Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby wdrażania serwera do rozbudowy systemu wirtualizacyjnego Radio PiK S.A.

Data publikacji 2019-03-26
Data zakończenia 2019-04-03 00:00:00
Instytucja Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A.
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529612-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania na potrzeby wdrażania serwera do rozbudowy systemu wirtualizacyjnego Radio PiK S.A.. Oprogramowanie, które ma być dostarczone musi być zgodne z posiadanym już oprogramowaniem działającym
w systemie wirtualizacyjnym Zamawiającego. Oprogramowanie to będzie zainstalowane na serwerze posiadanym przez Zamawiającego. Ten serwer to HPE ProLiant DL360 Gen10 wyposażony w dwa procesory 18-rdzeniowe, 512 GB
2. Wymaga się dostarczenia licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa wraz ze wsparciem technicznym producenta na 3 lata: Veeam Availability Suite Enterprise Plus (includes Backup & Replication Enterprise Plus + Veeam ONE) lub równoważne.
3. Wymaga się dostarczenia dwóch licencji na oprogramowanie do wirtualizacji wdrażanego przez Zamawiającego serwera wraz ze wsparciem technicznym producenta na 3 lata: VMware vSphere Enterprise Plus 1 Processor lub równoważne,
4. Wymaga się dostarczenia licencji na system operacyjny maszyn wirtualnych na wdrażanym przez Zamawiającego serwerze: Microsoft Windows Server 2012R2 Datacenter lub Microsoft Windows Server 2016 Datacenter, Reseller Option Kit English SW
z możliwością obniżenia wersji do 2012 lub Microsoft Windows Server DC Core License WinSvrDCCore 2019 SNGL OLP z możliwością bezpłatnego obniżenia wersji do 2012R2 Datacenter lub równoważne
5. Wykonawca, który powołuje się na produkt równoważny, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są zgodne z posiadanym już oprogramowaniem działającym w systemie wirtualizacyjnym Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje oprogramowanie równoważne Zamawiający wymaga aby przeprowadził on instalację próbną, która potwierdzi zgodność z posiadanym już oprogramowaniem działającym w systemie wirtualizacyjnym Zamawiającego.
Informacje na temat funkcjonalności oprogramowania zawarte są Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1b6b213-633b-4723-b48e-e7bf6463dd11
Biuletyn 529612-N-2019
Zamawiajacy nazwa Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A.
Regon 90449804000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gdańska
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-006
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 327-41-41 3274156
Zamawiajacy fax 523 456 013
Zamawiajacy email joannagorska@radiopik.pl
Adres strony url www.radiopik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny osoba prawna o której mowa w art. 3. ust. 1. pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Dostep dokumentow zamowienia www.radiopik.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.radiopik.pl/33,12,zamowienia-publiczne
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Radio PiK S.A. ul. Gdańska 48-50, 85-006 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby wdrażania serwera do rozbudowy systemu wirtualizacyjnego Radio PiK S.A.
Numer referencyjny YA-261-06-2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania na potrzeby wdrażania serwera do rozbudowy systemu wirtualizacyjnego Radio PiK S.A.. Oprogramowanie, które ma być dostarczone musi być zgodne z posiadanym już oprogramowaniem działającym w systemie wirtualizacyjnym Zamawiającego. Oprogramowanie to będzie zainstalowane na serwerze posiadanym przez Zamawiającego. Ten serwer to HPE ProLiant DL360 Gen10 wyposażony w dwa procesory 18-rdzeniowe, 512 GB 2. Wymaga się dostarczenia licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa wraz ze wsparciem technicznym producenta na 3 lata: Veeam Availability Suite Enterprise Plus (includes Backup & Replication Enterprise Plus + Veeam ONE) lub równoważne. 3. Wymaga się dostarczenia dwóch licencji na oprogramowanie do wirtualizacji wdrażanego przez Zamawiającego serwera wraz ze wsparciem technicznym producenta na 3 lata: VMware vSphere Enterprise Plus 1 Processor lub równoważne, 4. Wymaga się dostarczenia licencji na system operacyjny maszyn wirtualnych na wdrażanym przez Zamawiającego serwerze: Microsoft Windows Server 2012R2 Datacenter lub Microsoft Windows Server 2016 Datacenter, Reseller Option Kit English SW z możliwością obniżenia wersji do 2012 lub Microsoft Windows Server DC Core License WinSvrDCCore 2019 SNGL OLP z możliwością bezpłatnego obniżenia wersji do 2012R2 Datacenter lub równoważne 5. Wykonawca, który powołuje się na produkt równoważny, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są zgodne z posiadanym już oprogramowaniem działającym w systemie wirtualizacyjnym Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje oprogramowanie równoważne Zamawiający wymaga aby przeprowadził on instalację próbną, która potwierdzi zgodność z posiadanym już oprogramowaniem działającym w systemie wirtualizacyjnym Zamawiającego. Informacje na temat funkcjonalności oprogramowania zawarte są Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji;
Okres w dniach 17
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa wraz z dowodem opłaconej składki, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia wskazanych warunków jest dostarczenie dokumentów wymienionych w rozdziale VII pkt. 2.2. ppkt. 1 lit. a. SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); d) Polisa wraz z dowodem opłaconej składki, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Polisa wraz z dowodem opłaconej składki, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); d) Polisa wraz z dowodem opłaconej składki, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Załącznik nr 5 „Informacje o zastosowanym oprogramowaniu” Wykonawca musi podać dokładne składniki cenotwórcze oferty
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 2500 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 1. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, b) gwarancjach ubezpieczeniowych, c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 72 1240 3493 1111 0000 4305 8578. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 1.b-e, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Gdańskiej 48-50 w Bydgoszczy w Sekretariacie na I piętrze. 4. Z treści gwarancji/poręczeń musi jednocześnie wynikać: a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adres ich siedzib, a) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, b) kwota gwarancji/poręczenia, c) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, d) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 5. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga zawarcia umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmiany przepisów prawa, które będą miały wpływ na warunki wykonywania Umowy; 4. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)