Dostawa wyposażenia pracowni i warsztatów dla szkół Powiatu Włodawskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”,

Data publikacji 2019-03-26
Data zakończenia 2019-04-03 00:00:00
Instytucja Powiat Włodawski
Miejscowość Włodawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529669-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 438000001, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni i warsztatów dla szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Cześć I zamówienia - Podnośnik samochodowy - 2 szt.
Część II zamówienia - Stół probierczy - 1 szt.
Część III zamówienia
System zintegrowany typu Motronic -1 szt. Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdu - 1 szt., System poduszek powietrznych SRS - 1 szt., System sterowania silnikiem ZS typu "Common Rail" - 1 szt., Zestawy elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych - 1 szt.

Część IV zamówienia
Prasa hydrauliczna z oprzyrządowaniem - 1 szt.
Wiertarka stołowa - 1 szt.
Sprężarka - 1 szt.

Część V zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk
1 Tokarka stołowa - 1 szt.
Część VI zamówienia
1 Frezarka uniwersalna - 1 szt.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Informacje dodatkowe:
Urządzenia muszą być fabrycznie nowe , nieużywane. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9ad8169-f266-4eb9-b703-14840ccaaeba
Biuletyn 529669-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Włodawski
Regon 11019819000000
Zamawiajacy adres ulica al. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Włodawa
Zamawiajacy kod pocztowy 22-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 825 721 510,
Zamawiajacy fax 825 722 444
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.wlodawa.pl,
Adres strony url https://powiatwlodawski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=157
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=157
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem niewazności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe we Włodawie Al. J. Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa- sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni i warsztatów dla szkół Powiatu Włodawskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”,
Numer referencyjny WO.272.2.2.2019.BT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni i warsztatów dla szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Cześć I zamówienia - Podnośnik samochodowy - 2 szt. Część II zamówienia - Stół probierczy - 1 szt. Część III zamówienia System zintegrowany typu Motronic -1 szt. Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdu - 1 szt., System poduszek powietrznych SRS - 1 szt., System sterowania silnikiem ZS typu "Common Rail" - 1 szt., Zestawy elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych - 1 szt. Część IV zamówienia Prasa hydrauliczna z oprzyrządowaniem - 1 szt. Wiertarka stołowa - 1 szt. Sprężarka - 1 szt. Część V zamówienia L.p. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk 1 Tokarka stołowa - 1 szt. Część VI zamówienia 1 Frezarka uniwersalna - 1 szt. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Informacje dodatkowe: Urządzenia muszą być fabrycznie nowe , nieużywane. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
Cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzory umów w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załączniki nr 4a – 4 f do SIWZ (dotyczy cz. I- VI). Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności: 1) zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi, 2) przyczyn organizacyjnych. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 możliwa jest w szczególności zmiana terminu wykonywania zamówienia. Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu do dnia 30.09.2019 r. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2019-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 11.6 - SIWZ przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 11.6 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Cześć I zamówienia: Podnośnik samochodowy - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część II zamówienia - Stół probierczy- 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część III zamówienia System zintegrowany typu Motronic - 1 szt. Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdu - 1 szt. System poduszek powietrznych SRS - 1 szt. System sterowania silnikiem ZS typu "Common Rail" - 1 szt. Zestawy elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część IV zamówienia Prasa hydrauliczna z oprzyrządowaniem - 1 szt. Wiertarka stołowa - 1 szt. Sprężarka - szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część V zamówienia - Tokarka stołowa - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część VI zamówienia : Frezarka uniwersalna - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)