| GuidZP400 |
75a8cd36-6251-4451-9f99-aea65e43de6f
|
| Biuletyn |
530959-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Burmistrz Zatora
|
| Regon |
53107400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zator
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32-640
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
338 412 215
|
| Zamawiajacy fax |
33 84 10 206
|
| Zamawiajacy email |
gmina@zator.pl
|
| Adres strony url |
www.zator.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zator.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zator.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pokój nr 202, na ręce pracownika sekretariatu, który nada ofercie numer kolejny i odnotuje datę i godzinę wpływu.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pokój nr 202
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Zator, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
| Numer referencyjny |
DI.271.1.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Zator, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020,
Zakres zamówienia obejmuje :
Dostawę i montaż szaf sterowniczych wraz z osprzętem (w 11 pompowniach), dostawę i wymianę pomp wraz z robotami towarzyszącymi (w 5 pompowniach), dostawę i montaż stanowiska komputerowego z systemem monitoringu. Prace są przewidziane łącznie na 15 pompowniach ścieków.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także : - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami,
- zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu zamontowanych urządzeń, niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (atesty na użyte materiały, karty gwarancyjne itp.),
- po zakończeniu zamówienia - doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31210000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga złożenia: dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga złożenia:
wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane - załącznik nr 5 do oferty.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył minimum jedną dostawę polegającą na : remoncie sieciowych pompowni ścieków komunalnych, wraz z dostawą i wymianą pomp o mocy min. 2 kW z wyposażeniem.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga złożenia:
- wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane - załącznik nr 5 do oferty.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył minimum jedną dostawę polegającą na : remoncie sieciowych pompowni ścieków komunalnych, wraz z dostawą i wymianą pomp o mocy min. 2 kW z wyposażeniem.
- dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy — jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 12.000,00 zł, w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej – wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr :
60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.
Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 1B do SIWZ.
2. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących:
- zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
- terminu wykonania umowy jedynie w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę wstrzymania robót. (Dopuszcza się w takim przypadku zmianę terminu wykonania umowy o okres wstrzymania robót).
- opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2019-04-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|