dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków nr 1 w Poznaniu

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526738-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 32200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 4 żłobków w Poznaniu. Wykaz żłobków
wraz z adresami dostaw stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ zwanym dalej Formularzem cenowym odpowiednim dla danej części zamówienia. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3
do SIWZ.
Zamówienie podzielone zostało na 3 części.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie ilość części.
Część 1
Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ.
Część 2
Dostawa owoców i warzyw świeżych zgodnie z załącznikiem 2B do SIWZ.
Część 3
Dostawa ogólnych artykułów spożywczych zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ.
Dostawy dla każdej z części realizowane będą w asortymencie i ilości określonej w odpowiednim załączniku nr 2 do SIWZ.
Dostawa następować będzie na podstawie indywidualnych zamówień składanych przez każdy ze żłobków zgodnie z danymi wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga produktów dobrej jakości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6dff3215-1f2a-412a-afaa-0ff24e4791cd
Biuletyn 526738-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica os. Bolesława Śmiałego
Zamawiajacy adres numer domu 106
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-682
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 878 1955, 061 878 1955
Zamawiajacy email piotr.kolodziejczyk@m.poznan.pl, katarzyna.kruk-choniawko@m.poznan.pl
Adres strony url http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu os. B. Śmiałego 106, Poznań działającego w imieniu i na rzecz Zespołu Żłobków nr 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Nazwa nadana zamowieniu dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków nr 1 w Poznaniu
Numer referencyjny CUW-II.4440.21.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 4 żłobków w Poznaniu. Wykaz żłobków wraz z adresami dostaw stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ zwanym dalej Formularzem cenowym odpowiednim dla danej części zamówienia. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie ilość części. Część 1 Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ. Część 2 Dostawa owoców i warzyw świeżych zgodnie z załącznikiem 2B do SIWZ. Część 3 Dostawa ogólnych artykułów spożywczych zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ. Dostawy dla każdej z części realizowane będą w asortymencie i ilości określonej w odpowiednim załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawa następować będzie na podstawie indywidualnych zamówień składanych przez każdy ze żłobków zgodnie z danymi wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga produktów dobrej jakości.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów wykaże, że posiada a) zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 stycznia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, b) zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) potwierdzenie zgłoszenia właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 stycznia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Działalność objęta potwierdzeniem ma dotyczyć dostaw artykułów spożywczych uwzględnionych w przedmiocie zamówienia dla danej części zamówienia; b) aktualna decyzja lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia w sprawie wpisu do rejestru zakładów lub w sprawie zatwierdzenia zakładu podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji (jeśli Wykonawca jest producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi lub w zakresie składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi (jeśli Wykonawca nie jest producentem); Działalność objęta decyzją ma dotyczyć dostaw artykułów spożywczych uwzględnionych w przedmiocie zamówienia dla danej części zamówienia; Decyzja lub zaświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli dokument został wystawiony w okresie późniejszym niż wskazany powyżej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do dokumentu oświadczenie, że informacje zawarte w dokumencie są aktualne i nie uległy zmianie na dzień upływu terminu składania ofert. - w przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia; - w przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia. c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy odpowiedni dla danej części zamówienia –załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Kserokopie etykiet zaoferowanych artykułów lub inne dokumenty zawierające informacje pochodzące bezpośrednio od producenta o oferowanym przedmiocie zamówienia w zakresie odnoszącym się do objęcia go systemem jakości. Zamawiający jednocześnie informuje, iż do oceny oferty w Kryterium „System jakości” Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko i wyłączenie dokumenty złożone w ofercie na dzień upływu terminu składania ofert (w/w dokumenty w ramach kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu). 4. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie opisanym w § 10 projektu umowy.
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw świeżych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Dostawa owoców i warzyw świeżych zgodnie z załącznikiem 2B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa ogólnych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Dostawa ogólnych artykułów spożywczych zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria zasady realizacji dostaw
Znaczenie 22,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria system jakości
Znaczenie 13,00
  
Kryteria zasady rozliczeń
Znaczenie 3,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)