„Optymalizacja procesu historyzacji baz danych adresowych, inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych”.

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-04 00:00:00
Instytucja Urząd Komunikacji Elektronicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi analizy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529043-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest optymalizacja procesu historyzacji baz danych adresowych i inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych - prace programistyczne oraz świadczenie usługi wsparcia w zakresie stworzenia jednolitej relacyjnej bazy infrastruktury i usług telekomunikacyjnych w tym referencyjnej bazy adresowej aktualnej na 31 grudnia 2018 r., przechowującej pełną historię zmian atrybutów od roku 2011.
Celem niniejszego zamówienia jest migracja danych do ustandaryzowanych struktur danych historycznych oraz ustandaryzowanie kroków procesu, tak by z roku na rok jego wykonywanie odbywało się w sposób usystematyzowany.
W ramach dotychczasowych prac wykonana została historyzacja danych adresowych, opracowano mechanizm przygotowujący referencyjne dane adresowe (konsolidujący adresy z PRG z NOBC), wykonano geokodowanie oraz zmigrowano dane adresowe pochodzące z Systemu Informacyjnego o Infrastrukturze Szerokopasmowej w oparciu o procesy stworzone w FME, pliki wsadowe i procedury w PL/SQL.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie zwanej dalej „SIWZ”).
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), aby co najmniej 1 osoba pełniąca nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy była zatrudniona na postawie umowy o pracę przez cały okres trwania umowy, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a16f4786-7d83-48a9-afa2-cd337c453065
Biuletyn 529043-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Komunikacji Elektronicznej
Regon 01751079400000
Zamawiajacy adres ulica Giełdowa
Zamawiajacy adres numer domu 7/9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48225349233
Zamawiajacy fax +48225349341
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
Adres strony url www.uke.gov.pl
Adres strony internetowej Nie dotyczy.
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia zostanie częściowo zrealizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa, projekt nr POPC.04.01.01-00-0032/19 „Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w 2019 r.” w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.uke.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uke.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa, pokój nr 01.37; 1 piętro (Kancelaria Główna)
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy.
Nazwa nadana zamowieniu „Optymalizacja procesu historyzacji baz danych adresowych, inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych”.
Numer referencyjny BA.WZP.26.11.2019
Rodzaj zamowienia 2
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest optymalizacja procesu historyzacji baz danych adresowych i inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych - prace programistyczne oraz świadczenie usługi wsparcia w zakresie stworzenia jednolitej relacyjnej bazy infrastruktury i usług telekomunikacyjnych w tym referencyjnej bazy adresowej aktualnej na 31 grudnia 2018 r., przechowującej pełną historię zmian atrybutów od roku 2011. Celem niniejszego zamówienia jest migracja danych do ustandaryzowanych struktur danych historycznych oraz ustandaryzowanie kroków procesu, tak by z roku na rok jego wykonywanie odbywało się w sposób usystematyzowany. W ramach dotychczasowych prac wykonana została historyzacja danych adresowych, opracowano mechanizm przygotowujący referencyjne dane adresowe (konsolidujący adresy z PRG z NOBC), wykonano geokodowanie oraz zmigrowano dane adresowe pochodzące z Systemu Informacyjnego o Infrastrukturze Szerokopasmowej w oparciu o procesy stworzone w FME, pliki wsadowe i procedury w PL/SQL. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie zwanej dalej „SIWZ”). 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), aby co najmniej 1 osoba pełniąca nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy była zatrudniona na postawie umowy o pracę przez cały okres trwania umowy, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.).
Cpv glowny przedmiot 72316000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji całości zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 13 grudnia 2019 r. Umowa ulegnie wcześniejszemu rozwiązaniu w przypadku wyczerpania liczby godzin wsparcia, o których mowa w załączniku nr 7 do SIWZ – wzorze umowy, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, należycie wykonał: I. co najmniej 2 (dwie) usługi programistyczne w zakresie standaryzacji, poprawy i wzbogacenia danych zgromadzonych w relacyjnej bazie danych w zbiorze składającym się z co najmniej pięciu milionów unikalnych rekordów, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy) każda usługa; oraz II. co najmniej 1 (jedną) usługę programistyczną w zakresie standaryzacji, poprawy i wzbogacenia danych adresowych wraz ze współrzędnymi geograficznymi lub co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie integracji danych pochodzących z różnych okresów czasowych. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej w skrócie „NBP”) na dzień zawarcia danej umowy, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji, gdy umowa została zawarta w dniu, w którym nie były publikowane kursy walut obcych przez NBP, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu zawarcia danej umowy, w którym NBP opublikował średnie kursy walut obcych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykonanie usług z pkt. I i II. Usługi wymienione w pkt. I i II nie mogą się powtarzać. W przypadku powtórzenia usługi warunek uznany zostanie za niespełniony. b) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje Zespołem osób, składającym się z Eksperta relacyjnych baz danych oraz z dwóch programistów baz danych, którzy posiadają poniżej określone wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie: L.p. 1); Funkcja/stanowisko: Ekspert relacyjnych baz danych; Liczba osób: 1; Wymagane wykształcenie: posiada wykształcenie wyższe; Wymagane doświadczenie zawodowe: - co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie administrowania bazami danych, - co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania relacyjnych baz danych, - odpowiadał/współodpowiadał za proces przetwarzania danych w co najmniej 2 (słownie: dwóch) odebranych projektach związanych z czyszczeniem oraz poprawą jakości danych adresowych (do poziomu ulicy), w zbiorze składającym się z co najmniej miliona rekordów, - odpowiadał/współodpowiadał za proces przetwarzania danych w co najmniej 1 (słownie: jednym) odebranym projekcie związanym z czyszczeniem oraz poprawą jakości danych adresowych do poziomu budynku, w zbiorze składającym się z co najmniej pięciu milionów rekordów. L.p. 2; Funkcja/stanowisko: Programista baz danych; Liczba osób: 2; Wymagane wykształcenie: posiada wykształcenie wyższe; Wymagane doświadczenie zawodowe: - posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania kodu SQL, PL/SQL, - brał udział jako programista baz danych w co najmniej 2 (słownie: dwóch) odebranych projektach związanych z weryfikacją, standaryzacją, poprawą i wzbogaceniem danych. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunków określonych w punkcie b) przez jedną osobę, tzn. jedna osoba może potwierdzać spełnienie warunku określonego dla Eksperta relacyjnych baz danych oraz Programisty baz danych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz dowody określające czy wskazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są należycie wykonywane. Dowodami, o którym mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są dalej wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (formularzem oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) złożyć: 1) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2) dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty (np. odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej i pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty), 3) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 11 załącznika nr 1 do SIWZ – wzór formularza oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) przedstawienie opisu sposobu realizacji przedmiotu zamówienia umożliwiającego dokonanie oceny w oparciu o kryteria oceny ofert zawarte w SIWZ (patrz punkt XXII SIWZ); 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000). Zdanie poprzednie dotyczy np. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100); 2. Oferta zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie wniesione wadium lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium może zostać wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania. Poręczenia, o których mowa powyżej powinny być solidarne. Zamawiający nie dopuszcza poręczenia subsydiarnego. Spory pomiędzy Zamawiającym a wystawcą gwarancji/ poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: NBP O/O Warszawa, nr rachunku 64 1010 1010 0060 4413 9120 0000 jako tytuł przelewu wskazując: „wadium zabezpieczające ofertę ………………….* – sprawa nr BA.WZP.26.11.2019”. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny do stwierdzenia wniesienia wadium). 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznane przez Zamawiającego za wniesione zgodnie z wymaganiem określonym w pkt 8, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert uznany zostanie rachunek Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy i o ile uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty – złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy i/lub pełnomocnictwa. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. * Należy wpisać nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza wpłacane wadium.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy.
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy.
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy.
IV 4 6 Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy z Wykonawcą. Zmiana jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ. Przewidywane zmiany umowy, ich zakres, charakter zmian i warunki wprowadzenia zmian znajdują się w SIWZ, między innymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 7 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy.
IV 4 4 data 2019-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy.
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Nie dotyczy.

Criterion

Kryteria Cena z podatkiem VAT (C)
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Wartość merytoryczna oferty (W)
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)