GuidZP400 |
c42783f2-be7c-4621-bebf-f0db49dd5e33
|
Biuletyn |
529296-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wadowice Urząd Miejski
|
Regon |
00052642300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 33 873 18 11
|
Zamawiajacy fax |
+48 33 873 18 15
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl
|
Adres strony url |
www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Wadowice, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup licencji oprogramowania
|
Numer referencyjny |
OR.271.3.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) Oprogramowania graficznego – 1 licencja SketchUp PRO 2018 PL BOX lub równoważne
b) Oprogramowania graficznego – 1 licencja Adobe inDesign CC 2019 lub równoważne
c) Oprogramowania graficznego – 3 licencje Adobe ILLUSTRATOR CC 2019 lub równoważne
d) Oprogramowania biurowego – 40 szt.
e) Licencji dostępowych do serwera – 10 szt.
f) Licencji oprogramowania antywirusowego – 3 szt. Malwarebytes Anti-Malware Premium 1 Device GLOBAL Key PC 12 Months lub równoważne
g) Licencji oprogramowania optycznego rozpoznawania znaków - 2 szt. ABBY Fine Reader 14 lub równoważne
|
Cpv glowny przedmiot |
48310000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Nie wymagane
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie wymagane
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie wymagana
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty, wycena ofertowa, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące:
1. aktualizacji danych Wykonawcy,
2. wskazania innego zakresu podwykonawstwa,
3. wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
4. zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki procentowej podatku VAT.
5. zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6. wystąpienia obiektywnych zmian, nieprzewidzianych prac, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
7. zmiany w zakresie sposobu wykonania zamówienia:
a) producent zakończył produkcję albo skończyła się dostępność oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; ta zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
b) została wyprodukowana nowa wersja oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów – Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ lub wyższe; ta zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
8. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
Każdorazowo dopuszcza się zmiany nieistotne i korzystne dla Zamawiającego. Pojęcie zmiany nieistotne rozumie się w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania.
|
IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|