Zadanie 1 Remont pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku Zadanie 2 Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku Zadanie 3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
Miejscowość Puck
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528882-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454000001, 391500008, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 Prace obejmują remont sali baletowej, zaplecza sali baletowej, toalety męskiej i damskiej, sali konferencyjnej i korytarza, Centrum Kultury w Pucku,
1) Sala baletowa pow.173,08 m2
2) Zaplecze sali baletowej pow. 45,99 m2
3) Toaleta męska pow. 11,62 m2 i damska pow. 11,79 m2
4) Sala konferencyjna pow. 31,20 m2
5) Korytarz pow. 45,77 m2
Zadanie 2
2.1.2 Dostawa wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku
1.Krzesło konferencyjne – 150 sztuk
2.Stół konferencyjny – 20 sztuk
3.Stół barowy – 6 sztuk
4.Stół konferencyjny
5.Krzesła konferencyjne na płozach – 20 sztuk
6.Wieszaki – 4 sztuki

Zadanie 3
2.1.3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej
1.Odtwarzacz multimedialny 1- szt
2.Cyfrowy czterokanałowy wzmacniacz mocy niskoomowy – 1 szt.
3.Dwudrożna kolumna głośnikowa – 1 szt.
4.Kejs transportowy – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 87855334-6b7a-43f9-863c-37eac5cad001
Biuletyn 528882-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
Regon 59857500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Puck
Zamawiajacy kod pocztowy 84-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 673 29 51,
Zamawiajacy fax 58 673 26 10
Zamawiajacy email przetargi@miasto.puck.pl,
Adres strony url www.moksir.puck.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie dofinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego . Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” Operacja pt. „Przystanek Kultura”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.moksir.puck.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.moksir.puck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe lub posłańca lub kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku ul. Lipowa 3c 84-100 Puck
Nazwa nadana zamowieniu Zadanie 1 Remont pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku Zadanie 2 Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku Zadanie 3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej
Numer referencyjny MOKSiR.RB.271.1.2019
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1 Prace obejmują remont sali baletowej, zaplecza sali baletowej, toalety męskiej i damskiej, sali konferencyjnej i korytarza, Centrum Kultury w Pucku, 1) Sala baletowa pow.173,08 m2 2) Zaplecze sali baletowej pow. 45,99 m2 3) Toaleta męska pow. 11,62 m2 i damska pow. 11,79 m2 4) Sala konferencyjna pow. 31,20 m2 5) Korytarz pow. 45,77 m2 Zadanie 2 2.1.2 Dostawa wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku 1.Krzesło konferencyjne – 150 sztuk 2.Stół konferencyjny – 20 sztuk 3.Stół barowy – 6 sztuk 4.Stół konferencyjny 5.Krzesła konferencyjne na płozach – 20 sztuk 6.Wieszaki – 4 sztuki Zadanie 3 2.1.3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej 1.Odtwarzacz multimedialny 1- szt 2.Cyfrowy czterokanałowy wzmacniacz mocy niskoomowy – 1 szt. 3.Dwudrożna kolumna głośnikowa – 1 szt. 4.Kejs transportowy – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 45400000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za warunek spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie budynku - wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł (Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości mniejszych lub cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Do przeliczenia na PLN wartość zrealizowanych zamówień wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 11.2.1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 Ustawy; W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej a które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W PKT 11.1.3) i 11.2. NIE SĄ DOŁĄCZANE DO OFERTY. 11.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 1) punkcie 11.2.1. ppkt 1)-3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie, że: a) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty, o których mowa w pkt. 1)a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).
Zakresie warunkow udzialu wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dowody określające czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dotyczy zadania 1 - działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – zmiana terminów realizacji umowy, - konieczności wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części – zmiana przedmiotu umowy, wynagrodzenia wykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji, - zmiany warunków świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia bez wzrostu wynagrodzenia, - leżącego po stronie Zamawiającego opóźnienia w przekazaniu Wykonawcy placu budowy - zmiana terminów realizacji umowy o ilość dni opóźnienia, - wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opisujących przedmiot zamówienia – zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy o liczbę dni wystąpienia przeszkody, - zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych umową, która wejdzie w życie po zawarciu umowy – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku. Dotyczy zadania 2 i 3 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy: 1.1. w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej, 1.2. dotyczących zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, 1.3. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. 4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 2.1.2 Dostawa wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku 1.Krzesło konferencyjne – 150 sztuk 2.Stół konferencyjny – 20 sztuk 3.Stół barowy – 6 sztuk 4.Stół konferencyjny 5.Krzesła konferencyjne na płozach – 20 sztuk 6.Wieszaki – 4 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 Remont pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45400000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 Prace obejmują remont sali baletowej, zaplecza sali baletowej, toalety męskiej i damskiej, sali konferencyjnej i korytarza, Centrum Kultury w Pucku, 1) Sala baletowa pow.173,08 m2 2) Zaplecze sali baletowej pow. 45,99 m2 3) Toaleta męska pow. 11,62 m2 i damska pow. 11,79 m2 4) Sala konferencyjna pow. 31,20 m2 5) Korytarz pow. 45,77 m2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 2.1.3 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku – sali lustrzanej 1.Odtwarzacz multimedialny 1- szt 2.Cyfrowy czterokanałowy wzmacniacz mocy niskoomowy – 1 szt. 3.Dwudrożna kolumna głośnikowa – 1 szt. 4.Kejs transportowy – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)