GuidZP400 |
9342b56b-8973-4875-bb42-eef349b8830f
|
Biuletyn |
529658-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
65007000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Medyczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
024 3646105, 3646330
|
Zamawiajacy fax |
243 646 101,36
|
Zamawiajacy email |
i.sadowska@wszplock.pl
|
Adres strony url |
https://www.wszplock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http:// www.wszplock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:// www.wszplock.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Medyczna 19, 09 - 400 Płock /Apteka Szpitalna/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA kardiostymulatorów i kardiowerterów serca
|
Numer referencyjny |
AS.2910.3.(16/ZP/19).2019.BCH/DG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
DOSTAWA kardiostymulatorów i kardiowerterów serca - 5 pakietów
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z pkt. VIII C SIWZ: Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
– wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (przykładowy wzór – wg załącznika nr 4 do SIWZ);
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z pkt. VIII E SIWZ: Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja, spółki cywilne)
1. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w załączeniu do oferty
1.1. oświadczenie wskazane w pkt. VIII A 1a niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. VIII A 1a SIWZ.
2. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów – wymagane po upływie terminu składania ofert.
– dokument wymagany w pkt. VIII C 1 SIWZ.
Zgodnie z pkt. VIII F SIWZ: dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert:
1. Na wszystkie wyroby medyczne występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy przedłożyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych oraz aktów wykonawczych do ustawy tj.:
• certyfikat zgodności – dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, (jeśli zgodnie z przepisami prawa, o których mowa wyżej certyfikacja dotyczy wyrobu),
• deklarację zgodności – oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
2. materiały informacyjne opisujące oferowany produkt (materiały promocyjne) będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, zawierające opisy/parametry oferowanych produktów, potwierdzające spełnianie wymogów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego. Brak opisu wszystkich wymogów dla przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego w materiałach informacyjnych opisujących oferowany produkt, ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako zaoferowanie produktu niezgodnego z SIWZ, o ile brak ten będzie nieusuwalny zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy dany wymóg wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) nie jest opisany w materiałach informacyjnych lub nie opracowano dla przedmiotu zamówienia materiałów informacyjnych, należy załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, dystrybutora, importera potwierdzające zgodność zaoferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego.
Zgodnie z pkt. VIII G SIWZ: inne dokumenty – wymagane w załączeniu do oferty:
1. Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona
na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, jego zgodność z oryginałem powinien poświadczyć notariusz.
2. Wypełnione formularze cenowe pakietów od nr 1 do nr 5 (tylko te, na które jest składana oferta) podpisane przez osobę upoważnioną, pod tymi pakietami na każdej stronie – wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz formularz oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ).
3. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego wyrażone poprzez wypełnienie w załączniku nr 5 do SIWZ odpowiedniej kolumny z parametrami oferowanymi oraz złożenie podpisu przez osobę upoważnioną pod tym oświadczeniem (na każdej stronie)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ZGODNIE Z § 9 ZAŁĄCZNIKA NR 6 DO SIWZ: 1
1.Zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszym paragrafie oraz paragrafach poprzedzających.
2.Dopuszcza się zmiany umowy polegające na:
- zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących
- zmianie numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu
- zmianie elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany
- zmianie sposobu konfekcjonowania, wraz z konsekwencjami ilościowymi i rachunkowymi z zastrzeżeniem, że wartość brutto pozycji podlegającej zmianie nie może być zwiększona
-zmianie postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności tzw. ,, siły wyższej” tj. wydarzeń i okoliczności nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezależnych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które umożliwiają jednej ze stron wywiązanie się z postanowień zawartej umowy lub powodują rażącą stratę dla którejkolwiek ze stron umowy. W przypadku, gdy którakolwiek ze stron nie jest w stanie wywiązać się ze swych zobowiązań umownych w związku z okolicznościami ,,siły wyższej” – druga strona powinna być poinformowana na piśmie, w terminie do 7 dni od momentu zaistnienia tych okoliczności, pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Gdy okoliczności ,, siły wyższej” uniemożliwiają jednej ze stron umowy wywiązanie się ze swych zobowiązań umownych przez okres dłuższy niż 2 miesiące, strony umowy mogą rozwiązać umowę w całości lub w części bez odszkodowania. W takim przypadku rozwiązania umowy, jej wykonanie i końcowe rozliczenie powinno być uzgodnione przez obie strony umowy.
3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt 2 tiret drugi, trzeci i czwarty mogą być następujące okoliczności:
- wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony,
- wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
- będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii,
- będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa
4. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, gdy nastąpi obniżenie ceny przez producenta lub dystrybutora.
|
IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
333333,33
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
ZGODNIE Z SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Stymulator podstawowy dwujamowy z elektrodami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
283500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
ZGODNIE Z SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiowerter defibrylator podstawowy dwujamowy z elektrodami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
77500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
ZGODNIE Z SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiowerter defibrylator z możliwością zastosowania pojedynczej elektrody defibrylatorowej komorowej, ale umożliwiającej jednoczesny odczyt sygnałów w kanale przedsionkowym w pakiecie z elektrodą
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
107000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
ZGODNIE Z SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiowerter defibrylator jednojamowy dla pacjentów kachektycznych z elektrodami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
91000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
ZGODNIE Z SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiowerter defibrylator dwujamowy dla pacjentów kachektycznych z elektrodami
|
| |