| GuidZP400 |
aec952d5-4d7c-48d7-a95c-5d52078a8cf4
|
| Biuletyn |
528640-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
12298697000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cegłowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-809
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
225 690 247
|
| Zamawiajacy fax |
228 341 820
|
| Zamawiajacy email |
zp@bielanski.med.pl
|
| Adres strony url |
www.bielanski.bip-e.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę – projekt zintegrowany. Dzielnica Bielany m.st. Warszawa nr POWR.04.01.00-00-D207/17 w ramach działania 4.1 Innowacje społeczne
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bielanski.bip-e.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bielanski.bip-e.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego (pawilon H, pokój 106) i oznakować w następujący sposób: Oferta na dostawę sprzętu komputerowego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-25/2019).
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, pok 106
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-25/2019)
|
| Numer referencyjny |
ZP-25/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielono na 3 pakiety: pakiet 1: komputer biurkowy; pakiet 2: części, akcesoria i wyroby do komputerów; pakiet 3: komputer biurkowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) formularz specyfikacji technicznej. Wykonawca wypełnia i załącza do oferty tabelę zamieszczoną w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
2) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub itp., dotyczące oferowanego sprzętu, potwierdzające parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - z zaznaczeniem nazwy sprzętu i parametru, którego dotyczy.
Jeżeli przedstawione materiały nie potwierdzają niektórych parametrów wymaganych Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia producenta o spełnianiu wymagań.
Jeżeli powyższe materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub itp., zawierają jedynie dane techniczne wystarczające do potwierdzenia wymagań Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza złożenie ich lub ich kopii w języku angielskim i/lub niemieckim bez tłumaczenia na język polski - nazwy sprzętu i parametru, którego dotyczy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają zmianę (zastąpienie przedmiotu zamówienia wyrobem tego samego producenta) niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w przypadku:
a) zaprzestania produkcji lub wycofania z dystrybucji wyrobu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż zamiennik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena wyrobu objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego wyrobu za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
|
| IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|