GuidZP400 |
1e2742f7-4176-47bb-bbe8-6e5efbbcd716
|
Biuletyn |
529272-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
|
Regon |
01560870900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jasna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2/4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-013
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 553 78 65,
|
Zamawiajacy fax |
(22) 553 78 67
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
https://www.warszawa.wsa.gov.pl/504/895/zamowienia-w-toku-30-000-euro.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojewódzki Sąd Administracyjny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.warszawa.wsa.gov.pl/504/895/zamowienia-w-toku-30-000-euro.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.warszawa.wsa.gov.pl/504/895/zamowienia-w-toku-30-000-euro.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy sporządzić pod rygorem nieważności w formie pisemnej, składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa - biuro podawcze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Długoterminowy najem urządzeń skanujących wraz z licencjami na oprogramowanie oraz kompleksowa obsługa serwisowa w całym okresie najmu
|
Numer referencyjny |
WSA-ZP-03/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
1) długoterminowy najem 7 skanerów departamentowych wraz z licencjami na oprogramowanie,
2) długoterminowy najem 7 flatbedów A3 do posiadanych przez Zamawiającego skanerów Kodak ScanMate i1150,
3) kompleksowa obsługa serwisowa wynajmowanych skanerów departamentowych oraz posiadanych przez Zamawiającego skanerów Kodak ScanMate i1150 wraz z wynajmowanymi flatbedami w całym okresie najmu;
– na warunkach określonych w umowie.
Szczegółowy opis wymagań technicznych skanerów i oprogramowania będących przedmiotem najmu zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i wdrożony w terminie 20 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić Zamawiającemu odpłatne używanie przedmiotu najmu przez okres 48 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu wdrożenia oraz świadczyć usługi serwisowe przez okres 48 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu wdrożenia. Najpóźniej z dniem zawarcia Umowy Wykonawca musi wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zamawiający będzie żądał od wybranego w przetargu Wykonawcy, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty (brutto).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada zawartą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł). W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej Zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty w dniu wszczęcia postępowania przetargowego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy w przypadku zakończonych umów, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze udostępnienia, dzierżawy, najmu lub leasingu urządzeń skanujących wraz z ich serwisem, której wartość umowy wyniosła nie mniej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy zł) brutto lub kilku zamówień tego rodzaju o łącznej wartości nie mniej niż 200 000,00 zł oraz potwierdzą to dowodami, że usługa ta została wykonana należycie,
b) Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje, co najmniej 2 osobami które będą realizować bezpośrednio świadczenie usług serwisowych. Wymagane jest, aby każda w tych osób legitymowała się łącznie:
- co najmniej 2 letnim doświadczeniem na stanowisku serwisanta urządzeń skanujących,
- znajomością budowy i działania urządzeń skanujących,
- umiejętnością diagnozowania usterek w podzespołach do urządzeń skanujących,
- umiejętnością wymiany podzespołów, instalacji i testowania urządzeń,
- umiejętnością konfiguracji sprzętu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 21, art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy,
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy,
4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz zrealizowanych umów zgodnie z warunkiem udziału sformułowanym w klauzuli XIV ust 2 pkt 2 lit a SIWZ– wg. wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (daty rozpoczęcia i zakończenia) i wskazania odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje, protokół odbioru itp.),
2) informację o dysponowaniu osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zgodnie warunkiem udziału sformułowanym klauzuli XIV ust 2 pkt 2 lit b SIWZ – wg. wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ wraz ze wskazaniem imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia oraz informacją o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tych osób,
3) zawartą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – zgodnie warunkiem udziału sformułowanym w klauzuli XIV ust 2 pkt 3 SIWZ,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) katalogi, karty, instrukcje potwierdzające parametry techniczne oferowanych urządzeń (Zamawiający dopuszcza wersję dokumentów w języku angielskim),
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże (w formie pisemnej w oryginale, bez wezwania) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień Umowy zgodnie z przesłankami określonymi w § 23 Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|