GuidZP400 |
edb5e37f-e18f-4e1d-bb39-34e819c17a59
|
Biuletyn |
529476-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Pomorskie
|
Regon |
19167483600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Okopowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21/27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-810
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 261 555,
|
Zamawiajacy fax |
(58)3268557
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pomorskie.eu,
|
Adres strony url |
www.bip.pomorskie.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, pok. 4a (czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.45), ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie 10 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranego obszaru województwa pomorskiego wraz z aktualizacją zbiorów danych BDOT10k
|
Numer referencyjny |
DAZ-ZP.272.20.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranego obszaru województwa pomorskiego wraz z aktualizacją zbiorów danych BDOT10k.
2. Wykaz arkuszy przeznaczonych do opracowania:
Zestawienie 10 arkuszy i jednego powiatu będących przedmiotem opracowania:
- Powiat: kwidzyński.
- Arkusze
1. N-34-075-C-a-1 4. N-34-075-C-a-4 7. N-34-075-C-b-3 9. N-34-075-C-c-2
2. N-34-075-C-a-2 5. N-34-075-C-b-1 8. N-34-075-C-c-1 10 N-34-075-C-d-1
3. N-34-075-C-a-3 6. N-34-075-C-b-2
3. W ramach etapu I należy zweryfikować otrzymane dane pod kątem wykonania standardowego opracowania kartograficznego w skali 1:10 000 w standardzie BDOT10k wraz z aktualizacją terenową w zakresie wymienionych arkuszy.
4. W ramach etapu II należy wykonać - opracowanie arkuszy w dwóch wersjach: standardowego oraz niestandardowego opracowania kartograficznego w skali 1:10 000, w standardzie BDOT10k.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 279, poz. 1642) wraz z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 sierpnia 2013 r. o sprostowaniu błędów (Dz. U. z 2013 r., poz. 1031).
2) „Zasadami kompletowania materiałów i zbiorów danych powstałych w wyniku opracowania i aktualizacji Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) oraz standardowych opracowań kartograficznych” – przekazanymi przez Zamawiającego.
3) Warunkami technicznymi „Opracowanie cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranego obszaru województwa pomorskiego wraz z aktualizacją zbiorów danych BDOT10k”, które stanowią – Załącznik 1 do SIWZ
6. Zakres prac obejmuje:
1) Etap I (opisany szczegółowo w warunkach technicznych)
a) weryfikacja oraz uporządkowanie atrybutów i wpisów zawartych w bazie BDOT10k
b) weryfikacja danych BDOT10k na podstawie wyników analiz przestrzennych przekazanych przez Zamawiającego
c) aktualizacja BDOT10k w oparciu o dostępne materiały źródłowe oraz wywiad terenowy
d) opracowanie zgeneralizowanego numerycznego modelu rzeźby terenu dla części obszaru objętego niniejszym zamówieniem
e) opracowanie obiektów klas Karto dotyczących rzeźby terenu (kartograficzne opracowanie modelu rzeźby terenu) dla części obszaru objętego niniejszym zamówieniem
2) Etap II (opisany szczegółowo w warunkach technicznych)
a) opracowanie rzeźby terenu metodą cieniowania
b) opracowanie klas Karto na podstawie danych BDOT10k i PRNG,
c) redakcja treści mapy topograficznej w skali 1:10 000,
d) redakcja arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000 wraz z ramką, legendą i opisami pozaramkowymi,
e) zapis cyfrowy i wydruk ploterowy arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000 w dwóch wersjach z cieniowaniem i bez cieniowania.
7. W celu właściwego wykonania zamówienia, Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas jego realizacji dokumentację geodezyjno-kartograficzną zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia:
1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 108 ze zm.) redaktorów map wykonujących czynności t.j. sprawowanie nadzoru nad poszczególnymi etapami pracy, kontrola nad procesem aktualizacji bazy BDOT10k oraz opracowywaniem arkuszy mapy, konsultacje.
2) Jeżeli czynności wskazane w ust. 8 pkt 1) spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby/osób, o których mowa w ust. 8 pkt 1).
4) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
5) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy oświadczenia o zatrudnieniu osoby lub osób, o których mowa w ust. 8 pkt 1). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, o których mowa w ust. 8 pkt 1) wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
6) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 8 pkt 1), zostały uregulowane we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Okres w dniach |
105
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
terminy wykonania poszczególnych etapów określa się następująco:
Etap 1 – do 63 dni licząc od daty zawarcia umowy,
Etap 2 – do 42 dni licząc od daty odbioru Etapu 1, potwierdzonego pozytywnym protokołem odbioru.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz usług: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- dwa „obiekty” (powiaty lub arkusze) opracowane w ramach BDOT10k, na zamówienie Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, opracowane w ramach jednego lub więcej zleceń (Zamawiający poprzez wykonanie rozumie opracowanie lub aktualizację bazy BDOT10k) o łącznej wartości min. 20 000,00 zł brutto.
oraz
- 10 arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000 opracowane na podstawie BDOT10K, w zakresie komponentu KARTO, na zamówienie Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, opracowanych w ramach jednego lub więcej zleceń, o łącznej wartości min. 20 000,00 zł brutto.
W przypadku wykazania na spełnienie warunku udziału w postępowaniu doświadczenia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca wykonywał zamówienie wspólnie z innym podmiotem/podmiotami, Zamawiający będzie uprawniony do żądania wyjaśnień, w jakim zakresie prace zostały wykonane przez Wykonawcę, które wykazuje doświadczenie w niniejszym postępowaniu (należy podać liczbę powiatów/arkuszy).
UWAGA:
W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę usługi rozliczenie nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych usług przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ na stronie Zamawiającego.
Osoby: Zamawiający uzna ponadto w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia w tym:
- co najmniej dwóch operatorów stacji redakcyjnych, posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie „redakcji map“, art. 43, pkt 6 ustawy z 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2016r. poz.1629 ze zm.) oraz posiadającymi doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu i redakcji standardowego opracowania kartograficznego – mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie BDOT10k.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów i/lub oświadczeń:
1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie (na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu zgodnie z rozdz. V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.1 SIWZ wg wzoru wskazanego w załączniku nr 5 do SIWZ), przy czym dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
2) Wykaz osób (wg wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu zgodnie z rozdz. V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.2 wg wzoru wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. VI SIWZ.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Aktualne na dzień składania ofert:
a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ (składane jest w oryginale)
b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ (składane jest w oryginale)
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w ust. 1 pkt 1) lit a) niniejszego rozdziału, załącznik nr 3 SIWZ;
4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia, o których mowa w ust. 1 pkt 1), dotyczące tych podmiotów;
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) SIWZ lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia tych okoliczności korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
10. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone adnotacją „za zgodność z oryginałem” oraz podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną (upoważnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega, na podstawie pełnomocnictwa. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
11. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w SIWZ.
12. Oświadczenia, lub dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126) składane są zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
13. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców składa odrębnie niniejsze oświadczenie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą o wartości:
- 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych);
2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem oferty Wykonawcy.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku w banku: PKO Bank Polski S.A. numer rachunku 62 1020 1811 0000 0102 0312 3098 z podaniem tytułu: Wadium – „Opracowanie 10 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranego obszaru województwa pomorskiego wraz z aktualizacją zbiorów danych BDOT10k.” Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w ust. 3, oprócz formy pieniężnej opisanej w ust. 4, dokument wadium zaleca się złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty.
6. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
7. Wadium, o którym mowa w ust. 3 pkt b-e, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, jeżeli Wykonawcą jest konsorcjum, należy wskazać wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum), beneficjenta gwarancji (Zamawiający), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Gwarancja lub poręczenie mają zawierać zapis: „nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego".
10. Zwrot wadium - Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp.
11. Utrata wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji zamówienia,
2) terminów realizacji poszczególnych etapów zamówienia,
3) warunków płatności,
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt. 1,2,3 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach tj.:
1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia,
2) w przypadku gdy będą istniały uzasadnione trudności związane z pozyskaniem materiałów geodezyjnych i topograficznych niezbędnych do poprawnego opracowania zlecenia - fakt nie możności pozyskania materiałów geodezyjnych musi być potwierdzony pisemnym potwierdzeniem z właściwego ośrodka geodezyjnego (centralnego, wojewódzkiego lub powiatowego), w piśmie musi być podany przybliżony termin udostępnienia materiałów. Materiałami geodezyjnymi i topograficznymi niezbędnymi do właściwego wykonania zlecenia są pliki *.gml BDOT10K w wersji TOPO z obszaru opracowania.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, dalej zwanego zabezpieczeniem, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto).
2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .
4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 4. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku w banku PKO Bank Polski S.A. numer rachunku 62 1020 1811 0000 0102 0312 3098, z podaniem tytułu zabezpieczenia: „Zabezpieczenie na Opracowanie 10 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000, na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranego obszaru województwa pomorskiego wraz z aktualizacją zbiorów danych BDOT10k”, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Datą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest data uznania rachunku Zamawiającego przy czym należy pamiętać, że zabezpieczenie jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę.
6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
7. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formach innych niż pieniężna dokument zabezpieczenia należy przed zawarciem umowy dostarczyć Zamawiającemu w celu zaakceptowania jego treści.
8. W przypadku wyboru przez Wykonawcę gwarancji lub poręczenia jako formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy poręczenie lub gwarancja winny zawierać następujące elementy:
1) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego jako beneficjenta poręczenia lub gwarancji, wskazanie Gwaranta (podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji) wraz z ich siedzibami,
2) wskazanie umowy, na której zabezpieczenie należytego wykonania udzielone zostało poręczenie lub gwarancja,
3) wskazanie sumy gwarancji,
4) wskazanie terminu ważności poręczenia lub gwarancji,
5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni po zakończeniu realizacji umowy. Pozostałe 30% zabezpieczenia zamawiający zwróci wykonawcy w terminie nie późniejszym niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia.
10. Szczegółowe warunki i wymagania co do zabezpieczenia są określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
|