Poprawa wyposażenia jednostek OSP Gminy Miedźna w celu wzmocnienia potencjału służb ratowniczych.

Data publikacji 2019-03-26
Data zakończenia 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Gmina Miedźna
Miejscowość Miedźna
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529935-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w gminie Miedźna.

Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części:

CZĘŚĆ A:
1. wąż strażacki tłoczny – średnica 52 mm – 62 szt.
2. wąż strażacki tłoczny średnica 75 mm – 62 szt.
3. wąż strażacki tłoczny średnica 110 mm – 32 szt.
4. waż strażacki ssawny średnica 110 mm – 2 szt.
5. mostek przejazdowy – 8 szt.
6. kosz ssawny / smok prosty średnica 110 mm – 1 szt.
7. hełm strażacki bojowy – 19 szt.
8. Ubrania strażackie specjalne bojowe – 47 kpl.
9. Buty gumowe specjalne – 40 par.
10. latarka strażacka z uchwytem nahełmowym – 26 szt.
11. zestaw PSP R-1 z doposażeniem – 2 kpl.
12. doposażenie zestawu PSP R-1 – 1 kpl.
13. parawan ochronny do osłony miejsc wypadków – 5 kpl.

CZĘŚĆ B:
1. płaszcz przeciwdeszczowy / kurtka – 57 szt.
2. wentylator oddymiający – 1 szt.
3. suchy kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt.
4. wodery, spodniobuty – 2 pary.
5. zapora przeciwpowodziowa 10 metrów- 2 szt.
6. zapora przeciwpowodziowa 20 metrów – 2 szt.

3.2.3. CZĘŚĆ C:
1. drabina dwurzędowa, aluminiowa – 1 szt.
2. drabina teleskopowa – 1 szt.
3. pilarka do drewna – 6 szt.
4. piła ratownicza – 2 szt.
5. flary ostrzegawcze – 2 kpl.
6. czujnik bezruchu – 4 szt.

CZĘŚĆ D:
1. radiotelefon bazowy – 1 szt.
2. radiotelefon przenośny ręczny – 4 szt.
3. przenośny radiotelefon cyfrowy – 1 szt.

CZĘŚĆ E:
1. Łódź płaskodenna z wyposażeniem – 1 kpl.
2. przyczepa z możliwością rejestracji przyczepy – 1 szt.

CZĘŚĆ F
1. Zestaw ratownictwa drogowego – 1 szt.

CZĘŚĆ G:
1. system „woda – lód” urządzenie ratownicze – 1 kpl.

CZĘŚĆ H:
1. Quad – 1 szt.

CZĘŚĆ I:
1. Urządzenie do suszenia węży – 1 szt.

CZĘŚĆ J:
1. silnik zaburtowy – 1 szt.

CZĘŚĆ K:
1. motopompa szlamowa – 1 szt.

CZĘŚć L:
1. pompownia spalinowa popowodziowa – 1 kpl.

Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również:

a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.).

b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń.

c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.

d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8277852b-a596-4fb8-8922-37643969d784
Biuletyn 529935-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miedźna
Regon 27625829100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 131
Zamawiajacy miejscowosc Miedźna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-227
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2116338, 2116196, 2116160
Zamawiajacy fax 322 116 089
Zamawiajacy email info@miedzna.pl
Adres strony url www.bip.miedzna.pl
Adres strony internetowej www.miedzna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, dla działania: 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.miedzna.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.miedzna.pl
Nazwa nadana zamowieniu Poprawa wyposażenia jednostek OSP Gminy Miedźna w celu wzmocnienia potencjału służb ratowniczych.
Numer referencyjny IR.271.2.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w gminie Miedźna. Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części: CZĘŚĆ A: 1. wąż strażacki tłoczny – średnica 52 mm – 62 szt. 2. wąż strażacki tłoczny średnica 75 mm – 62 szt. 3. wąż strażacki tłoczny średnica 110 mm – 32 szt. 4. waż strażacki ssawny średnica 110 mm – 2 szt. 5. mostek przejazdowy – 8 szt. 6. kosz ssawny / smok prosty średnica 110 mm – 1 szt. 7. hełm strażacki bojowy – 19 szt. 8. Ubrania strażackie specjalne bojowe – 47 kpl. 9. Buty gumowe specjalne – 40 par. 10. latarka strażacka z uchwytem nahełmowym – 26 szt. 11. zestaw PSP R-1 z doposażeniem – 2 kpl. 12. doposażenie zestawu PSP R-1 – 1 kpl. 13. parawan ochronny do osłony miejsc wypadków – 5 kpl. CZĘŚĆ B: 1. płaszcz przeciwdeszczowy / kurtka – 57 szt. 2. wentylator oddymiający – 1 szt. 3. suchy kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt. 4. wodery, spodniobuty – 2 pary. 5. zapora przeciwpowodziowa 10 metrów- 2 szt. 6. zapora przeciwpowodziowa 20 metrów – 2 szt. 3.2.3. CZĘŚĆ C: 1. drabina dwurzędowa, aluminiowa – 1 szt. 2. drabina teleskopowa – 1 szt. 3. pilarka do drewna – 6 szt. 4. piła ratownicza – 2 szt. 5. flary ostrzegawcze – 2 kpl. 6. czujnik bezruchu – 4 szt. CZĘŚĆ D: 1. radiotelefon bazowy – 1 szt. 2. radiotelefon przenośny ręczny – 4 szt. 3. przenośny radiotelefon cyfrowy – 1 szt. CZĘŚĆ E: 1. Łódź płaskodenna z wyposażeniem – 1 kpl. 2. przyczepa z możliwością rejestracji przyczepy – 1 szt. CZĘŚĆ F 1. Zestaw ratownictwa drogowego – 1 szt. CZĘŚĆ G: 1. system „woda – lód” urządzenie ratownicze – 1 kpl. CZĘŚĆ H: 1. Quad – 1 szt. CZĘŚĆ I: 1. Urządzenie do suszenia węży – 1 szt. CZĘŚĆ J: 1. silnik zaburtowy – 1 szt. CZĘŚĆ K: 1. motopompa szlamowa – 1 szt. CZĘŚć L: 1. pompownia spalinowa popowodziowa – 1 kpl. Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.). b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń. c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim. d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy. Przez termin wykonania / zakończenia zamówienia należy rozumieć spisanie bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawie warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23, art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23, art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonych do oferty oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni (bez wezwania Zamawiającego) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wybór najkorzystniejszej oferty, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ Wypełniony załącznik nr 1 a do SIWZ – dotyczy kryterium oceny ofert - gwarancja. Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku: a) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej; d) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego e) zaistnienia siły wyższej f) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. 3. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
IV 6 1 srodki ochrony Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o których mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, winny być zamieszczone jako ostatni załącznik do oferty i znajdować się w nieprzejrzystym opakowaniu. Informacje te nie zostaną ujawnione, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. wąż strażacki tłoczny – średnica 52 mm – 62 szt. 2. wąż strażacki tłoczny średnica 75 mm – 62 szt. 3. wąż strażacki tłoczny średnica 110 mm – 32 szt. 4. waż strażacki ssawny średnica 110 mm – 2 szt. 5. mostek przejazdowy – 8 szt. 6. kosz ssawny / smok prosty średnica 110 mm – 1 szt. 7. hełm strażacki bojowy – 19 szt. 8. Ubrania strażackie specjalne bojowe – 47 kpl. 9. Buty gumowe specjalne – 40 par. 10. latarka strażacka z uchwytem nahełmowym – 26 szt. 11. zestaw PSP R-1 z doposażeniem – 2 kpl. 12. doposażenie zestawu PSP R-1 – 1 kpl. 13. parawan ochronny do osłony miejsc wypadków – 5 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. nr 4
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. płaszcz przeciwdeszczowy / kurtka – 57 szt. 2. wentylator oddymiający – 1 szt. 3. suchy kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt. 4. wodery, spodniobuty – 2 pary. 5. zapora przeciwpowodziowa 10 metrów- 2 szt. 6. zapora przeciwpowodziowa 20 metrów – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. drabina dwurzędowa, aluminiowa – 1 szt. 2. drabina teleskopowa – 1 szt. 3. pilarka do drewna – 6 szt. 4. piła ratownicza – 2 szt. 5. flary ostrzegawcze – 2 kpl. 6. czujnik bezruchu – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. radiotelefon bazowy – 1 szt. 2. radiotelefon przenośny ręczny – 4 szt. 3. przenośny radiotelefon cyfrowy – 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ E
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Łódź płaskodenna z wyposażeniem – 1 kpl. 2. przyczepa z możliwością rejestracji przyczepy – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ F
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw ratownictwa drogowego – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ G
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. system „woda – lód” urządzenie ratownicze – 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ H
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Quad – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Urządzenie do suszenia węży – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ J
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. silnik zaburtowy – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ K
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. motopompa szlamowa – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ L
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. pompownia spalinowa popowodziowa – 1 kpl.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)