GuidZP400 |
38752f04-3f31-44a8-a856-49d1f0739622
|
Biuletyn |
529862-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków
|
Regon |
29004267000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niekłańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stąporków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 374 17 83
|
Zamawiajacy fax |
41 374 17 91
|
Zamawiajacy email |
nadlesnictwo.staporkow@radom.lasy.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.staporkow.radom.lasy.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna niposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_staporkow
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_staporkow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nadleśnictwo Stąporków ul. Niekłańska 15, 26-220 Stąporków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2019 dla pracowników Nadleśnictwa Stąporków
|
Numer referencyjny |
SA.270.2.6.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, w oparciu o zestawienie ilościowo-jakościowe zawarte w Załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ – dokumentacja techniczno-technologiczna.
3) Kopie dokumentacji techniczno-technologicznej wraz z nw. zarządzeniami są do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa Stąporków ul. Niekłańska 15; 26- 220 Stąporków, oraz są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu [http://www.bedon.lasy.gov.pl].
4) Elementy umundurowania muszą być zgodne, co do formy i wykonania z regulacjami wymienionymi poniżej:
a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2017 poz. 2466),
UWAGA: w związku brakiem aktualnej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r.
W przypadku opracowania przez DGLP dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów, Wykonawca zobowiązany będzie zaopatrywać pracowników w „nowe sorty” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017, poz. 2466);
b) Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
c) Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika,
d) Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
e) Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
f) Zarządzeniem Nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
g) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173).
5) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, o których mowa w art. 30 ust. 4-5 Ustawy PZP.
6) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę.
b) Artykuły objęte przedmiotem zamówienia dostarczane będą przez Wykonawcę, na jego koszt do siedziby Zamawiającego lub realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników Nadleśnictwa, w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego. Decyzja o sposobie realizacji przedmiotu umowy jest wyłączną decyzją Zamawiającego i nie ma wpływu na wartość przedmiotu zamówienia.
c) Wyszczególnione w załączniku nr 1a do SIWZ ilości poszczególnych sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego stanowią szacunkowe zestawienie asortymentu planowanego do dostawy w roku 2019. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych asortymentów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze złożoną ofertą. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 1a do SIWZ zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia.
d) Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego.
e) Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w magazynie Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe upoważnienie do odbioru z określeniem ilości punktów przysługujących pracownikowi
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu dostaw podobnych do dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt.1) będą polegały na powtórzeniu dostaw podobnych do dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym dostaw stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt.1) objęte będą dostawy do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego zgodnych z Szczegółowym przedmiotem zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1). nie przekroczy wartości 20 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt.1) będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt.1) będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zrealizowania dodatkowego zakresu dostaw objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, po zakończeniu terminu realizacji umowy.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt.1) może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres dostaw wskazanych w pkt.2)
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy przedłożyć dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu,
jeżeli wykaże, że w tym okresie:
Zrealizował minimum 1 dostawę, polegającą na dostawie sortów mundurowych i/lub sortów bhp dla jednostek Lasów Państwowych, Wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto – załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie Zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia składa w załączeniu do oferty w niniejszym przetargu oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt.9 ppkt.2) SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
2. Dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|