GuidZP400 |
3893626d-5625-4e78-9b1b-37a2c494be66
|
Biuletyn |
527655-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Medyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3682012, 3682449
|
Zamawiajacy fax |
(032) 368 20 12
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@wss5.pl
|
Adres strony url |
www.wss5.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss5.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa: środków do dezynfekcji”
|
Numer referencyjny |
23/PNP/SW/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa: środków do dezynfekcji”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15872400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3
SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3
SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3
SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustaw
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na
podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia
w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6 SIWZ; 2. Karty katalogowe
(prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia
(pozycja z numerami katalogowymi); 3. Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności
zaoferowanych w załączniku 1 do SIWZ produktów.4.Dokumenty, o których mowa w załączniku nr
3 do SIWZ- Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia. Dotyczy części 1,2,3
|
Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych
do oferty dokumentów, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wg. Wzoru zamieszczonego w Rozdziale II pkt 4 SIWZ. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1 gdy, nastąpi
zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje
przedmiotu umowy. 2 zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy; 3
obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4 nie wykorzystania
asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym
mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące 5 gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży
przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, 6 zmiany: – numeru katalogowego
produktu lub – nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub – sposobu konfekcjonowania
lub – liczby opakowań lub – parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia
produktu Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i
nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić
wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do
umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany
|
IV 4 4 data |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Kwasek cytrynowy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15872400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Preparat do dezynfekcji stacji uzdatniania wody i aparatów do hemodializy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15872400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sól pastylkowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15872400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |