Dostawa świeżego drobiu

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-04 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529354-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa świeżego drobiu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c22d719d-2b14-4ce5-808f-4462aa4e3683
Biuletyn 529354-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Regon 00028897500000
Zamawiajacy adres ulica Banacha
Zamawiajacy adres numer domu 1a
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-097
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48225991701,
Zamawiajacy fax +48225991714
Zamawiajacy email zp@spcsk.pl,
Adres strony url https://dzp.spcsk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://dzp.spcsk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dzp.spcsk.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa świeżego drobiu
Numer referencyjny DZP.262.13.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa świeżego drobiu
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji Zgodnie z SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie: a. zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); b. zmniejszenia / zwiększenia ilości dostarczanego towaru, pod warunkiem, że nie zmieni się całkowita maksymalna wartość umowy, o której mowa w § 6; c. terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku niewykorzystania wartości umowy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania wartości umowy; d. zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; e. zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy; f. zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru, z zastrzeżeniem zmian o których mowa w punkcie b; g. zmian produktów (nazwa katalogowa) lub wycofania z produkcji, zastępując za zgodą Zamawiającego produktem równoważnym, nie droższym od produktu wycofanego z produkcji; h. zmiany daty obowiązywania umowy, w wyniku opóźnień związanych z czynnikami zewnętrznymi, na które Zamawiający nie miał wpływu.
IV 4 4 data 2019-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)