Dostawa wyrobów medycznych i odczynników laboratoryjnych określonych w 9 pakietach.

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-02 00:00:00
Instytucja Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529339-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331680005, 425143005, 336965000, 321578003, 331960000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i odczynników laboratoryjnych określonych w 9 pakietach:
-Pakiet nr 1: Akcesoria endoskopowe;
-Pakiet nr 2: Filtry do myjni dezynfektora endoskopów giętkich;
-Pakiet nr 3: Odczynniki do badania proliferacji i cytotoksyczności w komórkach ludzkich, zwierzęcych, bakteryjnych i grzybowych;
-Pakiet nr 4: Płytki do oznaczania MIC prątków wolnorosnących i szybkorosnących. Pożywki stosowane do oznaczania MIC prątków atypowych;
-Pakiet nr 5: Rampy kranikowe przeznaczone do prowadzenia infuzji wieloma lekami, zastawki bezzwrotne, uchwyty do ramp wielokranikowych;
-Pakiet nr 6: Dozowniki tlenowe;
-Pakiet nr 7: Akcesoria do toalety jamy ustnej;
-Pakiet nr 8: Deponatory na igły i ostrza;
-Pakiet nr 9: Poduszki na stół operacyjny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ccf7637b-1243-4485-86b4-f91fd5dcaeec
Biuletyn 529339-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
Regon 000288490
Zamawiajacy adres ulica ul. Płocka
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-138
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 43 12 312,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email m.jaroszewska@igichp.edu.pl,
Adres strony url www.igichp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek „E”, lok. Nr 24.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych i odczynników laboratoryjnych określonych w 9 pakietach.
Numer referencyjny AP.26.15.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i odczynników laboratoryjnych określonych w 9 pakietach: -Pakiet nr 1: Akcesoria endoskopowe; -Pakiet nr 2: Filtry do myjni dezynfektora endoskopów giętkich; -Pakiet nr 3: Odczynniki do badania proliferacji i cytotoksyczności w komórkach ludzkich, zwierzęcych, bakteryjnych i grzybowych; -Pakiet nr 4: Płytki do oznaczania MIC prątków wolnorosnących i szybkorosnących. Pożywki stosowane do oznaczania MIC prątków atypowych; -Pakiet nr 5: Rampy kranikowe przeznaczone do prowadzenia infuzji wieloma lekami, zastawki bezzwrotne, uchwyty do ramp wielokranikowych; -Pakiet nr 6: Dozowniki tlenowe; -Pakiet nr 7: Akcesoria do toalety jamy ustnej; -Pakiet nr 8: Deponatory na igły i ostrza; -Pakiet nr 9: Poduszki na stół operacyjny.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstawy , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 (dotyczy pkt.1) wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z powodu zmian procedur medycznych, sporządzając aneks terminowy. 4. Wykonawca oświadcza, że zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływ na cenę towaru , a tym samym skutki wynikające z takich zmian Wykonawca poniesie we własnym zakresie. 5. Strony dopuszczają dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Strony oprócz zmian wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczają zmiany w umowie również w zakresie: 1) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony; 2) zmiany na nowy towar równoważny, po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu). Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w razie zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany stosownymi dokumentami. Po przeprowadzeniu negocjacji i ustaleniu charakteru zmiany Strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego towaru strony nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego towaru umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego miesięcznego terminu; 3) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych towaru na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości towaru obniżenia ceny, zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do Umowy; 4) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania. 7. Zmiana określona w ust. 2 pkt 4 wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa - Pakiet nr 1: Akcesoria endoskopowe:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis /1. Jednorazowy koszyk chwytający do usuwania ciał gładkich obcych z dróg oddechowych. szt 10 /2. Jednorazowy koszyk chwytający do usuwania gładkich ciał obcych z dróg oddechowych. szt 10
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 2: Filtry do myjni dezynfektora endoskopów giętkich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42514300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Filtry do myjni dezynfektora endoskopów giętkich, szt. 24;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 3: Odczynniki do badania proliferacji i cytotoksyczności w komórkach ludzkich, zwierzęcych, bakteryjnych i grzybowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis -Pakiet nr 3: Odczynniki do badania proliferacji i cytotoksyczności w komórkach ludzkich, zwierzęcych, bakteryjnych i grzybowych, szt. 3;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 4: Płytki do oznaczania MIC prątków wolnorosnących i szybkorosnących. Pożywki stosowane do oznaczania MIC prątków atypowych;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis /1. Płytki do oznaczania MIC prątków wolnorosnących, 10 szt x12 /2. Płytki do oznaczania MIC prątków szybkorosnących, 10 szt x12 /3. Pożywki stosowane do oznaczania MIC prątków atypowych, (100x11 ml) x 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 5: Rampy kranikowe przeznaczone do prowadzenia infuzji wieloma lekami, zastawki bezzwrotne, uchwyty do ramp wielokranikowych:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis /1. Rampy kranikowe przeznaczone do prowadzenia infuzji wieloma lekami. szt 60 /2. Zastawki bezzwrotne z obiema końcówkami luer lock, zabezpieczonymi koreczkami. op. 3 /3. Uchwyty do ramp wielokranikowych, przetworników i skali do OCŻ. szt 10
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 6: Dozowniki tlenowe:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32157800-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis /1. Dozowniki O2 do gniazda AGA. szt. 100 /2. Dozowniki O2 mocowane na szynę. szt. 20
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 7: Akcesoria do toalety jamy ustnej:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis /1. Aplikator gąbkowy do nawilżania jamy ustnej. szt. 15000 /2. Szczoteczka do zębów z opcją odsysania. szt. 4000
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 8: Deponatory na igły i ostrza.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Deponatory na igły i ostrza. 4000;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa - Pakiet nr 9: Poduszki na stół operacyjny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Poduszki na stół operacyjny, szt. 15
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)