GuidZP400 |
c1b6b213-633b-4723-b48e-e7bf6463dd11
|
Biuletyn |
529612-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A.
|
Regon |
90449804000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gdańska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-006
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 327-41-41 3274156
|
Zamawiajacy fax |
523 456 013
|
Zamawiajacy email |
joannagorska@radiopik.pl
|
Adres strony url |
www.radiopik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna o której mowa w art. 3. ust. 1. pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.radiopik.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.radiopik.pl/33,12,zamowienia-publiczne
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Radio PiK S.A. ul. Gdańska 48-50, 85-006 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby wdrażania serwera do rozbudowy systemu wirtualizacyjnego Radio PiK S.A.
|
Numer referencyjny |
YA-261-06-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania na potrzeby wdrażania serwera do rozbudowy systemu wirtualizacyjnego Radio PiK S.A.. Oprogramowanie, które ma być dostarczone musi być zgodne z posiadanym już oprogramowaniem działającym
w systemie wirtualizacyjnym Zamawiającego. Oprogramowanie to będzie zainstalowane na serwerze posiadanym przez Zamawiającego. Ten serwer to HPE ProLiant DL360 Gen10 wyposażony w dwa procesory 18-rdzeniowe, 512 GB
2. Wymaga się dostarczenia licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa wraz ze wsparciem technicznym producenta na 3 lata: Veeam Availability Suite Enterprise Plus (includes Backup & Replication Enterprise Plus + Veeam ONE) lub równoważne.
3. Wymaga się dostarczenia dwóch licencji na oprogramowanie do wirtualizacji wdrażanego przez Zamawiającego serwera wraz ze wsparciem technicznym producenta na 3 lata: VMware vSphere Enterprise Plus 1 Processor lub równoważne,
4. Wymaga się dostarczenia licencji na system operacyjny maszyn wirtualnych na wdrażanym przez Zamawiającego serwerze: Microsoft Windows Server 2012R2 Datacenter lub Microsoft Windows Server 2016 Datacenter, Reseller Option Kit English SW
z możliwością obniżenia wersji do 2012 lub Microsoft Windows Server DC Core License WinSvrDCCore 2019 SNGL OLP z możliwością bezpłatnego obniżenia wersji do 2012R2 Datacenter lub równoważne
5. Wykonawca, który powołuje się na produkt równoważny, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są zgodne z posiadanym już oprogramowaniem działającym w systemie wirtualizacyjnym Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje oprogramowanie równoważne Zamawiający wymaga aby przeprowadził on instalację próbną, która potwierdzi zgodność z posiadanym już oprogramowaniem działającym w systemie wirtualizacyjnym Zamawiającego.
Informacje na temat funkcjonalności oprogramowania zawarte są Opisie Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji;
|
Okres w dniach |
17
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa wraz z dowodem opłaconej składki, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia wskazanych warunków jest dostarczenie dokumentów wymienionych w rozdziale VII pkt. 2.2. ppkt. 1 lit. a. SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); d) Polisa wraz z dowodem opłaconej składki, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Polisa wraz z dowodem opłaconej składki, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); d) Polisa wraz z dowodem opłaconej składki, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony Załącznik nr 5 „Informacje o zastosowanym oprogramowaniu” Wykonawca musi podać dokładne składniki cenotwórcze oferty
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 2500 złotych
(słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
1. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
b) gwarancjach bankowych,
b) gwarancjach ubezpieczeniowych,
c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego
o numerze 72 1240 3493 1111 0000 4305 8578. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 1.b-e, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Gdańskiej 48-50 w Bydgoszczy w Sekretariacie na I piętrze.
4. Z treści gwarancji/poręczeń musi jednocześnie wynikać:
a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adres ich siedzib,
a) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
b) kwota gwarancji/poręczenia,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert,
d) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń,
o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy.
5. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
b) którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga zawarcia umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmiany przepisów prawa, które będą miały wpływ na warunki wykonywania Umowy; 4. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|