GuidZP400 |
8277852b-a596-4fb8-8922-37643969d784
|
Biuletyn |
529935-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miedźna
|
Regon |
27625829100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
131
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Miedźna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-227
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2116338, 2116196, 2116160
|
Zamawiajacy fax |
322 116 089
|
Zamawiajacy email |
info@miedzna.pl
|
Adres strony url |
www.bip.miedzna.pl
|
Adres strony internetowej |
www.miedzna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, dla działania: 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.miedzna.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.miedzna.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Poprawa wyposażenia jednostek OSP Gminy Miedźna w celu wzmocnienia potencjału służb ratowniczych.
|
Numer referencyjny |
IR.271.2.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w gminie Miedźna.
Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części:
CZĘŚĆ A:
1. wąż strażacki tłoczny – średnica 52 mm – 62 szt.
2. wąż strażacki tłoczny średnica 75 mm – 62 szt.
3. wąż strażacki tłoczny średnica 110 mm – 32 szt.
4. waż strażacki ssawny średnica 110 mm – 2 szt.
5. mostek przejazdowy – 8 szt.
6. kosz ssawny / smok prosty średnica 110 mm – 1 szt.
7. hełm strażacki bojowy – 19 szt.
8. Ubrania strażackie specjalne bojowe – 47 kpl.
9. Buty gumowe specjalne – 40 par.
10. latarka strażacka z uchwytem nahełmowym – 26 szt.
11. zestaw PSP R-1 z doposażeniem – 2 kpl.
12. doposażenie zestawu PSP R-1 – 1 kpl.
13. parawan ochronny do osłony miejsc wypadków – 5 kpl.
CZĘŚĆ B:
1. płaszcz przeciwdeszczowy / kurtka – 57 szt.
2. wentylator oddymiający – 1 szt.
3. suchy kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt.
4. wodery, spodniobuty – 2 pary.
5. zapora przeciwpowodziowa 10 metrów- 2 szt.
6. zapora przeciwpowodziowa 20 metrów – 2 szt.
3.2.3. CZĘŚĆ C:
1. drabina dwurzędowa, aluminiowa – 1 szt.
2. drabina teleskopowa – 1 szt.
3. pilarka do drewna – 6 szt.
4. piła ratownicza – 2 szt.
5. flary ostrzegawcze – 2 kpl.
6. czujnik bezruchu – 4 szt.
CZĘŚĆ D:
1. radiotelefon bazowy – 1 szt.
2. radiotelefon przenośny ręczny – 4 szt.
3. przenośny radiotelefon cyfrowy – 1 szt.
CZĘŚĆ E:
1. Łódź płaskodenna z wyposażeniem – 1 kpl.
2. przyczepa z możliwością rejestracji przyczepy – 1 szt.
CZĘŚĆ F
1. Zestaw ratownictwa drogowego – 1 szt.
CZĘŚĆ G:
1. system „woda – lód” urządzenie ratownicze – 1 kpl.
CZĘŚĆ H:
1. Quad – 1 szt.
CZĘŚĆ I:
1. Urządzenie do suszenia węży – 1 szt.
CZĘŚĆ J:
1. silnik zaburtowy – 1 szt.
CZĘŚĆ K:
1. motopompa szlamowa – 1 szt.
CZĘŚć L:
1. pompownia spalinowa popowodziowa – 1 kpl.
Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.).
b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Przez termin wykonania / zakończenia zamówienia należy rozumieć spisanie bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawie warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23, art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23, art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonych do oferty oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni (bez wezwania Zamawiającego) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wybór najkorzystniejszej oferty, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ
Wypełniony załącznik nr 1 a do SIWZ – dotyczy kryterium oceny ofert - gwarancja.
Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ.
Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku:
a) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania umowy;
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
c) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej;
d) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego
e) zaistnienia siły wyższej
f) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie.
3. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o których mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, winny być zamieszczone jako ostatni załącznik do oferty i znajdować się w nieprzejrzystym opakowaniu. Informacje te nie zostaną ujawnione, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. wąż strażacki tłoczny – średnica 52 mm – 62 szt.
2. wąż strażacki tłoczny średnica 75 mm – 62 szt.
3. wąż strażacki tłoczny średnica 110 mm – 32 szt.
4. waż strażacki ssawny średnica 110 mm – 2 szt.
5. mostek przejazdowy – 8 szt.
6. kosz ssawny / smok prosty średnica 110 mm – 1 szt.
7. hełm strażacki bojowy – 19 szt.
8. Ubrania strażackie specjalne bojowe – 47 kpl.
9. Buty gumowe specjalne – 40 par.
10. latarka strażacka z uchwytem nahełmowym – 26 szt.
11. zestaw PSP R-1 z doposażeniem – 2 kpl.
12. doposażenie zestawu PSP R-1 – 1 kpl.
13. parawan ochronny do osłony miejsc wypadków – 5 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. płaszcz przeciwdeszczowy / kurtka – 57 szt.
2. wentylator oddymiający – 1 szt.
3. suchy kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt.
4. wodery, spodniobuty – 2 pary.
5. zapora przeciwpowodziowa 10 metrów- 2 szt.
6. zapora przeciwpowodziowa 20 metrów – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. drabina dwurzędowa, aluminiowa – 1 szt.
2. drabina teleskopowa – 1 szt.
3. pilarka do drewna – 6 szt.
4. piła ratownicza – 2 szt.
5. flary ostrzegawcze – 2 kpl.
6. czujnik bezruchu – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. radiotelefon bazowy – 1 szt.
2. radiotelefon przenośny ręczny – 4 szt.
3. przenośny radiotelefon cyfrowy – 1 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ E
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Łódź płaskodenna z wyposażeniem – 1 kpl.
2. przyczepa z możliwością rejestracji przyczepy – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ F
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestaw ratownictwa drogowego – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ G
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. system „woda – lód” urządzenie ratownicze – 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ H
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Quad – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Urządzenie do suszenia węży – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ J
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. silnik zaburtowy – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ K
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. motopompa szlamowa – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ L
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. pompownia spalinowa popowodziowa – 1 kpl.
|
| |