GuidZP400 |
87855334-6b7a-43f9-863c-37eac5cad001
|
Biuletyn |
528882-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
|
Regon |
59857500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lipowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puck
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 673 29 51,
|
Zamawiajacy fax |
58 673 26 10
|
Zamawiajacy email |
przetargi@miasto.puck.pl,
|
Adres strony url |
www.moksir.puck.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie dofinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego . Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” Operacja pt. „Przystanek Kultura”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.moksir.puck.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.moksir.puck.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe lub posłańca lub kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku ul. Lipowa 3c 84-100 Puck
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zadanie 1 Remont pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku Zadanie 2 Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku Zadanie 3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej
|
Numer referencyjny |
MOKSiR.RB.271.1.2019
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie 1 Prace obejmują remont sali baletowej, zaplecza sali baletowej, toalety męskiej i damskiej, sali konferencyjnej i korytarza, Centrum Kultury w Pucku,
1) Sala baletowa pow.173,08 m2
2) Zaplecze sali baletowej pow. 45,99 m2
3) Toaleta męska pow. 11,62 m2 i damska pow. 11,79 m2
4) Sala konferencyjna pow. 31,20 m2
5) Korytarz pow. 45,77 m2
Zadanie 2
2.1.2 Dostawa wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku
1.Krzesło konferencyjne – 150 sztuk
2.Stół konferencyjny – 20 sztuk
3.Stół barowy – 6 sztuk
4.Stół konferencyjny
5.Krzesła konferencyjne na płozach – 20 sztuk
6.Wieszaki – 4 sztuki
Zadanie 3
2.1.3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej
1.Odtwarzacz multimedialny 1- szt
2.Cyfrowy czterokanałowy wzmacniacz mocy niskoomowy – 1 szt.
3.Dwudrożna kolumna głośnikowa – 1 szt.
4.Kejs transportowy – 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
45400000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za warunek spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie budynku - wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł (Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości mniejszych lub cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Do przeliczenia na PLN wartość zrealizowanych zamówień wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
11.2.1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 Ustawy;
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej a które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W PKT 11.1.3) i 11.2. NIE SĄ DOŁĄCZANE DO OFERTY.
11.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w:
1) punkcie 11.2.1. ppkt 1)-3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie, że:
a) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1)a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26
lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dowody określające czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust.
1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dotyczy zadania 1 - działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – zmiana terminów realizacji umowy,
- konieczności wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części – zmiana przedmiotu umowy, wynagrodzenia wykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji,
- zmiany warunków świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia bez wzrostu wynagrodzenia,
- leżącego po stronie Zamawiającego opóźnienia w przekazaniu Wykonawcy placu budowy - zmiana terminów realizacji umowy o ilość dni opóźnienia,
- wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opisujących przedmiot zamówienia – zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy o liczbę dni wystąpienia przeszkody,
- zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych umową, która wejdzie w życie po zawarciu umowy – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku.
Dotyczy zadania 2 i 3
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy:
1.1. w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej,
1.2. dotyczących zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy,
1.3. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący
przedmiot umowy.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1.
4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2
2.1.2 Dostawa wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku
1.Krzesło konferencyjne – 150 sztuk
2.Stół konferencyjny – 20 sztuk
3.Stół barowy – 6 sztuk
4.Stół konferencyjny
5.Krzesła konferencyjne na płozach – 20 sztuk
6.Wieszaki – 4 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 Remont pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45400000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1 Prace obejmują remont sali baletowej, zaplecza sali baletowej, toalety męskiej i damskiej, sali konferencyjnej i korytarza, Centrum Kultury w Pucku,
1) Sala baletowa pow.173,08 m2
2) Zaplecze sali baletowej pow. 45,99 m2
3) Toaleta męska pow. 11,62 m2 i damska pow. 11,79 m2
4) Sala konferencyjna pow. 31,20 m2
5) Korytarz pow. 45,77 m2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 3
2.1.3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej
1.Odtwarzacz multimedialny 1- szt
2.Cyfrowy czterokanałowy wzmacniacz mocy niskoomowy – 1 szt.
3.Dwudrożna kolumna głośnikowa – 1 szt.
4.Kejs transportowy – 1 szt.
|
| |