Przetarg nieograniczony na zakup i dostarczenie sprzetu serwerowego dla Katowickiego Centrum Onkologii

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Katowickie Centrum Onkologii
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531095-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie sprzętu serwerowego dla Katowickiego Centrum Onkologii, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” – Oferta Cenowa.
Warunki gwarancji:
Minimum 5-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta.
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego od chwili zgłoszenia.
Możliwość zgłaszania awarii w trybie 24godziny przez 7 dni w tygodniu.
Podmiot realizujący serwis musi posiadać ISO9001:2000 na świadczenie usług serwisowych.
Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
W przypadku awarii dysków twardych – uszkodzone dyski pozostają u Zamawiającego.
Gwarancja nie będzie ograniczać rekonfiguracji lub rozbudowy o ile będą wykonywane zgodnie z wymogami producenta,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbe80bd5-30ed-4161-90c9-6bad20ccf0b6
Biuletyn 531095-N-2019
Zamawiajacy nazwa Katowickie Centrum Onkologii
Regon 276201240
Zamawiajacy adres ulica Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 514 533,
Zamawiajacy fax 322 514 533
Zamawiajacy email szpital@kco.katowice.pl,
Adres strony internetowej narzedzia www.kco.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katowickie Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na zakup i dostarczenie sprzetu serwerowego dla Katowickiego Centrum Onkologii
Numer referencyjny K.C.O. /PN/ 27 /2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie sprzętu serwerowego dla Katowickiego Centrum Onkologii, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” – Oferta Cenowa. Warunki gwarancji: Minimum 5-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Możliwość zgłaszania awarii w trybie 24godziny przez 7 dni w tygodniu. Podmiot realizujący serwis musi posiadać ISO9001:2000 na świadczenie usług serwisowych. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. W przypadku awarii dysków twardych – uszkodzone dyski pozostają u Zamawiającego. Gwarancja nie będzie ograniczać rekonfiguracji lub rozbudowy o ile będą wykonywane zgodnie z wymogami producenta,
Cpv glowny przedmiot 48800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 60
Informacje na temat katalogow Dostawa 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, całość zadania zakończona podpisaniem „Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia” przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 dostawami sprzętu serwerowego)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 dostawami sprzętu serwerowego), podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy, podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie o podwykonawcach, podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o poufności, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 8do SIWZ, podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Deklaracja zgodności CE, oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub podmiotu realizującego serwis, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, oświadczenia producenta sprzętu, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta, oświadczenie producenta sprzętu lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku awarii dysków twardych – uszkodzone dyski pozostają u Zamawiającego.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na komputery w miesiącach liczony od daty podpisania „Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia”
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)