Dostawa odzieży specjalistycznej i roboczej

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-11 00:00:00
Instytucja Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Kombinezony,
  • Specjalna odzież robocza

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530930-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181300009, 181310006, 181140001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników MSPiR, tj:
1. Zadanie nr 1:
- Ubranie ochronne specjalne -160 kpl.
2. Zadanie nr 2:
- Kurtka ochronna - 140 szt.
3. Zadanie nr 3:
- Kombinezon jednoczęściowy czerwony - 100 kpl.
- Kombinezon dwuczęściowy czerwony - 160 kpl.
- Koszulka POLO z krótkim rękawem - 200 szt.
- Koszulka T-shirt termoaktywna - 200szt.
- Koszula robocza - 20szt.
- Bielizna termoaktywna - 100kpl
- Czapka letnia - 150 szt.
- Czapka zimowa - 100 szt.
- Ocieplacz softshelowy (bluza + spodnie) - 80 kpl.
4. Zadanie nr 4:
- Bluza polarowa - 100szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 777a817e-de00-420f-b268-7326969a9d18
Biuletyn 530930-N-2019
Zamawiajacy nazwa Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
Regon 19263412900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hryniewickiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 6615222, 6607661
Zamawiajacy fax 58 620-53-38, 6607661
Zamawiajacy email zam.pub@sar.gov.pl
Adres strony url www.sar.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sar.gov.pl/pl/public-order/1/state
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sar.gov.pl/pl/public-order/1/state
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa (sekretariat) - II p. lub przesłać na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Hryniewieckiego 10, 81-340 Gdynia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży specjalistycznej i roboczej
Numer referencyjny NZ-ET/I/PN/03/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników MSPiR, tj: 1. Zadanie nr 1: - Ubranie ochronne specjalne -160 kpl. 2. Zadanie nr 2: - Kurtka ochronna - 140 szt. 3. Zadanie nr 3: - Kombinezon jednoczęściowy czerwony - 100 kpl. - Kombinezon dwuczęściowy czerwony - 160 kpl. - Koszulka POLO z krótkim rękawem - 200 szt. - Koszulka T-shirt termoaktywna - 200szt. - Koszula robocza - 20szt. - Bielizna termoaktywna - 100kpl - Czapka letnia - 150 szt. - Czapka zimowa - 100 szt. - Ocieplacz softshelowy (bluza + spodnie) - 80 kpl. 4. Zadanie nr 4: - Bluza polarowa - 100szt.
Cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Informacje na temat katalogow Termin wykonania całości zamówienia w każdej części wynosi 3 miesiące od zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje sukcesywną realizację zamówienia w każdej części.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Pzp, a także spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy, w szczególności spełniają warunek zdolności technicznej i zawodowej, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonali: Zadanie 1: dostawę ubrań ochronnych jak w przedmiocie zamówienia w tym zadaniu 1, o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto). Zadanie 2: dostawę ubrań ochronnych jak w przedmiocie zamówienia w tym zadaniu 2, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Zadanie 3: dostawę ubrań ochronnych jak w przedmiocie zamówienia w tym zadaniu 3, o łącznej wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Zadanie 4: dostawę ubrań ochronnych jak w przedmiocie zamówienia w tym zadaniu 4, o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto). UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie w więcej niż jednym zadaniu, Wykonawca zobligowany jest legitymować się doświadczeniem w wykonaniu zamówień wskazanych w warunkach wobec każdego z zadań, o które się ubiega.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: 1) oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg Załącznika nr 2 do SIWZ (oświadczenie składane wraz z ofertą), 2) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg Załącznika nr 3 do SIWZ (oświadczenie składane wraz z ofertą).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń, dokumentów, tj.: 1) wykazu dostaw wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wg Załącznika nr 5 do SIWZ, 2) dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie http://www.sar.gov.pl/pl/public-order/1/state informacji w trybie art. 86 ust 5 Pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Celem ułatwienia Zamawiający zamieszcza wzór powyższego oświadczenia w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy.
IV 4 4 data 2019-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin otwarcia ofert: 11.04.2019 r. godz. 11:30 - siedziba Zamawiającego (sala sztabowa). Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży specjalnej i roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Dostawa odzieży specjalnej i roboczej - ubranie ochronne specjalne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży specjalnej i roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18131000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,97
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje opcje dokupienia przedmiotu zamówieniado 30 % wartości umowy. Szczegółowe informacje nt. opcji zawiera wzór umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa odzieży specjalnej i roboczej - kurtka ochronna.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży specjalistycznej i roboczej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18114000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje opcje dokupienia przedmiotu zamówienia do 30 % wartości umowy. Szczegółowe informacje nt. opcji zawiera wzór umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa odzieży specjalistycznej i roboczej, tj.: Kombinezon jednoczęściowy czerwony Kombinezon dwuczęściowy czerwony Koszulka POLO z krótkim rękawem Koszulka T-shirt termoaktywna Koszula robocza Bielizna termoaktywna Czapka letnia Czapka zimowa Ocieplacz softshelowy ( bluza + spodnie)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży specjalistycznej i roboczej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje opcje dokupienia przedmiotu zamówienia do 30 % wartości umowy. Szczegółowe informacje nt. opcji zawiera wzór umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa odzieży specjalistycznej i roboczej - bluza polarowa.
  

Criterion

Kryteria cena (zad. nr 3)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wartość użytkowa (zad. nr 3)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria wartość użytkowa (zad. nr 1)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria wartość użytkowa (zad. nr 4)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena (zad. nr 1)
Znaczenie 80,00
  
Kryteria cena (zad. nr 4)
Znaczenie 70,00
  
Kryteria świadczenie uśługi poprawek krawieckich (zad. nr 2)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena (zad. nr 2)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria świadczenie usługi poprawek krawieckich (zad. nr 2)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria wartość użytkowa (zad. nr 2)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria świadczenie usługi poprawek krawieckich (zad. nr 3)
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)