DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA, NABŁYSZCZANIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SYSTEMÓW DOZUJĄCYCH

Data publikacji 2019-03-22
Data zakończenia 2019-04-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528512-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje środki dezynfekcyjne wraz z dzierżawą systemów dozujących. Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28872cec-73a9-4f64-825f-f81d64ed6ca0
Biuletyn 528512-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 12810530000000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć pocztą, kurierem lub osobiście w kancelarii Zamawiającego -Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP - ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA, NABŁYSZCZANIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SYSTEMÓW DOZUJĄCYCH
Numer referencyjny DEZ.26.028.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje środki dezynfekcyjne wraz z dzierżawą systemów dozujących. Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument wskazany powyżej należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 16. Dokumenty, o których mowa w pkt 15 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 16 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci (Rozdział VII SIWZ) 5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) oświadczenie (oryginał), że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - zgodnie z wzorem, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) katalogi/foldery/prospekty/informacje zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie parametrów i wymagań zawartych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d) próbki oferowanego asortymentu opisanego w Tabeli A w pozycji 2, 4, 6, 8, 9, 10, w ilościach reprezentatywnych, gotowych do użycia substancji lub koncentratu preparatu do sporządzenia roztworu w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami w j. polskim). Próbki muszą zawierać oznaczenie której pozycji formularza dotyczą. Złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego (niespełniającej któregokolwiek z parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia) spowoduje odrzucenie oferty. UWAGA: - pod pojęciem „w ilościach reprezentatywnych, gotowych do użycia substancji lub koncentratu preparatu do sporządzenia roztworu w warunkach szpitalnych”, Zamawiający rozumie oryginalne opakowanie oferowanego preparatu, zaopatrzone w etykietę w języku polskim. Zamawiający wymaga próbki w wielkościach opakowań oferowanych produktów: dla przedmiotu zamówienia opisanego w pozycji nr 2, 4 i 6 – opakowania 1 l.; dla przedmiotu zamówienia opisanego w pozycji nr 8, 9 i 10 – opakowania 1-2 l. Sposób przygotowania i dostarczenia próbek: - Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego winien złożyć, próbki w KANCELARII, mieszczącej się w siedzibie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, ul. Bialska 104/118, pokój 3.41 (II piętro). - Próbki muszą być szczelnie zapakowane w najmniejszy gabarytowo karton zbiorczy. W kartonie mogą znajdować się wyłącznie próbki opisane (wskazanie części i pozycji, której dotyczą). Opakowanie próbek musi zawierać nazwę i adres nadawcy oraz oznaczenie: PRÓBKI do postępowania DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA, NABŁYSZCZANIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SYSTEMÓW DOZUJĄCYCH (DEZ.26.028.2019). Złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego (niespełniającej któregokolwiek z parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia) spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku braku ww. danych, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie opakowania z próbkami, a w przypadku składania próbek pocztą lub poczta kurierską – ich niedostarczenie do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie. Próbki nie podlegają zwrotowi, gdyż zostaną otworzone i zużyte podczas oceny zgodności produktu z opisem przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione (Rozdział VII SIWZ) 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 21. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w każdym załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ (oryginał) 4) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku: - gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); - Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i charakter zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA, NABŁYSZCZANIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SYSTEMÓW DOZUJĄCYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowią środki do mycia, nabłyszczania i dezynfekcji powierzchni wraz dzierżawą systemów dozujących, opisane szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)