GuidZP400 |
2180cb76-e357-41dd-be9e-b0b843d54cac
|
Biuletyn |
525522-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
|
Regon |
14270701100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Ujazdowskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-583
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 601 55 95
|
Zamawiajacy fax |
22 601 55 57
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.ksiazkiewicz@policja.gov.pl, grzegorz.gutkowski@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
https://clkp.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://clkp.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego, kancelaria pokój 121 w godzinach 08:30 - 15:30
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.
|
Numer referencyjny |
ZP-2/CLKP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części. Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. – 2.9. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.4.1, 2.6.1, 2.7.1, 2.8.1 i 2.9.1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Pakiety 1, 2, 3, 4 i 5: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Wydział Organizacji, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie);
Pakiet 6 i 7: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (Zakład Chemii, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie);
Pakiety 8 i 9: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Zakład Broni i Mechanoskopii, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.4.1, 2.5, 2.6.1, 2.7.1, 2.8.1 i 2.9.1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie katalogów i/lub innych materiałów informacyjnych w języku angielskim. W przypadku zaoferowania produktów wskazanych przez Zamawiającego z nazwy producenta/modelu/typu, nie jest wymagane załączenie ww. dokumentów;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony „Formularz ofertowy”, sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony „Formularz cenowy” – załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od oferowanego Pakietu, zał. 2.1. – 2.9.), 3) Wypełniony „Wykaz parametrów technicznych”, stanowiący Załączniki nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.4.1, 2.6.1, 2.7.1, 2.8.1 i 2.9.1 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty
w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 7 dni.
3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
4) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, w tym w przypadku:
a) niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń – dopuszczalne jest dostarczenie urządzeń o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych urządzeń;
b) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia;
c) pojawienie się nowszej technologii w zakresie przedmiotu zamówienia pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności urządzeń lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.1. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.2. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych Załącznik nr 2.2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.3. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych Załącznik nr 2.3.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.4. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych Załącznik nr 2.4.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 5 - NA POTRZEBY WYDZIAŁU ORGANIZACJI CLKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.5. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 6 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31682530-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.6. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych Załącznik nr 2.6.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 7 - NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW NCBR: „WYBUCHY”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.7. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych Załącznik nr 2.7.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 8 - NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU FINANSOWANEGO Z FBW: „PARALIZATOR”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.8. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych Załącznik nr 2.8.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 9 - NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU FINANSOWANEGO Z FBW: „PARALIZATOR”48000000-8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.9. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych Załącznik nr 2.9.1 do SIWZ.
|
| |