DOSTAWĘ KODÓW DO IDENTYFIKACJI PRÓBEK MATERIAŁU NA BADANIA DIAGNOSTYCZNE

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531106-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Etykiety cięte w bloczkach pakowanych po 500 sztuk o wymiarach 64x23 mm z dwoma kodami;
Etykiety cięte w bloczkach pakowanych po 500 sztuk o wymiarach 64x68 mm z sześcioma kodami;
Etykiety cięte w bloczkach pakowanych po 500 sztuk o wymiarach 64x68 mm z ośmioma kodami;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67dc2a64-337d-46da-b60c-9b2972331c41
Biuletyn 531106-N-2019
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
Regon 87025227400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 17/19
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 6100319
Zamawiajacy fax 56 6100306
Zamawiajacy email master1231@wp.pl
Adres strony url www.med.torun.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.med.torun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.med.torun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWĘ KODÓW DO IDENTYFIKACJI PRÓBEK MATERIAŁU NA BADANIA DIAGNOSTYCZNE
Numer referencyjny SSM.DZP.200.56.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Etykiety cięte w bloczkach pakowanych po 500 sztuk o wymiarach 64x23 mm z dwoma kodami; Etykiety cięte w bloczkach pakowanych po 500 sztuk o wymiarach 64x68 mm z sześcioma kodami; Etykiety cięte w bloczkach pakowanych po 500 sztuk o wymiarach 64x68 mm z ośmioma kodami;
Cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu (forma pisemna zastrzeżona pod rygorem nieważności), każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Dostawcę. 2.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Dostawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Dostawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Dostawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Dostawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących dostawę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Dostawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących dostawę, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 6.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Dostawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Dostawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym dostawę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Dostawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących dostawę, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 7.W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Dostawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy oraz ze wskazaniem podstawy prawnej zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 1-3 Umowy. Do wniosku należy dołączyć pismem projekt aneksu do umowy, o którym mowa w ust.1. 8.W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Dostawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących przedmiot umowy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących przedmiot umowy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Dostawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3. 9.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Odbiorca jest on uprawniony do zobowiązania Dostawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 8 pkt 2. 10.W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Dostawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 11.W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz 12 stosuje się odpowiednio. 12.Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy. 13.Odbiorca jest uprawniony do wezwania Dostawcy do złożenia dodatkowych wyjaśnień, dokumentów, wyliczeń w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany wysokości wynagrodzenia w wyznaczonym terminie. Niedostarczenie ich przez Dostawcę w wyznaczony, terminie uważane będzie za odstąpienie przez Dostawcę od żądania podwyższenia wynagrodzenia. 14. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1, będzie obowiązywała Strony od daty wskazanej w aneksie do Umowy, o którym mowa w ust.1, nie wcześniej niż data zawarcia aneksu.
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)