Produkcja i dostawa 4 000 szt. czapek służbowych zimowych w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 1 000 szt. czapek służbowych zimowych w ramach zamówienia opcjonalnego

Data publikacji 2019-03-26
Data zakończenia 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Nakrycia głowy i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529331-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184433205
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa 4 000 szt. czapek służbowych zimowych w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 1 000 szt. czapek służbowych zimowych w ramach zamówienia opcjonalnego przy czym:
– wielkość zamówienia podstawowego (gwarantowanego) – 4 000 szt.
– maksymalna wielkość zamówienia w ramach prawa opcji – 1 000 szt.
Razem maksymalna wielkość zamówienia – 5 000 szt.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna nr ST 44/Ckt/2019 edycja marzec 2019 rok.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d6f511d-616e-4a4d-be00-3c3af125604d
Biuletyn 529331-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Główna Policji
Regon 12137497000000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 148/150
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6012044, 601 59 75
Zamawiajacy fax 226 011 857
Zamawiajacy email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, w godz. 8.30 – 15.30 (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
Nazwa nadana zamowieniu Produkcja i dostawa 4 000 szt. czapek służbowych zimowych w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 1 000 szt. czapek służbowych zimowych w ramach zamówienia opcjonalnego
Numer referencyjny 57/Ckt/ 19/AP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa 4 000 szt. czapek służbowych zimowych w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 1 000 szt. czapek służbowych zimowych w ramach zamówienia opcjonalnego przy czym: – wielkość zamówienia podstawowego (gwarantowanego) – 4 000 szt. – maksymalna wielkość zamówienia w ramach prawa opcji – 1 000 szt. Razem maksymalna wielkość zamówienia – 5 000 szt. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna nr ST 44/Ckt/2019 edycja marzec 2019 rok.
Cpv glowny przedmiot 18443320-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A) wykonania (wyprodukowania i dostarczenia) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie łącznie minimum 2 000 szt. czapek z dzianin w ramach maksymalnie 3 zamówień, z których każde, zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy; B) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: zakładem(ami) produkcyjnym(i) w którym(ch) będzie realizowany przedmiot zamówienia, mającym wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji odzieży lub nakryć głowy;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podwykonawców, podmiotów trzecich): 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:6.1 zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą: 2.1 aktualne zaświadczenie wystawione przez Instytut Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX” (Świadectwo Zgodności Wzoru Wyrobu wraz ze sprawozdaniem z oceny wzoru) potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry jakościowe, techniczne i użytkowe zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w specyfikacji technicznej ST 44/Ckt/2019 edycja Marzec 2019 r. Warunki uzyskania wymaganego zaświadczenia określa procedura Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX” (PZ-01 Ocena wzoru wyrobu na zgodność ze specyfikacją), którą Instytut udostępni na żądanie (zamieszczone jest również na stronie internetowej ITB „MORATEX”). Jednocześnie Zamawiający oświadcza, że dopuszcza również przedstawienie Świadectwa Zgodności Wzoru Wyrobu wraz ze sprawozdaniem z oceny wzoru potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry jakościowe, techniczne i użytkowe zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w specyfikacji technicznej ST-15/KGP/2008 (Edycja Grudzień 2014 r.). Zamawiający uzna za aktualne Świadectwo Zgodności Wzoru Wyrobu, którego ważność nie upłynęła na dzień składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych). Forma wnoszenia wadium została opisana w Rozdziale IX SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w § 11 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, które będą wymagane na potwierdzenie spełnienia warunków zawierają Rozdziały VI i VII SIWZ.

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 75,00
  
Kryteria Termin końcowy realizacji zamówienia (umowy) w części podstawowej (gwarantowanej)
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)