GuidZP400 |
b9ad8169-f266-4eb9-b703-14840ccaaeba
|
Biuletyn |
529669-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Włodawski
|
Regon |
11019819000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włodawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
825 721 510,
|
Zamawiajacy fax |
825 722 444
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat.wlodawa.pl,
|
Adres strony url |
https://powiatwlodawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=157
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=157
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem niewazności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe we Włodawie Al. J. Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa- sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni i warsztatów dla szkół Powiatu Włodawskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”,
|
Numer referencyjny |
WO.272.2.2.2019.BT
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni i warsztatów dla szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Cześć I zamówienia - Podnośnik samochodowy - 2 szt.
Część II zamówienia - Stół probierczy - 1 szt.
Część III zamówienia
System zintegrowany typu Motronic -1 szt. Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdu - 1 szt., System poduszek powietrznych SRS - 1 szt., System sterowania silnikiem ZS typu "Common Rail" - 1 szt., Zestawy elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych - 1 szt.
Część IV zamówienia
Prasa hydrauliczna z oprzyrządowaniem - 1 szt.
Wiertarka stołowa - 1 szt.
Sprężarka - 1 szt.
Część V zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk
1 Tokarka stołowa - 1 szt.
Część VI zamówienia
1 Frezarka uniwersalna - 1 szt.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Informacje dodatkowe:
Urządzenia muszą być fabrycznie nowe , nieużywane. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
Cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzory umów w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załączniki nr 4a – 4 f do SIWZ (dotyczy cz. I- VI).
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności.
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności:
1) zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi,
2) przyczyn organizacyjnych.
W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 możliwa jest w szczególności zmiana terminu wykonywania zamówienia. Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu do dnia 30.09.2019 r.
Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 11.6 - SIWZ przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 11.6 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć I zamówienia: Podnośnik samochodowy - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Część II zamówienia - Stół probierczy- 1 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Część III zamówienia
System zintegrowany typu Motronic - 1 szt.
Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdu - 1 szt.
System poduszek powietrznych SRS - 1 szt.
System sterowania silnikiem ZS typu "Common Rail" - 1 szt.
Zestawy elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV zamówienia
Prasa hydrauliczna z oprzyrządowaniem - 1 szt.
Wiertarka stołowa - 1 szt.
Sprężarka - szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Część V zamówienia - Tokarka stołowa - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI zamówienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI zamówienia : Frezarka uniwersalna - 1 szt.
|
| |