DOSTAWA kardiostymulatorów i kardiowerterów serca

Data publikacji 2019-03-26
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529658-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA kardiostymulatorów i kardiowerterów serca - 5 pakietów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9342b56b-8973-4875-bb42-eef349b8830f
Biuletyn 529658-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony
Regon 65007000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Medyczna
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 024 3646105, 3646330
Zamawiajacy fax 243 646 101,36
Zamawiajacy email i.sadowska@wszplock.pl
Adres strony url https://www.wszplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http:// www.wszplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:// www.wszplock.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Medyczna 19, 09 - 400 Płock /Apteka Szpitalna/
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA kardiostymulatorów i kardiowerterów serca
Numer referencyjny AS.2910.3.(16/ZP/19).2019.BCH/DG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA kardiostymulatorów i kardiowerterów serca - 5 pakietów
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z pkt. VIII C SIWZ: Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia – wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (przykładowy wzór – wg załącznika nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z pkt. VIII E SIWZ: Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja, spółki cywilne) 1. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w załączeniu do oferty 1.1. oświadczenie wskazane w pkt. VIII A 1a niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. VIII A 1a SIWZ. 2. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów – wymagane po upływie terminu składania ofert. – dokument wymagany w pkt. VIII C 1 SIWZ. Zgodnie z pkt. VIII F SIWZ: dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert: 1. Na wszystkie wyroby medyczne występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy przedłożyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych oraz aktów wykonawczych do ustawy tj.: • certyfikat zgodności – dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, (jeśli zgodnie z przepisami prawa, o których mowa wyżej certyfikacja dotyczy wyrobu), • deklarację zgodności – oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, 2. materiały informacyjne opisujące oferowany produkt (materiały promocyjne) będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, zawierające opisy/parametry oferowanych produktów, potwierdzające spełnianie wymogów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego. Brak opisu wszystkich wymogów dla przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego w materiałach informacyjnych opisujących oferowany produkt, ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako zaoferowanie produktu niezgodnego z SIWZ, o ile brak ten będzie nieusuwalny zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy dany wymóg wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) nie jest opisany w materiałach informacyjnych lub nie opracowano dla przedmiotu zamówienia materiałów informacyjnych, należy załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, dystrybutora, importera potwierdzające zgodność zaoferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego. Zgodnie z pkt. VIII G SIWZ: inne dokumenty – wymagane w załączeniu do oferty: 1. Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, jego zgodność z oryginałem powinien poświadczyć notariusz. 2. Wypełnione formularze cenowe pakietów od nr 1 do nr 5 (tylko te, na które jest składana oferta) podpisane przez osobę upoważnioną, pod tymi pakietami na każdej stronie – wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz formularz oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 3. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego wyrażone poprzez wypełnienie w załączniku nr 5 do SIWZ odpowiedniej kolumny z parametrami oferowanymi oraz złożenie podpisu przez osobę upoważnioną pod tym oświadczeniem (na każdej stronie)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZGODNIE Z § 9 ZAŁĄCZNIKA NR 6 DO SIWZ: 1 1.Zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszym paragrafie oraz paragrafach poprzedzających. 2.Dopuszcza się zmiany umowy polegające na: - zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących - zmianie numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu - zmianie elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany - zmianie sposobu konfekcjonowania, wraz z konsekwencjami ilościowymi i rachunkowymi z zastrzeżeniem, że wartość brutto pozycji podlegającej zmianie nie może być zwiększona -zmianie postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności tzw. ,, siły wyższej” tj. wydarzeń i okoliczności nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezależnych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które umożliwiają jednej ze stron wywiązanie się z postanowień zawartej umowy lub powodują rażącą stratę dla którejkolwiek ze stron umowy. W przypadku, gdy którakolwiek ze stron nie jest w stanie wywiązać się ze swych zobowiązań umownych w związku z okolicznościami ,,siły wyższej” – druga strona powinna być poinformowana na piśmie, w terminie do 7 dni od momentu zaistnienia tych okoliczności, pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Gdy okoliczności ,, siły wyższej” uniemożliwiają jednej ze stron umowy wywiązanie się ze swych zobowiązań umownych przez okres dłuższy niż 2 miesiące, strony umowy mogą rozwiązać umowę w całości lub w części bez odszkodowania. W takim przypadku rozwiązania umowy, jej wykonanie i końcowe rozliczenie powinno być uzgodnione przez obie strony umowy. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt 2 tiret drugi, trzeci i czwarty mogą być następujące okoliczności: - wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony, - wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, - będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa 4. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, gdy nastąpi obniżenie ceny przez producenta lub dystrybutora.
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 333333,33
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe ZGODNIE Z SIWZ
Zalacznik krotki opis Stymulator podstawowy dwujamowy z elektrodami
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 283500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe ZGODNIE Z SIWZ
Zalacznik krotki opis Kardiowerter defibrylator podstawowy dwujamowy z elektrodami
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 77500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe ZGODNIE Z SIWZ
Zalacznik krotki opis Kardiowerter defibrylator z możliwością zastosowania pojedynczej elektrody defibrylatorowej komorowej, ale umożliwiającej jednoczesny odczyt sygnałów w kanale przedsionkowym w pakiecie z elektrodą
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 107000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe ZGODNIE Z SIWZ
Zalacznik krotki opis Kardiowerter defibrylator jednojamowy dla pacjentów kachektycznych z elektrodami
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 91000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe ZGODNIE Z SIWZ
Zalacznik krotki opis Kardiowerter defibrylator dwujamowy dla pacjentów kachektycznych z elektrodami
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)