazyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - Respirator Fabian HFO – akcesoria do wentylacji inwazyjnej. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Respirator Fabian – akcesoria do wentylacji nieinwazyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - Respirator Fabian – akcesoria do wentylacji nieinwazyjnej. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Akcesoria do aparatu do terapii tlenkiem azotu NoxBoxi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - Akcesoria do aparatu do terapii tlenkiem azotu NoxBoxi. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 - Akcesoria do aparatu VAPOTHERM PRECISION FLOW. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Akcesoria do stanowiska do resuscytacji RESUSCITAIRE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 - Akcesoria do stanowiska do resuscytacji RESUSCITAIRE. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Akcesoria do Inkubatora otwarto-zamkniętego (hybrydowy) BABYLEO TN500
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 - Akcesoria do Inkubatora otwarto-zamkniętego (hybrydowy) BABYLEO TN500. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Akcesoria do inkubatora zamkniętego do podstawowej opieki ISOLETTE C2000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 - Akcesoria do inkubatora zamkniętego do podstawowej opieki ISOLETTE C2000. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Linie do pomp infuzyjnych ALARIS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 - Linie do pomp infuzyjnych ALARIS. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Cewnik LIS cath
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9 - Cewnik LIS cath. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)