GuidZP400 |
fe7e190d-db20-4af8-a535-ecb4fe4e3370
|
Biuletyn |
531015-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
|
Regon |
12531630000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leopolda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-189
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 007 681
|
Zamawiajacy fax |
322 007 701
|
Zamawiajacy email |
kwilk@ibemag.pl
|
Adres strony url |
www.ibemag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr postępowania CUW-CUE/ 02/ 03/ 19
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr postępowania CUW-CUE/ 02/ 03/ 19
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PISEMNEJ ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO, POSŁAŃCA LUB OSOBIŚCIE DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
INSTYTUT TECHNIK INNOWACYJNYCH EMAG 40-189 KATOWICE UL. LEOPOLDA 31 - RECEPCJA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - nr postępowania CUW-CUE/ 02/ 03/ 19
|
Numer referencyjny |
CUW-CUE/ 02/ 03/ 19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: komputer stacjonarny, laptop, monitory, systemy operacyjne, oprogramowanie biurowe - do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji określonej dla danej pozycji w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego.
Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa dla części 1 i 2 będzie realizowana w terminie określonym przez Wykonawcę w swojej ofercie jednak nie dłużej niż:
- maksymalnie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy;
Umowa dla części 3, 4, i 5 będzie realizowana w terminie:
- do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w swojej ofercie dostarcza: FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór stanowi - Załącznik nr 5 do SIWZ; FORMULARZ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, którego wzór stanowi - Załącznik nr 3 do SIWZ dla każdej z oferowanych części; OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA, którego wzór stanowi - Załącznik nr 4 do SIWZ; OŚWIADCZENIE dot. VAT, którego wzór stanowi - Załącznik nr 6 do SIWZ; PEŁNOMOCNICTWA opisane w SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dodatkowo składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr CUW-CUE/02/03/19) INFORMACJI O ZŁOŻONYCH OFERTACH - PRZEKAŻE Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - WZÓR INFORMACJI STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany oferowanego przez Dostawcę przedmiotu zamówienia, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Dostawcę przedmiotu zamówienia. Warunki konieczne: Dostawca musi udowodnić, że nowo oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, jego parametry są takie same lub lepsze od pierwotnie zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Cena nie ulegnie zmianie. Zmiana możliwa jedynie po akceptacji Zamawiającego.
Wynagrodzenie należne Dostawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego (bez zmiany ceny netto).
|
IV 4 4 data |
2019-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
SYSTEM OPERACYJNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48620000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa dla części 1 będzie realizowana w terminie określonym przez Wykonawcę w swojej ofercie jednak nie dłużej niż - maksymalnie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy;
|
Zalacznik krotki opis |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA 2 SZT. SYSTEMU OPERACYJNEGO, KTÓREGO SZCZEGÓŁOWE CECHY OKREŚLONO W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ dla części 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
OPROGRAMOWANIE BIUROWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48310000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa dla części 2 będzie realizowana w terminie określonym przez Wykonawcę w swojej ofercie jednak nie dłużej niż - maksymalnie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy;
|
Zalacznik krotki opis |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA 2 SZT. PAKIETÓW OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO, KTÓREGO SZCZEGÓŁOWE CECHY OKREŚLONO W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ dla części 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
MONITORY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa dla części 3 będzie realizowana w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA 4 SZT. MONITORÓW, KTÓRYCH SZCZEGÓŁOWE CECHY OPISANO W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ dla części 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
KOMPUTER STACJONARNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa dla części 4 będzie realizowana w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA 1 SZT. KOMPUTERA STACJONARNEGO, KTÓREGO SZCZEGÓŁOWE CECHY OPISANO W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ dla części 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
LAPTOP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa dla części 5 będzie realizowana w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA 1 SZT. LAPTOPA, KTÓREGO SZCZEGÓŁOWE CECHY OPISANO W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ dla części 5
|
| |